Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Får ikke koblet til enda iallfall.

Det har kommet ut patch til CE. Oppdater klienten din, så funker sikkert serveren også

Edit: serveren er ok. Jeg kom inn

1 Like

1 Like

Serveren er patchet og på vei opp igjen

5 Likes

Blir gamings i kveld!

1 Like

Funker serveren nå? Var inne for noen minutter siden, men nå er det no luck men jeg sitter på et litt dodgy spansk wlan så aner ikke om det er jeg som er problemet. :stuck_out_tongue:

Det er 15 online, så jeg regner med at den er ok

Jeg trengte visst å skru klienten helt av og på igjen

2 Likes

Have you tried turning it off an on again?

3 Likes

Är sandstorms och decay deaktiverat?

Ja. Ble litt trøbbel med decay pga ferier og sånt. Sandstorm kan vi sette på hvis folk vil

Hvordan er det med The Purge? Virker ikke som det kommer så veldig ofte…

Vi har fått to i dag. Alle som har fullt Purre meter når timeren tikker inn har en mulighet til å få purge

Det ble etterspurt discord-server i dag, så vi har satt opp en. https://discord.gg/esxn9mt

2 Likes

Jeg mener Sandstorm bør aktiveres!

1 Like

Setter på sandstorm

1 Like

Har planer om å bygge en gigantisk arena i frozen north i løpet av uka. Kommer til å holde noen events der til helga om jeg blir ferdig i tide.

Planen er å bygge en labyrint hvor det er plassert et vault ett eller annet sted der inne.

Jeg kommer til å lage et par Silent Legion armor sett med tilhørende våpen før helga.

Ett sett blir plassert i vaulten. Førstemann som finner rommet og åpner vaulten får ta alt som er der. Døra til labyrinten blir åpnet på et bestemt tidspunkt. Bør være forbudt med pvp der inne da det blir grusomt å finne igjen sitt eget corpse. :slight_smile:

Sett nummer to blir premie i en pvp turnering.
Planen der er å lage en arena med vegger på f.eks. 20x20 squares. Det blir 1v1 i en utslagsturnering.

Kommer til å lage noen regler der angående armor og våpen. F.eks ikke noe laget av star metal eller silent legion etc. Får se an litt hva folk evt vil. Men det bør være noenlunde like forhold for alle. Potions/Elixirs/regen stuff etc bør være lov da det øker skill capen.

Om dere har noen ideer osv så er det bare å komme med de. :slight_smile:

15 Likes

Fortsatt liv på serveren? :slight_smile: Joiner snart med ny rigg kun for dette formålet :stuck_out_tongue:

2 Likes

Sandstorm var kult :slight_smile: Var ikke klar for det når jeg løpte rundt på serveren. Dauet nesten, fant et hus; prøvde febrilsk å åpne døren og endte opp med å skremme driten ut av av han som bodde der (Han var online og snakket engelsk?). Stormen ga seg før jeg strøk med og han beklaget seg for at han ikke slapp meg inn. Han tilbudte seg å gi meg mat før jeg løp videre, men det hadde jeg alt. Pfft! :turtle::turtle::turtle:
Dette var absolutt et aspekt av spillet jeg likte. Spesielt på en server hvor alt av xp og innsanking er skrudd på max. #survival

4 Likes

Mange på serveren! Tror vi er godt over 30 om alle er på samtidig!
@thomashagen, kan du se hvor mange brukere som har en karakter på serveren?

@Gostemning, tror jeg var online når dette skjedde. Husker jeg leste noe i chatten om det der, og nå fikk jeg bakgrunnshistorien også. Artig!

1 Like