Han sier jo bare at det er uungÄelig at alle som vil selge mÄ fÄ lov Ä selge fÞr peggen kan normalisere seg. Og surprise, alle vil selge, sÄ dette gÄr nok veldig nÊrt 0 fÞr det blir bedre hvertfall.
Jeg prÞvde det i natt og er allerede ned 90% eller noe kjÞpte for et lite belÞp heldigvis. Tror jeg glemmer at det blir flere Luna nÄr ust selges
Jeg tror ogsÄ helt seriÞst at mange folk tenker $1 pris ikke er sÄ langt fra $2, siden de er vant til Ä se pÄ prisforskjellen mellom for eksempel 95 og 96, som ikke er sÄ stor. Derfor glemmer de litt at 1 er halvparten av 2. OgsÄ tenker alle at de skal fange en fallende kniv med leverage, sÄ blir folk konstant likvidert. Det er bare uendelige grunner til at denne skal til 0 komma noe fÞr det blir bedre. 0.1 er 1/10 av 1, haha.
Ryktene sier at de som koordinerte dette angrepet hadde tjent $1milliard pĂ„ shorten alene. Og det var i gĂ„r nĂ„r prisen var 3-4 ganger sĂ„ mye. Vet ikke om shorten fortsatt er Ă„pen selvsagt. Ryktene sier ogsĂ„ at TRX eller Near kan vĂŠre neste mĂ„lâŠ
De kjÞrer ogsÄ algoritmer 24/7 som gjÞr arbitrasje trades som kjÞrer prisen enda mer i bakken pÄ bÄde Luna og UST.
Er nok ikke umulig at USDT ogsÄ kan fÄ litt pes nÄ. SÄ vÊr litt pÄ vakt. Dette kommer nok til Ä vekke litt oppmerksomhet fra kongressen og politikere i USA som allerede er inne pÄ Ä regulere stablecoins.
Hvor kan man sjekke hvor mange Lunas som blir minted? SÄ noen skrev at det var sÄnn 240 millioner pÄ en fuckings dag, og jeg husker at total supply til Luna var rundt 80 millioner for en stund tilbake.
Det vokser eksponeniselt, etterhvert som Lunaprisen faller.
1.000.000 USD /100 LUNA/USD = 10.000 LUNA
1.000.000 USD /10 LUNA/USD = 100.000 LUNA
1.000.000 USD /1 LUNA/USD = 1.000.000 LUNA
1.000.000 USD /0.1 LUNA/USD = 10.000.000 LUNA
osv.
Det mĂ„ mer og mer Luna til for Ă„ demme oppâŠ
Skulle gjerne hatt en live oppdatering pÄ hvor mange som fremdeles sitter i UST, men innbiller meg at det er de del milliarder der fremdeles.
Mulig dette stemmer?
Dette er ganske sÄ sykt! Her er det ikke annet Ä gjÞre enn Ä ta lÊrdom. Krypto er hÞyrisiko som vi alltid har sagt, og aldri invester mer enn du har rÄd til Ä tape.
Mange som har det vondt for Þyeblikket. Personlig har jeg aldri tapt mer penger enn dette. All luna er lÄst i staking. Tok heldigvis et valg i gÄr kveld om Ä trade all ust til usdc med 10% tap.
Men sjekk denne lista og tenk pÄ hvor mange dette berÞrer.
Grusomt!
En liten short squeeze i luna nĂ„, ser det ut som. Problemet er vel bare at UST ikke lenger har noen backing, da mĂ„ Luna mye hĂžyereâŠ
Hvorfor pumper den ??
Lurer jeg pÄ og nÄ, var nede under $1 og opp 4x. Hva vet folk som kjÞper eller bulltrap?
Er nok hvaler som stÄr bak. Ikke citadel eller blackrock.
Men noen har tjent 800musd ish pÄ stuntet.
SÄ med andre ord sÄ mÄ det mer emission av Luna til for Ä dempe nedgangen altsÄ inflasjon av Luna?
Ja, mulig, men jeg lurer pĂ„ hvor de har fĂ„tt lĂ„nt UST eller BTC i sĂ„ stor skala. Lite smart Ă„ knuse UST uten Ă„ vĂŠre short. Litt usikker pĂ„ om man kan bruke DEFI protokoller sĂ„ hardtâŠ
Ja, i prinsippet. Den har jo kun Luna-konverteringsarbitage som kan stÞtte UST etter at alle reservene ble blÄst nÄr de angrep UST-peggen.
Mulig de fÄr tak i ny backing, men den kommer til Ä bli blÄst en gang den ogsÄ, sÄ det spÞrs om Luna, som den var i hvert fall, er historie.
Tenkte Ä kjÞpe litt da den gikk til 1$, men ble sidetracka og endte med kjÞp pÄ 1.8$. Kan tenkes den gÄr til 0 og det er helt greit. Synes risk reward er ok, er mange bra prosjekter pÄ Luna, tipper de klarer Ä fÄ den stablet pÄ beina sÄ vidt det er uten at den dÞr helt. Men sÄ er det jo 1.8mrd LUNA nÄ i forhold til mye fÊrre for litt siden.
Er jo mye billig nÄ, og kanskje blir det billigere, men sÄnn ble det denne gangen. Tipper (hÄper) det blir en release-rally i morgen.
Det er 100% sannsynlig at Citadel stÄr bak. Blackrock er nytt for meg, sÄ det er jeg mindre sikker pÄ, men det er naivt Ä tro at Citadel har noen som helst form for skrupler eller moral.
Jeg leste noe om at $0.8 skal vÊre en slags bunn ifÞlge mÄten algoritmen fungerer pÄ. Jeg har ingen kunnskap om det tekniske, men en som har vÊrt skikkelig involvert mye i Luna, og som er veldig smart fortalte meg at det er noe med peggen og sammenhengen mellom Luna og UST som gjÞr at det skal vÊre vanskelig Ä gÄ under 0.8⊠Men ikke ta det jeg sier for 100% god fisk da.
Den 0.8
lower threshold holdt ikke lenge nei
Nei absolutt ikke! Jeg rÞrer ikke Luna fÞr den er 0.01. Da skal jeg kaaanskje vurdere Ä kjÞpe spot for typ $50 med potensielt hÄp om at de som har startet dette ogsÄ kan gjenopplive Luna pÄ et tidspunkt