Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Tesla (TSLA) 🏎

Disse “grĂžnne” aksjene er drevet av ren idealisme og idioti. Det klapper sammen fĂžr eller siden, og det skal jeg klare Ă„ tjene penger pĂ„!

:recycle::-1::smiley:

Greit Ä se pÄ helheten,

de hentet 2milliarder. Selskapet er priset til 140?

SĂ„ de kunne og burde evt hentet mer.

3 Likes

Emisjon pÄ ATH nÄr man sitter mitt i en avtale forhandling?

Glad ikke du som sitter Ă„ forhandle over “mine” verdier @Savepig, for emisjon gir absolutt INGEN mening pĂ„ dette tidspunkt.

Lurer pÄ hvordan en Tesla aksjonÊr tenker? Hmm jeg kan fÄ aksjer til 764 i en emisjon, men det er mye gÞyere Ä kjÞpe over bÞrs til 5 % hÞyere pris!?

Ekstremt liten emmisjon, tror de fĂŠrreste fikk mulighet til Ă„ delta.

1 Like

NÊrmer seg emisjonpris nÄ da i fÞrhandelen.

Edit: Ding, emisjonskurs

5 Likes

Gir det mening Ä hente mer enn de klarer Ä bruke? Tror jeg leste at de skulle Þke investeringer fra ca 1.5 til til 3.5 mrd USD kommende Är. Antar det er GF4 Berlin det er snakk om, sikkert mye dyrere Ä bygge fabrikk der enn i Shanghai. Gitt cashflow fra Þkt salg sÄ kan de jo fort bli sittende pÄ en diger pengekasse hvis de henter for mye i emisjon.

Bare mine tanker om det altsÄ :slight_smile:

Det vÊre fascinerende for en norsk smÄinvestor Ä se et selskap hvor kursen ikke synker nÄr de melder emisjon :joy: Her ville samtlige rÞmt skuta og kursen vÊrt nede pÄ 200 igjen.

6 Likes

De har vel rimelig mye i gjeld . sÄ om de hentet 50milliarder ville de alltid funnet noe Ä bruke det pÄ.

2 Likes

rr1-7

1 Like

Tesla investorer er ikke som vanlige investorer det skal vÊre sikkert.Verden er trua av en mulig pandami, og Tesla drar i gang en emisjon og kursen gÄr opp?? Skal bli spennende og se om den drar over 1000 Dollar snart,mÄ vel komme noen flere dÄrlige nyheter fÞrst, sÄ tenker jeg den skyter opp, og sÄ er vi der. :rocket:

1 Like

Interessant vinkling!

3 Likes

Litt rar artikkel. Men alt for Ă„ bulle tenker jeg

Suverent viss dei kan fÄ ned kobolt forbruke.

3 Likes

NĂŠrmer seg 1000 igjen da :wink:

Sykt nÄr produksjonen i Kina sannsynligvis sliter enormt.
Noen som har sett prodyksjonstall for de siste ukene?

Begynner Ä bli dyrt for sissener. MÄ vÊre kjedelig Ä betale renter pÄ sÄ store tap.

Snart ALL IN short. Blir bra dette!

Galskap er bare fornavnet. Den alltid uforutsigbare Musk blir fÞr eller siden innhentet av kjedelige realiteter. FornÊrmer vel snart feil kjendis ogsÄ.

2 Likes

Tiltet du etter at Funcom ble kjĂžpt opp? Du vedder mot ESGbevegelsen og tidenes mest karismatiske CEO