Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Fortsatt håp altså ifølge AI :wink:

1 Like

Første jeg også tenkte, in AI we trust :grin:

2 Likes

AIen nevner jo ikke fadesen i fase2 studien engang :sweat_smile:

ChatGPT har jo cutoff på data i 2021, så det hadde vært mere imponerende om den hadde forutsett utviklingen de siste to åra. :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 Likes

Åja det viste jeg ikke :slight_smile:

Men hadde/har man tilgang til real time data, vil dette kunne bli en gamechanger for både forskning og børshandel. Og til vi er der er vel bare et enten teknisk elller økonomisk spørsmål, eller en combo av begge.

Åpenbart at det går mot en transaksjon ganske så raskt siden de velger å utsette generalforsamlingen?
Skulle tro at North var keene på å ta en plass eller to, men siden de ikke fremme ønsker om generalforsamling så er vel de også godt inneforstått med at nå går det mot en form for exit?

1 Like

Hva kan vi håpe på her???er dette gode nyheter ?

“Meanwhile, the Company continues to work with potential strategic transactions or partnership that will deliver value for all stakeholders, and will come back with more information in due course.”

Virker ganske sikre i sin sak her, “that will deliver value for all stakeholders”…

Ser da vitterlig ut som det går mot en avslutning i denne prosessen og en avtale vil bli offentliggjort om ikke så altfor lang tid.

2 Likes

Synes dere er rause nå - gitt track record synes jeg dere gir dem litt mye på bok om dere tolker dette som at transaksjon er nært forestående.

Personlig synes jeg dette er tragikomisk dårlig håndtverk ("[date]") :dizzy_face:

image

4 Likes

Enig, det går for raskt unna når de ikke klarer å sette inn en enkel dato i børsmeldingen, men jeg tror faktisk de bare jobber mot et mål og det er å få gjennomført denne prosessen. Da glipper andre ting…

Jeg hadde forventninger til mer info om Alpha37 og samarbeidet med Upenn i årsrapporten og ble fortalt at det ville komme. Dessverre ble disse tingene kun nevnt med noen få linjer, men det ble bekreftet at det var god aktivitet på begge fronter og at det ikke hadde blitt parkert eller skrotet.

De sa ved Q4-callen at de jobbet mot å annonsere en partner / deal før AGM.

Nå flyttes denne, jeg tror det utelukkende har med å gjøre at denne AGM blir arena for å stemme for eller imot et forslag om merge / salg eller hva det måtte bli.

Dette blir nok også siste runden. Det dagens styre og stakeholders eventuelt ikke har klart å trekke frem til nå av muligheter vil ingen klare å gjøre bedre.
Med Sandnes og Hartvig Larsen har man rutinerte folk som kjenner selskapet godt og som burde være de beste til å selge caset “as it is”.
RHL har også lagt en million til i potten, gir signaler om motivasjon og tro det også.

Kommer aldri til å glemme Egberts fomling når han ble spurt hvem som ledet Paradigme…
Grøss og gru, og han skulle klare å pitche dette videre for å “maksimere aksjonærverdiene”? NANOV blir et eget studie på diverse universiteter, det er jeg sikker på.

4 Likes

Dem har jo kjøpt aksjer nylig så kan ikke forstå noe annet en at dette er gode nyheter? Ingen grunn til annullere årsmøtet hvis dem jobber i blinde med noe nå?

1 Like

Det resonnementet har vi vel prøvd mange ganger tidligere også med dårlig uttelling…

If we are wise, let us prepare for the worst.

1 Like

Men ville virkelig Roy og co kjøpt såpass med aksjer hvis det går utforbakke Freddy!?Dem vet vell hva dem driver med skulle vi tro:)

Det er uten tvil positivt at Roy kjøpte aksjer.
Men, han skal jo ikke vite mer en oss, i tiden hvor han kjøpte disse aksjene.

Samtidig, så sitter ikke North som insider, far as i know.

Så selvom mange av oss små aksjonærer kan sette to strekker under svaret. Mtp at den avtalen de nå presenterer er det beste vi kan forvente.

Så er det ikke sikkert det er godt nok for North, å mulig de skal starte ENDA en prossess :woozy_face:

Men for all del. Venter i spenning. Men velger å forholde meg litt pessimistisk denne gangen.
Ble skuffet sist.

Ja sant det…har en ørlite håp…men vi er jo ikke bortskjemte akkurat med gode nyheter…

GSA økte shorten den 22.03 fra 1.624 til 1.754 mill aksjer. Før det økte de 21.11.2022.

image

De har fått det rett på web. Må avholdes innen 30.06.2023.

F.o.m. i morgen kan vi få mer info om Paradigme

2 Likes