Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tesla (TSLA) 🏎

Videre blir jo poenget at for de som nettopp kjører mye langt nå vil ha to veldig gode argumenter for å velge Tesla.

  1. Lenger rekkevidde i utgangspunktet.
  2. Mulighet til å hurtiglade relativt billig.
3 Likes

Om de forsøker på sånne absurde marginer vil jo det raskt forbedre dekningen da konkurranse vil dukke opp.
Det er ikke holdbart i lengden, bensinprisen er jo hovedsakelig så høy pgr avgiftene.

Stakkars alle de som har kjøpt noe annet enn Tesla…

Den høye Ionity-prisen er vel for drop-in kunder som ikke har avtale?

1 Like

Ja det stemmer.


Hvis Tesla ikke nå snart kjører en emisjon og skaffer seg cash på bok for lange tider fremover så skjønner jeg ingenting.

Mvh

En folkefiende

2 Likes

Mener Musk har sagt nogo til emi.

…ga du opp å svare “Duogdu”? :sweat_smile:

Det klages på lakk, min Tesla 3 har nok fått en spesiallakk som tåler mye mer.
Jeg har heller ikke satt på skvettlapper bak, eneste jeg har fått i nedre kant av hjulbue er stensprut, det ville en mest sannsynlig fått på alle biler.
Jeg tipper denne bilen ikke har blitt spesielt pent kjørt, men det kan jo tenkes at min har fått en super spesiallakk som tåler mer en andre Tesla.

Tesla selger i det hele tatt lite ekstrautstyr til bilene, men hvis en plages av avslitt lakk i hjulbue finnes det løsninger, da vil en heller ikke se den sorte plasten der hvor lakk er avslitt. Dyrt er det heller ikke, trenger bare litt folie å legge på før en monterer skvettlappene.
Tesla har åpenbart utfordringer, og jeg hadde ikke funnet meg i å bli behandlet dårlig, men jeg hadde heller brukt pengene på advokat enn på Finn, men vi er da heldigvis alle forskjellige.
https://www.begood.no/products/skvettlapper-mud-flaps-tesla-model-s?gclid=Cj0KCQiA04XxBRD5ARIsAGFygj9fD_0X9lVFORY1s_HWrld1yvTyPbm6GsDbF90_gsG3C4PuZiS05TEaAjNDEALw_wcB

1 Like

? …

hehe…så bare kommentator ikonet ditt forsvant nettopp… :crazy_face:

Det er sjeldent lurt å være kjepphøy i denne bransjen.
Markedet har en tendens til å ydmyke slike personer.

den som ler sist,ler best er det også noe som heter…men hvem den siste latteren kommer fra gjenstår nok enda å se…

Aksjen har mer enn doblet seg siden i sommer, så det er vel liten tvil om hvem som fikk rett.
Dersom man tenker slik du beskriver så vil jo aldri noen få rett noensinne i og med at ingen vet når den siste latteren kommer…

4 Likes

Blir nok å fortsette oppover også fremover. Ser det ryktes at model Y leveranser begynner om 14 dager.

1 Like

Så den, det var mildt sagt overraskende!

2 Likes

På full fart mot 600 usd! Tviler på nattesøvnen til Sissener er på topp for tiden.

3 Likes

No chill han fyren der.

Shorterne har tapt 30mrd nok hittil i år i følge P2

1 Like