Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Kaffideal

Sognefjord Kaffibrenneri

Blei starta, delvis via folkefinansiering, delvis via Tekinvestor :slight_smile:

Fri frakt i nettbutikk såklart, bruk kode Tekinvest2018 !
(Nei ikkje gjer det, fri frakt for alle)

Sammendrag

Tekinvestor Kaffideal:
Eg har kjøyrt ei lita folkefinansiering av kaffibrenneriet eg skal starte. No tenkjer du kanskje «du som kjøpte deg inn i Funcom i Desember, kan då umogleg ha behov for meir kapital?». Svaret er jo, treng det…

Sidan eg starta førehanddssalet for ei snau veke sidan, har eg fått inn ein del bestillingar, og har nesten nådd målet.

I forbindelse med det her, ønskjer å presantere @pdx og @lassar sin kaffideal:
Alle som bestiller no, får 50,- avslag på neste månads Tekinvestorabonnement, sponsa av PDX!
Du lyt berre sende eit bilete av kaffien her på forumet når du får den. Eg har allereie sett bestillingar som eg reknar med er til tekinvestors (tommel opp!) – dealen gjeld såklart dykk òg!

Etter kvart som brenneriet er i drift, kjem vi tilbake med ny tekinvestor deal!!

Hugleik – Kjetil, AKA «Lassar the coffeeroaster».

Edit: Førehandssalet er avslutta, men det er mogleg å bestille, ta kontakt.

Fri frakt i nettbutikk såklart, bruk kode Tekinvest2018 !
(Nei ikkje gjer det, fri frakt for alle)

18 Likes

Lover å bestille senere.
Ikke så glad i spesialkaffe selv, men er en del bekjente/familie som er gode “livsnytere” og liker kvalitet. Så vil tikke inn noen bestillinger når det nærmer seg gavesesongen :slight_smile:

Ser at du ikke er kommet helt i mål finansieringa? Kan legge inn en bestilling neste lønning også ordner vi shipping når det nærmer seg desember? Ser for meg du kommer med noen juleblandinger også @lassar :smiley:

1 Like

Heilt supert :slight_smile: Eg spår at Julekaffien vert godt mottatt!

1 Like

Flott tilbud! Er det hele kaffebønner du har i kaffeposene @lassar, eller er det kokemalt/filtermalt?

1 Like

Anbefaller heile bønner, men kvernar opp etter behov! :slight_smile:

1 Like

Er det “vanlig” kaffe nå eller spesiell aroma?
@lassar

@Paddy80 Du får spesiell aroma, med hint av minst tre forskjellige ting. kanskje fire sidan det er deg! :wink: Smak av basilikum, sitrus, eik og salig kursoppgang!

3 Likes

Når forventer du å begynne å sende ut?

Går alt etter planen, så blir det ein prøvbrenning i Juni. Så sei 1. Juli. Treng ein del vareprøver, pluss at eg har eit par kafèkundar som er gira på kaffi ASAP.

Oppstart og breiare utval i kaffi frå omlag midten av August.

Mye blir det i frakt for 5 poser, har du sjekket det?

Ikkje utover det at eg veit andre klarar å selge kaffeabonoment på nett, og at det skal gå heilt fint. I utgangspunktet hadde eg tenkt å dekke frakta sjølv, då storparten av bestillingane vert henta ved utsalgsstad :slight_smile:

Evt så kan eg alltids ordne med pickup point eller levering i Oslo, om det er der du held til!

Bor på Kongsvinger. Du får bake inn frakt i pris da vettu, så skal jeg kjøpe kaffe av deg :+1:

1 Like

Trur det skal gå greit å dekke frakt, kan ikkje sende 1 pk i gangen ved 5/10 pk, men 2/3 poser i slengen så går det greit:)

Har sett nokon navn på lista som ser ut til å være frå tekinvestors, så stor tommel opp!

Tenkte å gi ein kjapp liten update:

Finansiering av utstyr ser no ut til å gå i orden, satsar på bestilling ILA veka. (Nokon sluttforhandlingar som skal i boks). Alikavel utruleg spennande å høyre frå innovasjon Norge no dei neste vekene! (Blir hardt å klare seg utan dei…)

Ser ut til at det blir brenning av vareprøver rundt månadsskifte, det blir truleg i Oslo. Om du har bestilt kaffi så vert det mogleg å få noko av det partiet :slight_smile:

Får hjelp av designer til å fikse klistermerker til pakkane no, mulig vi har noko ferdig trykt neste veke. Han setter også opp ei heimeside ganske kjapt, dog her trengs det litt fotografering og ein webshopløysing på sikt.

Har vert å sett på eit lokale i dag, trur det er veldig godt egneleg. Megaspennande! Og som mange andre i fylket var utleiger snill på pris!

Ellers, om mulig endå meir bull til Kaffibrenneriet enn Funcom, så det er kjekke tider! :wink:

13 Likes

Veldig bra @lassar, dette blir spennende. Gleder meg til å prøve kaffen.

Kommer det en video med kaffetema? En launch-trailer?

1 Like

Kaffi bestilt @lassar. :slight_smile:

Anbefaler deg 24nettbutikk. Vi kjører deres løsning og er veldig fornøyd :slight_smile:

1 Like

Kommer det en video med kaffetema? En launch-trailer?

Tja, eg har ein ide til reklamefilmen til kaffiabonomentet, skal slippe den før launch! :stuck_out_tongue: ¨
Kanskje det blir ein film når eg patcher visuals til 1.2, er litt bugs her og der.

Anbefaler deg 24nettbutikk. Vi kjører deres løsning og er veldig fornøyd :slight_smile:

Prima, ,skal sjekke dei ut! :slight_smile:

Shopify er ganske sexy løsning også for nettbutikk. verdt å sjekke ut.

1 Like