Nei det er greit nok det, men det er jo rart gjort av deg. Du har blitt vist lengre opp her av Steamspy egne at du skal ikke stole på steamspy for populasjoner under 30 000 akkurat som jeg fortalte deg (og noen andre) omtrent 100 ganger… Like fullt fortsetter du bare å insistere på at du har rett. Når folk blir gjort oppmerksom på at de tar feil så bruker de å ta det til etterretning (eks meg selv med den artikkelen som skrev August men mente September)
Jeg mener at et verktøy som viser 30% feil er bedre enn bind for øynene, men trenger ikke poste det her lenger hvis det provoserer aksjonærene
30% av hva da? av tall med 68.2% confidence og ukjent bias? lol… Eller den nær virkelige verdien som forsåvidt aldri har blitt målt for andre spill enn de helt i toppen…
Glem heller ikke at det er 30% error sharp for alle små spill ?.. Ingen har 50% error, ingen har 25% error… Hva med å bare si, “Gordon hadde rett, jeg hadde feil, nå skal jeg vente til helga før vi drar frem steamspy igjen”?
Hvorfor slipper jeg deg ikke så let av kroken ?
Husker du denne posten:
Du må gjerne tro at du vet best og gjøre gjøn av i sannheten et langt bedre estimat. MEN, vent ikke at alle skal være overbærende å la deg slippe unna uten å gni det litt inn. Kan jo og være at noens ego har godt av det og…
Kryper oppover sakte men sikkert - nå #80
http://store.steampowered.com/search/?filter=topsellers#sort_by=_ASC&sort_order=ASC&filter=topsellers&page=4
Ja beklager den posten der. Var litt på kanten, men det var jo ikke vondt men, jeg synes det er moro at du har den hausete tonen når det står på for fullt, og det var egentlig ment som en hommage
Det sagt Holmes… la meg be om unnskyld for at jeg gir deg litt pes her
Irriterer meg bare litt at FUNCOM er den støgge feite jenta i klassen som det tydeligvis er ok å mobbe. Det sitter litt i veggene her inne at så lenge det er FUNCOM man er på tynn is om (vedr negativt tøys) så er det ok… En ting er jo at det er litt kjedelig i lengden for FUNCOM aksjonærer, en annen ting er jo at slik tåkelegger folks objektivitet (slik at de kanskje går glipp av en kongedeal)
Er du nå så sikker på det?
Vel, nå som vi vet at det er blitt solgt over 10000 TP er det ikke noe annen utvei enn å krype til korset og innrømme at Gordon har hatt rett hele tiden. At det bare er en uke siden steamlistene endret seg fra antallbasert til omsetningsbasert gjør hans tilpssningsevne og analytiske evner desto mer imponerende.
Imponerende er det også at Android tickeren til lmo mest sannsynlig bikker 5000 når som helst nå. Særlig siden du predikerte det allerede for to måneder siden.
Vanskelig for meg å være et bøllefrø når den støgge og feite dama har en skytsengel som deg. Bøjer meg i støvet.
Selektiv hukommelse…?
Antal g+ og likes predikerer fortsatt under 4000 android spillere (hvis den korrigerte modellen er riktig ennå). Det passer jo bra med det vi ser på Android store nå (Den viser fortsatt 1000-5000). Mao ingen vits i å kjøpe FUNCOM overilt nå, hvis det er dette som skal trigge et kjøp ;). Bare for å ha det sagt dersom likes og g+ hadde fortsatt med samme ratio som det gjorde da posten ble lagd så hadde counteren fint snudd til 5000-10000 2 uker senere…
EDIT: En annen ting jeg merker meg er at det finnes tydeligvis postere på det forumet her som er i stand til å korrigere sine feil for å forbedre en prognose…
Plass #75 på Steam
*Edit #71, går rette veien dette
**Edit #66
Peak på 12 spillere i dag. Kanskje vi får noen reviews snart?
https://steamdb.info/app/402020/graphs/
Er peaken nådd?? Akkurat nå er den 69 og fallende. Får håpe positive reviews imorgen igjen kan gi oppdrift og videre vekst.
Edit: 71
59 nå.
55 just nu
supert… Vi kan umulig klare så bra som Soma… Men klarer vi bare en fraksjon av omsetningen så bør alle som en være ekstatiske…
30 nå
Steam forumene
I’ve only played this game for 10 minutes and already want to give you
more moeny then what i payed. I’m aware that the game is short and the
graphics are nothing special but i am extreamly entertained and am
enjoying every second so far! if you have a place where you accept
small donations please tell me! I hope hearing someone gladdly wanting
to offer you more for your hard work is reasuring!
Please Please
get 3d vision working with this game! I know its probably not high on
your list but it would be so awesome! Right now if i even atempt to
use it, it crashes on launch
Good stuff
Gutter… Tror fan meg FUNCOM har levert kvalitet denne gangen!! De kommer til å rekrutere så jævlig med TSW spillere… Blir spennende å se på TSW fra i morgen av…
EDIT: Yeeeyyy … TSW allerede på #149 plass
Sammenlignbart spill vi kan bruke. Release 21/10. Samme pris, 40000 owners.
Ligger på plass #24.