Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tesla (TSLA) 🏎

Er ikke helt lett å bli klok på. Men jeg et bare inne med et lodd. Type 1% av kapital.

Merker at jeg styrer unna, Tesla er blitt litt religionskrig mellom the musketeers og shorterene, og ingen av sidene tar smarte valg.

2 Likes

Nå rakner tesla

Sier farvel til Tesla for nå og takker for en fin uke.
Lærdom: For guds skyld følg med på closing når den er har gått 40% på 2 dager

2 Likes

Tesla er blitt religionskrig, mellom musketeers og shortere. Kommer til å være lite logikk begge veiene i lang tid.

2 Likes

Jajaja, deilig å få rett for en gang skyld… fallet fra close i går fortsetter. Alle longere, UT, og ikke prøv å fange denne kniven, hehe

1 Like

Må nevnes at denne X3 saken til nordea koster mye peng… bedre å shorte aksjen.

2 Likes

In the money.

5 Likes

Se der ja! Den dukket ikke opp på ETF-siden til Nordnet.

har du en forklaring på hvilket produkt og fremgangsmåte…jeg tok dette opp med en e-post sendt til selveste Sissener angående Seadrill noen år tilbake der han nevnte CFD-shorting… :thinking: :man_shrugging:

det ble med den e-posten dengang,-for som en vis mann sa,ikke invester i noe du ikke forstår… :sweat_smile:

Satt en shortposisjon i Tesla i dag. Vi får se hvem som får rett. De religiøse eller realistene.

Closa shorten her, ble noen tusenlapper i gevinst

2 Likes

Jeg shorte selve aksjen , ingen produkter kun intradagshort.

Fikk gratis måned med RT til infronten av pareto, så da var det bare å begynne å leke.

…intradagshort? :grimacing:

Selger og kjøper samme dag.

Overnatter ikke med shorten.

Er igang med runde 2 nå.

Første runde var fra 775 sell og kjøp på 760.

1 Like

En stilstudie i mania det her:

Fremdeles utrolig mange som gikk inn på 400-500 som er solid i penga.

1 Like

hehe,da jeg shortet både Tesla og Seadrill med disse “Nordnet” produktene (Bear Tesla x3/Bear Seadrill v3?) så satt jeg i ro i 2 - 3 uker…tro du meg,jeg så mye rart…men klarte utrolig nok å gå i pluss,-men med bare noen tusenlapper :sweat_smile:

Jeg hadde nok ikke overnattet med de greiene der… synes produktene får for komplekse regler.

Dette ser jo riktig bra ut :blush:

2 Likes

hehe,ja jeg hadde litt flaks oppi dumdristigheten min da,-men jeg satset veldig lite av cashbeholdningen alikevel,-men jeg har sluttet med shorting,-blir for gale å fungere som amatør/småsparer og vedde “bare” noe titals tusen…

nå sikter jeg kun på kjente etablerte selskaper fremover,…det er bare ett lite problem,-de går alle oppover :chart_with_upwards_trend: :thinking: :sweat_smile: