Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Tesla (TSLA) 🏎

Han har jo lukket shorten for en god stund siden


Musk er ca like karismatisk som en autistisk grÄstein.

Ikonisk er vel ordet, pÄ tross av alt dette.

Ahh. Kilder?

Scroll oppover, det ble postet nÄr det skjedde.

Han blÞdde mye. Tror han stengte den pÄ rundt 800.

Han er onlinekarismatisk.

1 Like

Lukket du ikke nÄr emisjonen ble satt sÄ «hÞyt»? Du fÄr ha lykke til. HÄper for din del at den faller :flushed:

Hmmm, jeg har ikke noe i mot @cagey2 men jeg hÄper for Tesla sin del at de tjener mer og mer penger

Ellers sÄ er jeg ei pingle som kun satser pÄ sikre investeringer pÄ bÞrsen. Som Funcom og biotek


Smart. Jeg satser ogsÄ kun pÄ sikre investeringer pÄ bÞrsen.

1 Like

image

En sÄkalt 13 bagger blitt gitt :smiley:

10 Likes

Har ikke lukket nei, har kjÞpt pÄ hvert nivÄ oppover. Skjelver litt i fÞrhandelen i dag. :crossed_fingers:

Bullx10?

Tror faktisk du mÄ lese deg opp pÄ hva karismatisk er. han ticker vel omtrent alle bokser for en karismatisk leder.

  • Det er en person med spesielle evner og egenskaper
  • det er tilhengere som er tiltrukket av en person som de mener har spesielle evner
  • det foreligger bekreftelse pĂ„ personens begavelse gjennom gjentatt suksess
1 Like

Jeg synes det er skremmende Ä se presentasjon av nye modeller, Model 3 var fÞrste jeg sÄ.
Musk er uten tvil en fascinerende type som jeg hÄper lykkes. Jeg mÄ si jeg heier pÄ Tesla etter Ä ha fÄtt min egen, digger bilen og konseptet.

Greia med Musk er at du fÄr inntrykk fra han hele tiden pÄ Twitter, og sÄ gjÞr han en jÊvlig rar live performance i ny og ne. Han har virkelig skjÞnt hvor hans styrke ligger, og forholder seg til det.

Nei, kjÞpte pÄ 101. :wink: dollaren var vel 5 et eller annet da.

3 Likes

Grei oppgang det, ca 18 gangeren?

Tesla kursen skjelver ja, dette blir spennende. 1000 mÄ plutselig virke veldig langt unna.

:oncoming_automobile: :man_mechanic:

2 Likes

Hva ligger til grunn for denne statistikken? Antall reparasjoner dividert pÄ antall kjÞretÞyer?
I sÄ fall blir statistikken helt pÄ trynet, gjennomsnittsalder pÄ elbiler er vel langt under 5 Är, for fossilbiler er det sannsynligvis minimum 0,5-1 mill med (halv)gamle biler som folk ikke ser det formÄlstjenlig Ä bruke energi pÄ Ä reparere nÄr en fÄr smÄskader.
Sammenligner en epler mot epler tipper jeg bildet blir mer nyansert, men motivet kan fort vĂŠre Ă„ skru opp prisen for elbiler.

1 Like

Du mener altsÄ det er flere skader pÄ nye biler?

1 Like