Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tesla (TSLA) 🏎

Trodde Musk brukte all rakettbensinen på SpaceX-utskytningene, men neida :smile:

Vanvittig, har en del høydeskrekk her jeg sitter som en noob og lurer på om jeg skal selge eller holde!

1 Like

Hadde solgt på flekken, kan fort falle 40%. Men har jo hatt utrolig utvikling, så kan vel gå til 2000 og… :shushing_face:

Gratulerer! La gevinst stå igjen / selg halvparten ? :slight_smile:

2 Likes

Selg 30%. Så har du sikret gevinst! Bare spør @Savepig om dette er god strategi

1 Like

Der gikk lufta ut av ballongen gett…

fikk en stygg reversal ja.

Nå er jeg spent på hva @horselord9000 gjorde ? :grimacing: (wtf hvem kaller seg det :joy: ?)

Sykt ass, daglig svingninger nesten like store som hele markedsverdien var på i mars…

eier ikke TSLA aksjen selv,men denne datoen ser jeg frem til…

image

Når er batteridagen satt,-blir det utsatt til senere i år?

1 Like

Er det så store svingninger da? Ikke ift min portefølje😉
Men det er litt morsomt at du har vært helt fraværende, frem til TSLA topper og vender ned igjen.

jeg vil ha svar fra den største ihuga Fan av tesla her inne…ser ikke dette ut som ei boble??

:roll_eyes:

2 Likes

hahah, horselord9000 solgte seg ut og er fornøyd og kjøpte meg en First Price entrecote som jeg kasta på 5 min i mikroen og rett på brødskiva!

10 Likes

HAHAHAHA, also, hvis du ønsker å endre nick til noe mer… tja, fornuftig, send meg en PM så kan vi fikse det.

Den følelsen…

Fra spøk til alvor, Tesla er sikkert ett bra selskap og har sikkert en svært lovende framtid. Men prisingen er jaggu meg frisk uansett hva de måtte levere :slight_smile:

2 Likes

Don’t you dare! Det nicket skal ikke røres. All hail the horselord!

1 Like

:crazy_face:

1 Like

Skulle Tesla aksjen en dag ramle kraftigt ned :chart_with_downwards_trend:…så tenker jeg desverre selvmordstatistikken vil gå :chart_with_upwards_trend: opp :face_with_hand_over_mouth: :cry: :candle:

Tesla tp 2.322 usd ifølge piper sandler.

Kommer vel tall for Q2 den 22, hvis jeg ikke tar helt feil(?). Noen som har noen formening om hvor høye disse bør være for å justifisere prisen på aksjen? (beklager på forhånd dersom dette spørsmålet er helt bak mål, men jeg er altså det. helt bak mål)

1 Like