Noe good shit! Jura er vel bra?
Har lite erfaring med slike maskiner sjølv, lurte på å kjøpe ei demomaskin i kontorstørrelse. Slik eg har forstått det så er dei av det bedre på maskinfronten
Jeg så på prisene nå og den giga til 46k var fin. A1 vil jeg ha
Vi hadde jura på gamlejobben og det var helt kanon. Nykvernet kaffe hver kopp ble rett og slett bortskjemt
1 A1 + abonnement comimg up
abonnement? Hei dette er sånn scam! Abort! Abort!
Jeg unngår alt som heter abonnement med mindre jeg MÅ. Tekinvestor er et av unntakene
Har en Jura selv her hjemme, knallfornøyd!
Aldri likt kaffe før jeg fikk den maskinen faktisk
Eg leverer kaffi etter bokklubbprinsippet, sender ut kaffi og giro fram til det avbestilles !!
Jeg kjøpte office nå sist siden jeg hater alle bekker små Men jeg er klar for en jura altså så skriv meg opp om du har planer, må være mulig å få litt discount
Gå aldri tilbake, ingen ting kan måle seg
30 000 posar på veg.
Det nederste er klistremerke
Bestiller litt koppar også:
Innovasjon Norge og Sogn Næring har fått seg kvalitetskaffi i kantina:
jura E6 gjer jobben. (Lyst på?)Next: gjere Heimesida meir sexy
Er dette den espressoen med smak av salig kursoppgang?
Drikker helst espresso, men har ikke gått til innkjøp av maskineri. Kjører pulver, men det kan ikke måle seg med den man får kjøpt ute.
Kan man tilberede espresso manuelt med godt resultat?
Visst er det betre! Tja, ein kan jo teste mocapot/bialetti kanne? Det er hvertfall solid oppgradering frå pulver
Pot ja… fikk meg til å tenke på denne. En av hans bedre Beklager off topic : https://www.youtube.com/watch?v=rqmX3WeQjrI
Ja, helt klar bedre, men pulver er faktisk en del bedre enn flere maskin espressoer jeg har fått servert på besøk hos folk. Blir Espressoen deilig “tjukk” og kremete med en mocapot.
Mulig jeg banner i kirka @lassar, men jeg har kjørt espresso bønnene dine i presskanne, kraftig god smak i vanlig American Coffee størrelse.
Fleire som gjer det / Filter. Sånnleis er det ein fordel å ikkje brenner mørkt, og å bruke relativt bra grønkaffi til espresso også
Reklame:
Kun 2 veker til dei nye posane kjem! Prøvar å bli kvitt dei gamle, derfor er det gratis frakt på www.sognefjordkaffibrenneri.no
250 gram poser?
Ja, eller 1 - 1,5kg om du er tørst