Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

The Park salg på steam

The park selger litt igjen, og beveger seg oppover. Topp 200 nå hvertfall

5 Likes

Jeg syens det snakkes bra og strategiene liker jeg, nå gjenstår det enkle, gjennomføring :stuck_out_tongue:

2 Likes

Kl 20 ikveld lå det på plass nr 253
Kl 2143 er det på plass Nr 189

Samme utvikling neste timene også ?

4 Likes

Usikker, tenker mer at hastigheten skal øke mot slutten av salgsperioden… At det liksom skal begynne å klatre inn på Topp 100 i Helga nå. MEN vi får se, er jo bare hyggelig om vi får noen respons nå. Vi liker langspurt. :slight_smile:

3 Likes

Tallene fra steamspy kryper oppover hver dag nå har vi rundet 7000 (5k-9.4k hvis du tar med usikkerheten)

Dreamfall chapters hadde 21800 backers, så dersom TP kommer opp mot 20k totalt pre-orders synes jeg det er veldig bra.

6 Likes

Vet ikke om det blir helt riktig å sammenlikne, men Gone Home solgte 250k på 6 måneder med veldig bra omtale.

4 Likes

5 Likes

The Park har jo fått brukbart med reviews nå men alikevel siger de ned til #235 på steam. Fremdeles noen dager igjen til launch så ting kan jo fremdeles ta av…

2 Likes

Selges litt fremdeles i forhåndssalget på steam

kilde:

6 Likes

Her går det i feil retning dessverre enn så lenge på top sellers-lista. Ligger fint plassert på første side i upcoming-lista.

1 Like

Jeg hadde håpet at den skulle ligge litt høyere nå i innspurten…

Soma hadde en topp ca 5 dager før lansering (9. plass)

http://tools.garry.tv/steamchart/?show=282140&range=180

Kommer som en kule på launchdagen… eller når reviews er ute (dersom de er bra da)… :wink:

Bør og dra seg til inn mot slutten av salget…

1 Like

hahaha… Det er vel det man kaller fucked. The Park selger negative kopier faktisk :stuck_out_tongue:

Hvis man skal kunne kommentere på salg så tok The Park fart oppover i går kveld og i natt. Var oppe på #155 plass. Tydelig hvor markedet ligger for dette spillet… USA. I morgen på denne tid er vi nok tilbake inne på Topp 100 :wink: (Og på ettermiddag håper jeg vi er på full fart inn på Topp 10.

1 Like

noen som vet om det finnes bedre alternativer en steamspy?

Nei… men det bør ordne seg senere i uka… når gifts og ekstra kjøp blir litt mer registrert (en kopi pr bruker) og etterhvert som antallet steamspy motoren måler på så bør det og bli bedre… Fortsatt så regner jeg med at salget i STeam er like over 10 000 kopier…

1 Like

Jeg skjønner meg ikke helt på deg Gordon. Det virker som du mener det er latterlig at steamspy viser rundt 5000 eiere når den viste nesten 8000 tidligere. Samtidig mener du på alvor at det sannsynligvis er over 10000 eiere totalt.

Men sannsynligheten for det er jo mye mindre enn å gå fra 8000 til 5000 i forventning (dersom vi antar at salget har vært lavt, som jo er tilfelle).

Eller mener du at folk i snitt eier to TP per bruker? Det er i så fall jeg uening i, tror det tallet ligger ganske nært 1 per bruker.

2 Likes

Vet ikke om jeg vil si at salget har vært dårlig, i og med at vi vet veldig lite om spillet enda. Hvis så mange som mellom 5-8000 har forhåndsbestilt så er det jo ok bra det. Men jeg heller mer mot estimatet til Gordon på 10000. Det virker å være ganske mange som skal gi bort spillet på twitch, konkurranser etc.

Dersom det kommer gode reviews er dette det viktigste for det videre salget etter release.

1 Like

Finnes flere som selger The Park:

Og der ligger de på topp siste 24 timer :slight_smile: Fin 3. plass den siste uken.

3 Likes

Det er gjensidig. Jeg skjønner for eksempel ikke din virkelighet vedr. disse gameutviklerne som koster 1.3 mill pr stykket. Like fullt så går jeg videre og diskuterer sak fremfor person. Ta en bolle og smil.