Er ikke helt lett å bli klok på. Men jeg et bare inne med et lodd. Type 1% av kapital.
Merker at jeg styrer unna, Tesla er blitt litt religionskrig mellom the musketeers og shorterene, og ingen av sidene tar smarte valg.
Nå rakner tesla
Sier farvel til Tesla for nå og takker for en fin uke.
Lærdom: For guds skyld følg med på closing når den er har gått 40% på 2 dager
Tesla er blitt religionskrig, mellom musketeers og shortere. Kommer til å være lite logikk begge veiene i lang tid.
Jajaja, deilig å få rett for en gang skyld… fallet fra close i går fortsetter. Alle longere, UT, og ikke prøv å fange denne kniven, hehe
Må nevnes at denne X3 saken til nordea koster mye peng… bedre å shorte aksjen.
Se der ja! Den dukket ikke opp på ETF-siden til Nordnet.
har du en forklaring på hvilket produkt og fremgangsmåte…jeg tok dette opp med en e-post sendt til selveste Sissener angående Seadrill noen år tilbake der han nevnte CFD-shorting…
det ble med den e-posten dengang,-for som en vis mann sa,ikke invester i noe du ikke forstår…
Satt en shortposisjon i Tesla i dag. Vi får se hvem som får rett. De religiøse eller realistene.
Closa shorten her, ble noen tusenlapper i gevinst
Jeg shorte selve aksjen , ingen produkter kun intradagshort.
Fikk gratis måned med RT til infronten av pareto, så da var det bare å begynne å leke.
…intradagshort?
Selger og kjøper samme dag.
Overnatter ikke med shorten.
Er igang med runde 2 nå.
Første runde var fra 775 sell og kjøp på 760.
En stilstudie i mania det her:
Fremdeles utrolig mange som gikk inn på 400-500 som er solid i penga.
hehe,da jeg shortet både Tesla og Seadrill med disse “Nordnet” produktene (Bear Tesla x3/Bear Seadrill v3?) så satt jeg i ro i 2 - 3 uker…tro du meg,jeg så mye rart…men klarte utrolig nok å gå i pluss,-men med bare noen tusenlapper
Jeg hadde nok ikke overnattet med de greiene der… synes produktene får for komplekse regler.
Dette ser jo riktig bra ut
hehe,ja jeg hadde litt flaks oppi dumdristigheten min da,-men jeg satset veldig lite av cashbeholdningen alikevel,-men jeg har sluttet med shorting,-blir for gale å fungere som amatør/småsparer og vedde “bare” noe titals tusen…
nå sikter jeg kun på kjente etablerte selskaper fremover,…det er bare ett lite problem,-de går alle oppover