Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Slå tilbake!

Ny patch ute nå, server patch? @thomashagen :smiley:

1 Like

Sorry, har ikke fulgt med i dag. Patcher nå

1 Like

Kan det virkelig stemme at bygningsdeler reparerer seg selv? Har prøvd å fjerne restene av noen forlatte baser men når jeg logger på i dag så er de ved full hp? (Ingen har vært online så vidt jeg kan se).

Har ikke hørt om dette før. Høres veldig rart ut

hvor er den basen ?

eller hvem er eier ?

KuK. Den er halveis uthula av decay men det står igjen ett vault der inne. Testa å ta det ned fra 150 til 60 for noen uker siden. I går når jeg kom tilbake var det på 110… brukte 30 stk bombs og fikk det ned til 40. I dag er det tilbake til 150?!?

Admin kan gå inn og fjerne det

Var ikke så nøye å få det fjerna, men siden den var forlatt tenkte jeg å bruke den for å teste hvordan man knerter ett vault… det var tydeligvis ett langt lerret å bleke etter de siste patchene.

1 Like

Om det var vaulten min du prøvde å knerte så er du ferdig! :bomb::boom::grin:

Hvis din clan er KuK så var det sikkert det, og da beklager jeg. Basen har vært decayed i flere mnd. Trøsta får være at jeg har kasta bort materialer på litt over 30 eksplosiver uten å få så mye som en twine utav vaultet :smiley:

hehe, nei, da er det nok ikke min :smile:

Har ikke logget på siden i sommer, så forventer ikke å finne så mye neste gang jeg er online. :joy:

1 Like

Er det noe liv på serveren, eller er den helt inaktiv - og ikke oppdateres lengre?

Kanskje vi skulle ha flusha serveren ? sånn at alle starter likt?

Jeg kan stille meg bak det forslaget.

Det er ikke så mye aktivitet om dagen. Jeg er sporadisk innom, men er vanligvis aleine. Jeg spiller for det meste på offisiell server 1019.

Jeg er i mot å wipe serveren. Vi ryddet opp veldig mye med decay i høst. Jeg har lite lyst til å starte helt på nytt en gang til.

Kommer folk til å spille på serveren igjen hvis vi wiper? Hvor lenge kommer folk til å spille?

3 Likes

Ville stemt for en wipe - hvis det skulle være en avstemming rundt det, men det ville ikke hatt noe å si fra eller til for min bruk av serveren. Blir sporadisk spilling mest sannsynlig uansett.
Bruker heller tid på å rydde opp i mitt eget “rot” på serveren om jeg føler det er noe av mitt som står i veien eller ikke lengre er i bruk
.

Var ikke noen fan av den forrige wipen, og synes ikke det er noen god ide nå heller.

For min del, så fant jeg at jeg var vel ikke den store PVP-typen, så ble litt demotivert av å bli raidet.

2 Likes

Jeg er også i mot å wipe serveren nå.

Det aller meste av bygninger ble fjernet av decay nå i høst. Det lille som står igjen er fra de som har vært aktive nå i vinter / sen høst.

Jeg er innom og spiller av og til og er som oftest alene på serveren da. Tror ikke en wipe vil utgjøre noen særlig forskjell. Man kan vel starte opp med en ny karakter på serveren, hvis man vil starte fra bånn av igjen?

1 Like