Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Vi får lage en allianse så vi får slått hard ned på offline raiding.
Clanen sksdaak er villig til å inngå allianse.

1 Like


tillatt med pvp hele tiden og bare ødelegge bygninger i vise perioder.

2 Likes

Ok, setter det på

1 Like

Selv om vi skrur av passord og setter på raid timers så er offline raiders værdt like mye som hundebæsj som sitter fast under skoa. Jeg vil oppfordre alle til lage allianser, og gå sammen for å slå hardt ned på de som ikke er menn (eller kvinner) nok til å angripe når man er online

Er serveren patchet og oppe og går? @thomashagen

Står invalid version

Patcher nå. Straks oppe igjen

1 Like

Var på en rask tur nå, og det meste inkludert meg selv hadde ramlet gjennom gulvet.
(Jeg lå fanget mellom noen foundations…)

Thralls trenger du ikke lenger være bekymret for, de ligger nå i komposten:

2 Likes

Server patch? @thomashagen

Forhåpentligvis har Funcom slukket de verste brannene med dagens hotfix.

2 Likes

Patchet nå.

Beklager at jeg ikke får med med patchene, jeg er på festival.

Ikke noe problem :smile:

Du mener at hele byen er på festival :joy:

1 Like

Ja, hele Kongsberg er på festival. Straks klart for dum dum boys.

Skål

4 Likes

Trengs det en server restart? mye som ikke funker nå

Restarter nå.

1 Like

Tryna nå tror jeg?

Logget på serveren i går etter å ha vært på ferie i ett par uker. Oppdager da at DevolitousBoy/@knett84 har vært i basen og slakta alle thralls jeg hadde. I utgangspunktet så er det en dårlig ting å gjøre dette når andre er offline. Når i tillegg thralls ikke angriper pga feil i de siste patchene så skjønner jeg ikke rasjonale for å gjøre dette. Er det virkelig så moro å slakte andre sine thralls?

8 Likes

Mangler noen thralls fra workbenches her. Er det en bug eller har jeg bare vær for sloppy og bygd for mange vinduer?

Jeg har ikke opplevd at noen har blitt borte. Kan være en bug, men det er nok mer trolig at noen har vært på besøk. Hvor er basen det har blitt borte fra?

Ja antagelig har noen vært innom. Får lage styggere baser i framtiden. Ligger sør for pirat skuta. Åpent SPA & Grill bare stikk innom! :smiley:

1 Like