Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Terra (LUNA) 🌕 [DeFi]

Ja er vel noen få som fortsatt trader Luna

Stort sprik mellom KuCoin og Gate 4-5x forskjell, CryptoCom haltet trade av UST først og inntil idag nylig var det kun mulig å trade Luna / BNB, men det er og stoppet. Men tipper de fleste vil slutte å trade Luna snart og…

1 Like

Er vilt hvordan det ble trykket Luna og tross alt så klarte ikke PEG å nås tilbake.
Ikke så rart når folk fortsatt å selge seg ut heller, her får man en reell innføring i hvordan økonomien med pengetrykking egentlig fungerer :joy: .

Bortsett fra at merkelig nok at tross at det trykkes vilt med penger her og der så er de fleste land med på trykking som er vel grunnen til at PEG til feks. USD holder seg tross alt, men vi får høyere priser på alt med inflasjon :man_shrugging:

1 Like

Da jeg kjøpte på 0.005$ var det 3,5bill supply og mcap var litt over 50mill. Var ute noen timer og da var plutselig supply cs 90mill og mcap 7mrd…! Da skjønte jeg hvor fucked den er. Penger tapt, lærdom tatt. Sjekker alltid mcap osv før kjøp men ikke alltid krypto de jeg allerede har kjøpt. Jeg tenkte at hvis mcap var på 50mill var det en god pris for det som ligger i bakkant men glemte da at supply kunne øke mye mer.

1 Like

No kidding :joy:

https://cryptoslate.com/do-kwon-fears-for-his-safety-following-terra-luna-implosion

1 Like

“2. An exponential amount of new LUNA were minted due to flaws in the design of the Terra protocol. Their validators have suspended their entire network, resulting in no deposits or withdrawals possible to or from any exchange.”

“3. Some of our users, unaware of the large amounts of newly minted LUNA outside the exchange, started to buy LUNA again, without understanding that as soon as deposits are allowed, the price will likely crash further. Due to these significant risks, we suspended trading.”

1 Like

CZ og Binance er klar og tydelig her iaf. :+1:
Ser at KuCoin fortsetter å trade :joy:

1 Like
1 Like

Fikk flashback fra sist bullmarked, så måtte dra fram denne.

Fyren er jo hærlig da, selv om det sikkert ble liv som også gikk tapt av den kollapsen.

Spørs om ikke alle som holder Luna uansett hva det er kan bli sittende igjen med skjegget i postkassa dersom dette går igjennom LUNA Go Forward Proposal - #9 by Coleman_Luna_Bulls - Governance & Proposals - Terra Research Forum, mange sterke meninger om å scrape eksisterende token contract og gå videre med en ny token og navn som ivaretar de som hadde UST og Luna før en gitt height på Terra chain men alt som er på Exchange kan bli dumpa bare det går mot 0 ser det ut som :man_shrugging: .

Yup her er Do Kwon sitt forslag framover:
Terra Ecosystem Revival Plan

Mulig de som er på Binance får en liten cut who knows, men ser ikke optimalt for de som hadde Luna på CEX selv før halt og depeg…

Fritt for å putte sparepengene mine i UST🏦

Skal jobbe litt for å få tillit igjen…

Hvis LUNA tar snapshot av gammel kontrakt og starter opp en ny stanser printingen av den gamle LUNA. Er det det det står i CZ sin tweet?

Da kunne vel LUNA(tic) blitt en ganske heftig MEME-coin, om ikke annet?

Jeg kjøpte i alle fall mer, ikke vanvittige summer men litt. Tror den kan bli populær; avhenger selvsagt at at det faktisk blir en meme også, tipper det kommer mange community-forslag på det etterhvert.

1 Like

Yup var vel det han snakket om at de strengt tatt burde burne overflødig mint og ta støyten i det han sa i tweet’en. Enn den approach’en som foreslåes i flere community proposals nå med en ny token med lavere supply og høyere pris som da vil gå utover de som har Luna på exchange. Binance trader ikke i UST hvorfor det mon tro :sweat_smile::wave:

1 Like

Hva med de som holdt UST, «Ja, ja, ferdig med dem, det gikk visst ikke så bra… Vi prøver noen andre greier.»

Tror han trenger en del livvakter i så fall, hvis det ikke er justis, blir det selvjustis…

1 Like

image

Regner med at du fylte på bunn :sweat_smile:

Noen som la inn en post med litt for få null’er igår :sweat_smile:

Hehe, nei d har vært litt for mye krypto i mange år nå, så må stå litt på sidelinjen en stund så jeg ikke roter bort hele gevinsten :joy: :joy:

2 Likes

Lurt det :+1: