Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Decay har nå stått på en stund, og har begynt å virke. Det er en del mindre bygninger dom har blitt borte. I løpet av denne uka vil noen større begynne å bli borte. Jeg anbefaler de som vurderer å spille litt utover vinteren å stikke innom serveren en tur, så ikke basen blir borte.

5 Likes

Feilen med at thralls starter med lav HP ser ut til å være tilbake.
Trodde den var fikset, men jeg har kanskje misforstått :blush:

1 Like

Jeg har sett den feilen en stund. Jeg trodde også den var fikset, men den har vært der de siste patchene.

Oppdaterer du serveren? =)

Oppdaterer nå. Kom akkurat hjem fra jobb, så har ikke fått med meg at den har kommet

2 Likes

Hvor lenge er det siden sist du var på? Jeg kan sjekke litt, men ikke sikkert jeg finner noe.

Er decay skrudd av nå?

I så fall helt OK for min del, det meste av forlatte bygninger er borte nå :grinning:

2 Likes

Ja, skrudde av i går. Det meste er borte nå. Vi kan spane avatarer for å ta resten

noen som kjenner til disse ?

Nei, de kan jeg ikke si å ha sett før. Er de norske? Hvor holder de til? Oppfører de seg?

Som drittsekker, offline raidet og hel base ødelagt…

Har de ødelagt mye? Offline raiding har jeg lite til overs for. De som har blitt raidet, si ifra hva dere trenger av ressurser, så skal admin bidra

Takk for tilbudet men har så jeg klarer meg. Ett vault og en side av basen er borte. Alle thralls og alle lockboxes er borte fra denne basen. Ser ut fra loggen som om det var gjort på morgenen rundt kl 9. Trodde building dmg var avslått da jeg?

Jeg trodde også at dette var av, men det ser ut til at settinga har blitt resatt av en patch. Har endret raid time og regionsperre

Morsomt å se at noen legger så mye ressurser i å knerte en solo clan. Er det så enkelt å bare sprenge ett vault plutselig?

Det er vel bare nok explosives som skal til for å ta et vault. Jeg tror det er i størrelsesorden 15 explosives.

Hvis flere samler seg og slår tilbake så klarer vi å ta denne gjengen her

Leter etter basen nå… ser ut som om de har spawna Ymirs protection på basen sin.

De holder til nede ved The Dregs. De har ymir protection dome ja. Men det skal vi vel komme oss forbi? Hvor lenge varer en slik dome?

36 timer tror jeg. Må stikke på jobb snart så får bli med å knerte og kanskje få tilbake no legendary loot når jeg er ferdig med jobb perioden. Bortsett fra noen hundre star metal bars så tror jeg ikke de gikk i pluss på å sprenge vault + halve basen min med mindre det er no exploits på gang igjen som vi i kke vet om.

2 Likes

vært et par guder på besøk her ja :stuck_out_tongue_closed_eyes: