Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Jeg ble kjeppjaga av en av dere. :stuck_out_tongue: Hvorfor? :stuck_out_tongue:

1 Like

Det er 107 som har karakter på serveren, og det er 26 klaner. 29 har valgt å stå utenfor klan, foreløpig

1 Like

Når passer det med en server event for folk flest denne helgen? PvP event og labyrint hvor det er førstemann til skattkammeret.

Lørdag eller søndag? Klokkeslett?

Patcher vi serveren snart eller? :smiley:
@thomashagen

Sorry at jeg ikke har fulgt med. Trodde bare det var testlive i dag. Setter i gang nå

3 Likes

Det er nå er stor konflikt på gang mellom clan x og Heinrich Shulze. Det blir blodbad på serveren i kveld.

1 Like

1 Like

Det er bra med konflikter. Da blir det en mening med å spille

2 Likes

Så du synes det er greit at folk blir offline drept og basen totalt ødelagt imens man er offline??

trodde faktisk det var noen regler som var innført i forhold til sånt…nå mistet iallefall jeg mye av gleden jeg hadde med spillet!

På ingen måte. Offline raiding er ikke greit.

Jeg vet ikke hva konflikten går ut på, bare fikk med meg at det var en konflikt før jeg logget ut. Hvis schulze har raidet og drept de som er offline, så skal vi “ta tak i” det.

Edit: men vi må ha litt spenning mellom klanene for så vi har en grunn til å bygge mer forsvar og flere våpen

2 Likes

Det var ikke offline raiding, å si noe annet er pølsevev.
På grensen til barbarisk ja, men sånn er det.

Sto utenfor borgen å skrek fight me i 10 minutter før vi sprang inn døra!

3 Likes

Du forventer å få svar når folk er offline??? Jævla kult gjort!

3 Likes

Feiebrett var online

Spill tetris eller ta igjen Celestar, skjønner at det er kjipt:)

Ja, men da er det jo greit å drepe alle oss andre som er offline! Sorry!

Det var et uhell, jeg kan ikke kontrollere de andre i clanen desverre. men vi har skværa opp internt om raiding etikette. Så får FN avgjøre her. regner med at vi får noen sultne sjeler på døra i spillet snart

2 Likes

Spørs det, jeg mistet iallefall gleden ved spillet når alt jeg har gjort forsvinner imens jeg er offline når det hele tiden er sagt at offline raiding ikke er tillatt…

6 Likes

kjipt å høre @Celestar.

Jeg var også offline!

Våknet opp naken og frastjålet det jeg hadde som var av verdi.

Tusen takk til Klanen Heinrich Shulze for velykket offline-raiding!

vi drepte faen ikkje alle som lå i sengene, nå begynner eg faktisk å bli lei av den griningen her, vi sa vi muligens tok deg med et uhell