Stor dag i heimen, ikke hver dag man fÄr ny bil
Model X 100D
Du fÄr si fra nÄr jeg skal ta befaring for eventuelle reklamasjoner Grattis!
Gratulerer! Ser bra ut!
Grattisâ:+1:
Ser bra ut, hÄper du har en backup bil stÄende hjemme. Ryktes at verkstedbesÞkene er ofte og lange.
Tenker det er de som lever i fossilalderen som bĂžr vĂŠre bekymret.
HĂ„per virkelig at Tesla lykkes.
FÄr da hÄpe de fÄr gang pÄ produksjonen av 3, det er vel to-tre stykker som venter pÄ bil, ikke bare i Norge.
Det sitter noen i den hvite Sân Ă„ stirrer pĂ„ deg
FĂ„r? Erân gratis, eller?
Grattis!
Gratis ja, var kunde nr 10 000
Passer bra med firehjulstrekk og SUV i dag, selv om jeg satser pÄ et par fÞtter til/fra jobb i dag.
Skal se det confirmed fÞr jeg tar dette for god fisk, men skal aldri kimse av rykter Ser ogsÄ at kursen har tatt seg opp en del og ligger pÄ 340 USD nÄ.
hĂžye kostnader og kommende hĂžyt sykefravĂŠr som fĂžlge av stress pĂ„ jobbâŠ
jadda,jeg beholder min short-posisjon i TSLA.
Det er USA vi snakker om, de sparker vel bare de som sliter? Tesla virker ikke noe bedre enn restenâŠ
Audi og BMW kan ikke akkurat skryte av Ä ha en bil som gÄr i 35 000++ km/t
en liten refleksjonâŠ
âtesla tesla i speilet der,hvem er det som skal kjĂžre meg over derâŠ?â
Tjah, iflg en studie fra 2008 kanskje. MÄ si at den artikkelen inneholder sÄ mange pÄstander som ikke helt stemmer at jeg ser pÄ den som ganske sÄ ubrukelig.
According to a 2011 study by Lawrence Berkeley National Laboratory and the University of California, Berkeley, the currently estimated reserve base of lithium should not be a limiting factor for large-scale battery production for electric vehicles because an estimated 1 billion 40 kWh Li-based batteries could be built with current reserves
At 20 mg lithium per kg of Earthâs crust, lithium is the 25th most abundant element