Mer og mer bull? Fortell gjerne hvorfor.
Ha ha ja var mer og mer bull da Do Kwon hadde en plan om Ä fortsette burne Luna og siktet pÄ hÞyere priser det tror jeg man skal se langt unna nÄ ja
Jeg gjĂžr nok som blant annet andre har nevnt og holder meg unna til det har roet seg, allerede brent meg nok pĂ„ Ă„ prĂžve Ă„ daytrade Luna igĂ„r og idag đ€Š
Like greit Ă„ holde seg unna scam.
Jeg kunne hatt en 5x om jeg bare hadde solgt. Holder det jeg har nÄ, tipper det er mye fud ute og gÄr og at den fÄr en ny pump.
Supply er nÄ pÄ nivÄ med KIN, fortsetter det i det tempoet her sÄ er det pÄ nivÄ med Shiba Inu og andre meme coins
Hva skjer med TerraUST nÄr Luna gÄr til 0 tro?
Hvis de slÄr av UST til Luna motoren, sÄ kan det stoppe. Poenget er at om noen nÄ har 1 mrd i UST, og sÄ skal konvertere 10 mill til Luna, sÄ mintes det nÄ 100.000.000.000 nye Luna, det blir insane mange Luna, og sÄ skal de selge dem?
Det var alt for mye verdier i UST i forhold til Luna fÞr kollapsen, det utnyttet hedgefunds. NÄr de fÞrst fikk dratt igang hjulet nedover ved Ä dra UST vekk fra peggen, sÄ falt verdien av Luna mye raskere enn verdien av UST siden UST er en stable coin.
NÄ gÄr vel mer og mer ut sidedÞra ved Ä konvertere fra UST til USDT pÄ tross av sykt dÄrlig kurs, og da raser UST ogsÄ.
Det betyr i praksis kollaps.
Ser Binance har fjernet muligheten for Ä trade UST og Luna i tether ogsÄ, regner med andre handelsplattformer kommer etter ogsÄ
Ja dette skjedde igÄr ja, men de fortsatte Ä minte. Supply lÄ pÄ ~4Bn igÄr nÄ er det pÄ ~96/100Bn om det ikke allerede er mer.
Blir det ikke midlertidig? De brenner vel masse nÄr ting stabiliserer seg?
Skal de da brenne dine eller mine, eller en eller annen bingoperson sine? De trenger jo et system for Ä brenne, det hadde de sÄ lange UST-peggen fungerte. Det har de ikke lenger.
Tja si det, er alle solgt i markedet? De sitter ikke pÄ en hel haug selv, vet ikke sÄ mye om dette
Det er folk som sitter pÄ det, de selger bare seg imellom⊠Sikkert en del som ligger sentralt ogsÄ, men det er vel relativt lite i den store sammenheng nÄ som det er mintet sÄ sykt mange nye Luna.
Vil ta lang tid Ă„ hente seg inn etter dette, selv om de kjĂžper opp store mengder Luna er min tanke.
Tvilsomt at Luna noensinne kommer til Ă„ hente seg tilbake til gamle hĂžyderâŠ
Hehe, det er det nok bare Ă„ glemme ja
NÄ er vel Futures trading slettet fra alle exchanges, spot trading slettes akkurat nÄ pÄ Binance og de andre fÞlger vel tett etter, + at Terra chainen faktisk er stoppet. SÄ vil jo pÄstÄ at det nÄ er slutt for Luna. Mine $40 jeg kjÞpe spot for i gÄr er nÄ verdt $0.01. RIP