Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

OK, det kan stemme.

Merker meg imidlertid at vedkommende ikke er med i Facebook-gruppen AGNV.

Ser at Ravn har tatt opp diskusjonen med Curbstone på FA’s forum, og tillater meg å lime hans siste innlegg inn her:

“Maktpersoner” er vel en sterk overdrivelse.
Aksjonærer som ga sin støtte først til å forkaste APIM-dealen ved den første ekstraordinære generalforsamlingen og deretter å få inn et nytt styre i den andre ekstraordinære generalforsamlingen behøver ikke å være enig om alt alltid.

Følgelig er det heller ingen absolutte forpliktelser i forhold til verken det ene eller det andre.

Om for eksempel North Energy kommer opp med et forslag som vil gi en bedre exit-mulighet i det korte bildet vil trolig mange av de som tidligere stemte mot Norths styreforslag i forrige runde kunne snu, også blant Aksjonærgruppens medlemmer.

1 Like

I hvilken grad fyller egentlig selskapet i sin nåværende tilstand kravene til å være notert på hovedlisten?

Denne Curbstone har utelukkende en agenda, om å angripe selskapet. Å hans bruker er kun aktiv på Nanov forum.

Men, det sagt. Er jo en del av poengene hans Kanskje noe som burde få noen lamper til å blinke.

Merket meg en tråd han har startet om akkurat det du spør om.

Men jeg kan ikke nok, til å avkrefte eller bekrefte om det han sier stemmer.

1 Like

Ny dag, ny all time low. Jeg stemmer for å gi stafettpinnen over til North Energy.

Virker åpenbart at North ikke har noen plan, og at de handlet opportunistisk. Hvis ikke hadde de vel økt betraktelig på disse nivåene? :thinking:

North Energy hadde en plan og det var derfor det var kamp om aksjer/stemmer før den siste ekstraordinære generalforsamlingen (stor etterspørsel etter aksjer og kursoppgang). Nå kjøper North neppe flere aksjer før de vet om de får nødvendig flertall slik at planen kan realiseres.

Det kan fort bli en tilsvarende kamp ved neste korsvei…

1 Like

Hvordan går det med AGNV sin plan?

hva er egentlig AGNV sin plan?

Hvor blir det av denne åpenheten?

Skulle da tro at det ville være i selskapets interesse å berolig aksjonærene, om det var mulig da selvfølgelig. Mtp at kursen er under 0.80 øre!
Å ingen kan svare på hvor vi er på vei.

De har q-pres om litt :slight_smile:

1 Like

AGNV holder seg nok til den planen de hadde, og har fått ned kostnadene i selskapet til et minimum, trolig 1-2 millioner per måned. Med andre ord ikke noe stress i det hele tatt, med over 60 millioner på bok og null gjeld.

Og ja, det er ikke usannsynlig med en oppdatering på kvartalspresentasjonen.

3 Likes

Kommende q-pre bør være tidenes mest reflekterte og ærlige innen bioteks historie.

Hvis ikke Asmyr legger alle kort på bordet og gir en tydelig status på alle de ulike programmene så vil det være en fadese uten like.
Hva skjer med Betalutinpipen, Alpha/Oranomed, Car-T.
Og hva er dette “Undisclosed discovery projects in solid tumor indications” ?

Alle kort på bordet, start på nøyaktig 0 og så se fremover.

11 Likes

Hva nå :unamused:

Mr Aavik selger 40% av beholdningen sin.
Hvorfor skal han selge med tap?
Hva får han til å selge på disse nivåene?

Et av Styremedlemmene takker for seg etter 2 uker.

En annen i Arbeidsgruppen blogger om at : Tiden har gått fra Betalutin.

Blei dette bare en fiasko?

3 Likes

Curbstone er en tytnisse med oppgulp i ytterpunkter - er jo helt klart at han har en agenda.

Så litt over innleggene og ikke minst aktiviteten til brukeren, som var interessant. hold fast it’s tinfoil time!

Hvem hadde anledning å snakke om selskapet før 3.1 - forlot styret 19.1 og begynte å skrive igjen etter ny CEO var meldt(som er innside da det kan være kursdrivende). Sistnevnte må ha vært en prosess som har pågått lenger enn 12 dager…

  • fjernet -
1 Like

Curbstone står på med sin drittkasting på FA Forum - og NANOV har gått i ny all time low flere dager på rad; tirsdag sluttet aksjen på 77 øre.

Curbstone hadde sitt første innlegg på FA Forum 21.12.22. Han har bare skrevet innlegg om Nordic Nanovector (ingen andre aksjer) - og vrir og vrenger alt negativt. Positive momenter er fremmedord for ham.

Dette blir spekulasjoner, men ikke usannsynlig at Curbstone er *) Eddie Berglund eller en annen investor/aktør som gjør dette for egen vinning; han ønsker enten å tjene penger på en short som allerede er satt eller en billig inngang før det kommer en løsning eller en exit-mulighet til vesentlig høyere aksjekurs enn dagens åpenbarer seg.

Curbstones motiv kan også være splitt og hersk for å svekke stillingen til Aksjonærgruppen AGNV.

*) Curbstone skrev ikke et eneste innlegg på FA Forum den korte perioden Eddie Berglund var styremedlem i Nordic Nanovector, men har blitt meget aktiv etter at Berglund trakk seg, og aktiviteten hans har tiltatt i styrke de siste dagene parallelt med at aksjekursen har svekket seg. Oppførselen er ikke helt ulik det stuntet Berglund gjorde i Crew høsten 2008 og som jeg tidligere har henvist til. Den perioden var det lurt å handle motsatt av det synet som han tilkjennega på fora.

3 Likes

Om det er noen tvil så signerer jeg med mitt eget navn om det skulle være noe å meddele.

Mvh,
Eddie Berglund
92802320

7 Likes

Noen som vet hvilken kurs han kjøpte seg inn på?

1.10-1.20 et sted, tror jeg.

Hvorfor takket du ja til en plass i styre?

Å hvorfor ble du sittende i kun to uker?

1 Like

Bli med Nanov videre mot NULL NULL 0.00000000000

Ja ja fortsatt mulig å få 70 øre av svindlen

1 Like

Drittpakker og drittslenging overalt, kombinert med en ustanselig kursnedgang.

Vanligvis ville dette vært et tegn på at bunnen er nær og en rekyl er i vente, men i NANOV gjelder vel ikke denne “naturloven”.

For øvrig angrer jeg på at jeg callet en bunn på .80-tallet, megajinx.