Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Funker decay nå? :question:

Eventuelt hvor lang tid tar det før ting begynner å forsvinne?

1 Like

Vi har ikke på decay. Kan sette opp en testserver i helga og sjekke

Fortsatt liv på serveren? Tenkte meg en tur innom igjen nå snart. PCen har vært på upgrade og i dvale i sommeren :slight_smile: Nå er regnsesongen i gang i Bergen igjen så da er det bare å gjøre seg klar for gaming igjen :stuck_out_tongue:

1 Like

Det er ikke så mye liv, men det er noen som spiller. Jeg kommer til å være på litt sporadisk fremover.

2 Likes

Ja vi er noen som spiller sporadisk

2 Likes

Jeg testet litt decay på testserveren min nå. Større baser har decay time på 15 dager. Frittstående bygninger har mindre. Jo mindre bygningene er jo kortere tid tar det før de forsvinner.

Jeg tenker vi setter på decay nå, så vi får ryddet bort bygniinger som ingen bruker lenger

På testserveren min observerte jeg at thralls angrep når det kom uvedkommende i nærheten. Det funker ikke på serveren vår nå. Det kan hende det hjelper å få bort en del bygninger som ingen bruker. Hvis ikke så vurerer jeg å flytte over til å bruke testserveren isteden.

Edit: Jeg satt på decay på serveren nå. De som vil være med og leke må komme innom minst en gang hver 14. dag for at ikke bygningene deres skal bli borte

4 Likes

Det er en ny klan som har startet på serveren nå. Kanskje de kan utfordre de etablerte klanene?

Edit: er rullestolgjengen noen herfra?

Hvordan funker decay systemet ? må man innom alle basene sine eller er det nok å logge på ?
er det noen mulighet å sjekke hvor lang tid det er igjen.

Jeg vet ikke helt hvordan det funker. Jeg ser at timeren ikke starter før noen har vært i nærheten av basen, så det er vel trolig at man må innom basen for å resette tigeren. Du kan sjekke timeren med repair hammer

2 Likes

Er det noe håp for at Funcom snart fikser problemet med thralls…? (resatt HP, passiv oppførsel osv.)

jeg håper det. jeg sendte en mail til Jens Erik på det, men han svarte ikke. på testserveren min var thralls mer aktive. du kan sjekke du også. serveren heter tekinvestor testserver. Den har databasen fra søndag.

Jeg vurderer om jeg skal flytte over til å bruke den som hovedserver

1 Like

@thomashagen Fikk du sjekka noe mer i forhold til building damage? Får fremdeles ikke gjort skade selv innenfor tiden som er satt opp.

ser det varierer mye på decay tiden på bygningene, noen er det er 360 timer men maproom ved siden av 16 timer. håper folk ikke ødelegger stuff som tilhører SKSDAAK da vi forsatt er aktive men må bygge om endel ting da decay er satt på.

@Kakebart og jeg kjørte en runde på “testserveren” min nå. (Jeg kopierte databasen fra Tekinvestserveren over på en maskin jeg har stående hjemme). Der funker AI en del bedre enn den gjør på Tekinvestserveren. Thralls angriper når det kommer folk. Det var litt mer interessant å spille nå synes jeg

Hvis noen vil teste så er adressen 51.175.58.4:7778 . Det er backup fra tekinvestserveren fra helga som var. Alt som gjøres på denne serveren blir borte, så slå dere løs

Jeg har nå reinstallert Tekinvestserveren (softwaren, ikke databasen(alt er som det var)). Nå virker AI bedre, som det gjør på testserveren min. Thralls angriper når det kommer noen, og NPC i purge angriper også. Nå er det håp for serveren :smiley:

5 Likes

Noen som vet om purge virker nå?

Lenge siden det har vært noen hos meg, før kom det ganske ofte :stuck_out_tongue:

Kanskje vi kan utvide tidsrommet for purge? Litt lengre i helgene, f. eks.

Purre virker. Kan sette det opp til å gå oftere etterpå

Kanskje bare tilfeldig at de ikke har vært på besøk hos meg da :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ser fram til at Pets blir sluppet :grinning:

Vi har skrudd ned frekvensen på Purge. Ble litt voldsomt når vi bare var to klaner som spilte. Fikk Purre minst to ganger om dagen

Veldig forståelig, det var veldig mye besøk hos meg også.