Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

The Secret World Relaunch ( FUNCOM)

Lager en egen tråd for dette. Infoen vi har sålangt

12 Likes

Når det er sagt, noen andre Grand Masters her inne?

:smiley:

10 Likes

Jepp! Nesten ikke brukt. Kamp ble for kjedelig når jeg skulle levele opp på nytt etter betaen. Veldig spent på hva de har gjort der. Har de gjort om hele skiten? :stuck_out_tongue:

3 Likes

Jada! Plukker det opp en gang i blant siden kontoen er alltid aktiv :grinning:

1 Like

aaah, tsw, Jokeren, myten, legenden, bjørn eller okse?

Jeg har GM konto

Yep, kjøpte GM konto til fruen og.

1 Like

Hva forventer folk av salg til dette spillet egentlig? Er det veldig smått eller kan det overraske? Noen erfarne som vil tippe noe ca tall?

Jeg tipper veldig liten effekt. Det er ikke noe jeg har tatt med i mine vurderinger. Hadde vært morsomt hvis de fikk til noe, men hvor sannsynlig er det?

Er ikke uenig med @Evilfreud i posten nedenfor, ser bare på det fra en annen vinkel.

1 Like

Helt umulig å tippe, men de har jobbet nesten et år med det som kommer. Og de snakker relaunch. Og de virker som de skal ha en god periode med ulik PR aktivitet. Den som lever får se.

Spillet kan overraske, hvis ikke har man alltids Ce.

1 Like

Ser dette som en bonusmulighet også, men jeg synes spillet ser ut til å ha bra potensiale. Mulig med ekstra pr muligheter via CE også kanskje.

Jeg ser også på det som en god bonusmulighet. Det er ingen tvil om at Funcom lanserte TSW på et elendig tidspunkt, kontra konkuransen. Så vi får se. Morro frem til CE på xbox er det iallefall.

Verdt en titt

2 Likes

At de slapp det på elendig tidspunkt forrige gang er jo bare positivt for nå hvertfall :slight_smile:
Er dårlig på gamesales historie, men bare lurer på er det ofte at relauncher får en bra hype og mulighet for “nyslipp” antall salg om du skjønner hva jeg mener.

Jøsses, sse på kommentarene, jeg tror jeg har undervurdert dette spillet.

1 Like

Ja, vet :slight_smile: trenger bare litt pr igjen det her. Virker som mange er lojale til spillet og det er jo godt tegn.
Et spørsmål. Når de relauncher nå… Har de oppdatert mye underveis da? Eller kommer det masse nytt og forbedret på relaunch?

125.0 timer de siste to uker / 485.3 timer registrert
Publisert: 1. mar @ 1:53pm

Very good game.
Terrible MMO.


Så du har spilt i 485 timar, men anbefallar ikkje spillet til andre nei… Hmm.

1 Like

Om du manglar hype : https://www.youtube.com/watch?v=r_Ie-hy-S40

1 Like

Så vi nærmer oss slutten av Mars og ting bør begynne å skje snart.

Vi får starte hypen med denne.

5 Likes

Er det mulig at de slipper TSW på konsoll?