Alle jeg kjenner som kjĂžrer Tesla sier de er veldig fornĂžyde. (3, X og Y).
Men nÄr jeg graver litt har samtlige vÊrt inne hos Tesla flere ganger pga «smÄfeil».
Jeg kjÞpte en brukt Toyota Camry i 1994 og ble «frelst». Har bare hatt Toyota/Lexus siden. Eneste feilen jeg kan huske siden 1994 var et hjullager som begynte Ä pipe og mÄtte byttes.
Her blir det aldri Tesla
Har ikke Mercedes 5 Ärs nybilgaranti i likhet med de fleste andre i Norge?
âDette er sjette gang Tesla tilbakekaller Cybertruck i USA siden lanseringen i november 2023, ifĂžlge Bloomberg.â
Her blir det aldri Toyota, lysten pÄ Toyota ble om mulig enda mindre etter reklamen deres om selvladene biler, er like fordummende som sjampo reklame.
https://e24.no/naeringsliv/i/bmB4ve/tesla-tilbakekaller-mer-enn-46000-cybertrucks
Panelene er limt pÄ
Tror nok mange etter hvert vegrer seg for Ä kjÞpe Tesla, selv om de kanskje ikke bryr seg sÄ mye om hva Musk sier og gjÞr. Det er nok at man frykter at den negative omtalen vil fÄ fÞlger for bruktverdien pÄ bilene.
Ja, har hatt lite pÄvirkning hittil. Ser ut som jeg faktisk kan selge bilen jeg kjÞpte for 7 mnd siden for akkurat det samme nÄ ut ifra Finn. ^^
Du har ikke noen Teslaer du kan sette fyr pÄ da? I stedet for Ä Þdelegge trÄden med nazi nazi rasist?
Viktig med god reklame i viktige medier!
Med et utseendet som ser ut til at den er tegnet av en 5-Äring er det kanskje ikke sÄ rart at salget gÄr dÄrlig?
Lau han siger det som det er.
Tror egentlig ikke utseendet er det stÞrste problemet. Ligner jo litt pÄ en Lotus Esprit pÄ stylter. Pris og byggekvalitet er problematisk. Hele bilen virker som en pubertal fantasi fra Musk, et Þnske om Ä lage noe spektakulÊrt. Kommersielt ligger den an til Ä bli en flopp.
Viser jo bare igjen at USA med Trump bevegeger seg i autoritÊr, eller i verste fall totalitÊr retning. De skal ta de som er uenige med dem. Det rare er at amerikanerne ikke ser ut til Ä vÄkne. SÄvidt jeg har sett har Trump fortsatt stÞtte fra cirka halvparten av befolkningen. Er det fordi disse bare fÞlger med pÄ Trumps egne progandamedia som Fox og Truth Social?
Som Ă„ lese om Enron eller Lehmann
Amerikanere har sett urettferdigheten i hvordan Trump behandles. Bryr seg helt korrekt ikke om smÄ detaljer lengre. Motstanderne har ikke opparbeidet seg noe forstÄelse for sitt synspunkt da de har basert seg pÄ lÞgner.
SÄ nÄ betyr ikke sannheten noe lengre. Nada.
Oboy! SĂ„ synd dere sensurerer sannheten hele tidenâŠ
Trump says heâll cover pay of astronauts who received no overtime after being stranded in space for 9 months: âOut of my own pocketâ