Denne er en cool warning å ha i et spill da
22 . Plass nå
Edit: jeg skrev 22. Men editoeren oversatte det til 1.
hehe, lurte meg
Beklager det. jeg skvatt veldig selv da det sto 1. Der. Tok den opp og redigerte, og det sto 22. Der jeg skrev, og 1. I preview. Hvis jeg skriver et tall med punktum bak som det første på linja, så blir det oversatt til 1.
Hehe, gi det noen timer så er vi der
Det er mulig å følge med på samtidige spillere her: http://steamcharts.com/app/402020
Som referanse har dreamfall chapters peak på 1,329
all-time peak
Redan långt över LMO
Plass 21
(payday 2 plass 25…)
Haha… Payday 2 nevner du… Tror vi skal være på det rene med at PayDay 2 selger mer enn noe annet Funcom har lagd
Nei, jeg postet det for at man skal kunne følge med på utvikling. Du får gjerne vise meg hvor jeg sier disse tingene
Ikke i dette øyeblikk
Joda… kanskje jeg er litt urettferdig…
Men la meg bare si at når Dreamfall chapters er dobbelt så lang som The Park så er det klart at du og bare skal forvente halvparten så mange concurrent users? Føler det er MANGE sleivete tankeganger ute og går bare… Mitt råd er å følge med hele veien til helga nå. Tror det er rimelig klart innen da om dette blir å overraske på positive siden eller ikke. Så langt så må jeg si jeg er forsiktig optimist…
Ja vel, men slutt å tillegge meg meninger som jeg ikke har
oki. Beklager
Men tilbake til the Park er MEGET spent på hva som skjer når USA for alvor våkner…
Likte ikke dette reviewet:
Wait for a sale
Ser også at de kun får “Positive” på steam til nå. Ikke Very positive. Blir spennende å følge med på salget utover kvelden, men jeg tror ikke vi peaker over 1000 players dessverre. Da må det nok veldig gode reviews til.
http://steamcharts.com/app/402020#48h
Nei fan… nå ble jeg imponert altså!!
Hvorfor ikke det? Den kurven går jo brått opp!
Litt snålt å si vent på et salg når spillet i øyeblikket er på salg? Vet det er vanlig å skrive men likevel…
jaja men vi har #19 nå
Noen som har peil på hva en # 10 til # 25 plass betyr med tanke på omsetning? Dette er det vanskligste området synes jeg…
Er det mulig at de bare har registrert placeholdere “i tilfelle”?
Bylos har vel nevnt at både flere språk og flere plattformer er interessant /hvis/ salget er bra nok.
I så fall ville det vel være tidlig å ha det klart nå