Jepp, min DCA area gÄr helt ned til $53 da, hehe. Jeg trader ogsÄ leverage i Luna - men for meg er det en av de tryggeste long term DCA nÄ. I mine Þyne nesten tryggere enn BTC
Desentralisering er fortsatt ikke der jeg Ăžnsker at den skal vĂŠre, men bortsett fra det enig.
Astroport er nÄ verdens andre stÞrste DEX mÄlt i volum. Bare mÄneder etter launch.
Ser ingen grunn til at mars ikke skal bli et svart hull for likviditet ogsÄ.
Anchor er en egen diskusjon, men det er vanskelig Ă„ ikke legge merke til nesten $10B i TVL.
GĂ„r godt
UPDATE: Stryk alt under jeg gikk fem pÄ aprils narr
Til dere som er inne i Luna hva tenker man om Do Kwon sin siste rant rundt Ă„ dumpe BTC da Terra kommer til Ă„ faile?
Mere og mere bull selv pĂ„ Ă„ DCA Luna lagnsiktig, men kjenner ikke sĂ„ godt til Luna derfor hĂžre med flere her som kanskje henger i grupper der dette blir tatt oppâŠ
Tenker at du har blitt rick rollâd, sjekk datoen
Ha ha my bad ser det nĂ„ takk, dukket opp i feedâen min idag lol
Lurer pĂ„ om Luna vil gĂ„ til 0 nÄ⊠Man kan vel fremdeles konvertere UST til luna for 1 USD og selge det? Det betyr kollaps etter at tiltroen til UST fallerâŠ
Syke tendenser her nÄ. Tar enda ett lodd her nede og fyller pÄ litt fra 30 dollarskjÞpet som fort ble halvert
Maks volalitet som avtar og en potensiel Bear Div pÄ Squeeze
Interessant her Det potensielle bull signalet ble avblÄst og fortsetter ferden nedover. StÞttenivÄ rundt 5-8 dollar. Stopper den noen gang tro
Prosjektet er helt dÞdt. UST er som en altcoins nÄ. Den skal langt ned
Er vell lurt Ă„ holde fingrene av fatet med denne ja. Det er vell ingen garanti for en bounce om det er noe hold i det torsteinius skriver stemmer
Lurt Ä fÞlge med pÄ UST, ser ut som om det ikke blir total kollaps pr. nÄ. Hvis mengden UST var veldig stor i forhold til mengden Luna , sÄ er/ var det stort potensiale for moment nedover som fÞlge av UST Luna konverteringer. Pr nÄ er det en risikopremie pÄ 30 pst ca, og det har vel med tiden det tar Ä konvertere fra UST til Luna Ä gjÞre. Tror faktisk at det vil roe seg pÄ et tidspunkt, men det kan vÊre en del lenger ned. Det vil roe seg om folk fÄr tiltro til at UST ikke bryter helt sammen.
8 dollar, haha. Dette er nydelig. NÄ nÊrmer kursen seg pÄ hva jeg solgte for sommeren 2021.
GÄr i taket USDT/UST nÄ! dette er virkelig en kollaps av de sjeldne
Ja, det er kanskje ikke nok verdier i Luna til at alle som eier UST kommer seg ut, da er det game overâŠ
Total kollaps av en av de stÞrste crypto valutaene. Dette her har aldri skjedd fÞr. Jeg tror mange folk kommer til Ä trekke ut penger av crypto nÄ, etter Ä sett dette. Krypto er fortsatt for useriÞst for de fleste , btc er greit nok.
Luna ser nok mellom $1-2 fÞr eller siden. Bar vÊr veldig forsiktig med en fallende kniv i kollaps⊠Det er sjeldent mulig Ä time dette. Det kommer til Ä gÄ lavere enn alle tror. Det er ikke sikkert Do Kwon kommer med gode nyheter og peggen er jo fullstending done⊠SÄ ikke prÞv Ä vÊre en helt her