Er det som er det snedige - her har man finansiert gang på gang, mens ledelsen har endret studiet et par ganger. Til og med uten å melde det. Det er ikke kosher for min del, men gjerne vanlig kotyme, og jeg hadde revurdert investeringen nokså nøye hadde dette kommet frem i prosessen. Mest sannsynlig hadde det endt med salg, om ikke alt så vertfall en god del, hadde jeg funnet ut at de hadde tenkt å senke mengden stråling i pasienter med lave blodplater og tidligere stamcelletransplanterte allerede i 2020. Man ser jo nå at det ikke var mange som ble dosert med 40/12.5 - kanskje 10/15stk, men det visste vi jo ikke da…
Da er jo det som følger nedenfor litt artig…
Søkte om innsyn i protokollen da det begynte å komme nye kriterier i forskjellige land i europa på clinicaltrialsregister.eu høsten 2020.
Dette etter bullshit svar fra malene, beklager på forhånd dårlig engelsk i mailene;
Fikk da ikke svar på siste mailen - før avslaget fra REK(Egentlig via Jostein Dahle) forelå.
Vet hele greia ser litt psycho/autist ut, men hadde fra tidlig av litt bange anelser opp mot potensielle bivirkninger når de sa de skulle rekruttere svakere pasienter og hvordan det ville slå ut om nedgangen i f.eks blodplater var “lineær” på nedsiden(om man kan si det) i forbindelse med “strålingen” ref;
hva det ville ha å si rundt effekt slo meg ikke den gang. Er selvsagt ikke medisinmann som visse andre her på forumet, så jeg måtte leve i uvissheten som hobbymekaniker. Spørsmålene henger ofte igjen når man ikke har den teoretiske plattformen å forankre det i.