Doktorinho
Freddys skriver ovenfor at det bare er Sandnes og Dahle som er ansatt igjen i organisasjonen. Det må nødvendigvis lede til en rekke spørsmål. Det som fremgår i e posten fra Sandnes er at Artbio har ansatte 3 av forskerne og at Artbio har tilgang til labben.
E posten fra Sandens bekrefter Freddys påstand. Det er pussig at Artbio ansetter tre forskere og samtidig gir Artbio tilgang til labben.
- Spørsmålet mitt er hva Artbio skal jobbe med i Nanovectors lokaler? Er det kun kostandsreduksjon som er argumentet for å gi opp 3 ansatte og leie ut labben til Artbio?
- Foreligger det en fremleieavtale mellom Nanovector og Artbio om ikke husleieavtalen er eller skal termineres ?
- Hva skal NNV med labben når forskerne jobber i Artbio?
Sandnes skriver at han skal “forlenge levetiden på selskapet”? Hva ligger i det?
Vi får legge til grunn at 3 forskere har begynt å jobbe hos Artbio og at Artbio disponerer labben/ utstyret. Hva skjedde med solid tumors? Trenger ikke selskapet labben og ansatte til Solid tumor prosjektet, mr Doktorinho? eller var ikke det kommersielt vurdert?
Det ene leder da virkelig til det andre. Vi får forsøke å holde oss til saken og svare på spørsmålene, doktorinho. Det er neppe trist å stille relavante spørsmål i kjølevannet av Freddys påstånd om at det bare er LS og JD ansatt igjen.
Det som er mest trist er at Sandnes ikke klarer å skille mellom spørsmål fra min side og påstanden om at jeg skal sjekke fakta før jeg stiller spørsmålene. Nå var det tydligvis slik at enkelte i AG hadde i det minste deler av informasjon om at forskerne ikke lenger arbeider i NNV og jobber for Artbio uten at dette er meldt markedet. Det er et betimelig spørsmål når selskapet har satt igang et solid tumor prosjekt. Hvor mye har de brukt på dette?
Eddie Berglund
92802320