Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tesla (TSLA) 🏎

6 Likes

Glem det, er en fucking screenshot fra telefonen din…
Jeg som er autisten her :man_facepalming:

2 Likes

Jeg tenker det er bra at du innrømmer det for deg selv, så slipper vi andre å si det.

1 Like

Sånn som nå, i BEAR TSLAX3 NONN så ligger utbyders ordre omtrent rundt samme nivå som ved close i går. Enda kursen både i vanlig åpningstid og i etterhandelen har ligget godt under. Da burde det jo være en nobrainer å kjøpe!? Med mindre ny informasjon er kommet ut i mellomtiden eller det er andre ting jeg ikke ser? Valuta bla er jo et element men skulle i gjøre store utslag.

tar de seg ikke godt betalt for belåningen? det er jo 3x eksponering.

Hva med tollsatsene som blir kuttet? Noe å,si for Tesla ?

Nei, er ingen kost for belåningen .

Det jeg vet er at produktene i bunn og grunn er pill råtne og overnatter bare til nød en sjelden gang i dem.
Før hadde jeg konto hos CMD, her var det såre enkelt og shorte omtrent hva du ville (internasjonalt).

Jeg vet jeg ikke burde, men klarer ikke å la vær…

7 Likes

Pill råtne er de vel ikke akkurat… en må bare vite hva man kjøper. Som sikkert de fleste har fått med seg så er ikke dette noe en bør sitte i over lengre tid, da produktene uansett siger nedover i verdi pga deres girede natur.

Jeg synes de tvert om er kjekke og meget enkelt tilgjengelig måte for vanlige småsparere å ta noen lodd i annet enn den sirumpa norske børsen…

Du betaler sånn 7%+ når du kjøper. så er dyrt produkt.

Står om produktet lenger opp i tråden.

Hehe CDM er jo på mange måter mye værre!

Ja de bare baker alt inn i spreaden, vet det er dyrt.

Jeg mente CMC

Du betaler da ikke 7%, hvor har du det fra? Spreaden ligger vel normalt rundt 1-2%

Hehe, ja var jo drt jeg mente og :smile:

Fra nordea dokumentet.

Jeg opplevde ikke CMC som dyrt i det hele tatt i motsettning til disse Nordnet produktene, så her må jeg si meg uenig.

1 Like

Det er egentlig Nordea produkter, nordnet er bare forhandler.

Og da skal både Nordnet og Nordea tjene på dem ikke sant?