Det er ganske mye data i alpha37 og humalutin også - dog på preklinisk nivå… så man må gjennom en fase 1 … men Betalutin må også evnt i fase 2 med en kombi, så kan være like komplisert det… mulig jeg tar feil, men har fått for meg at alpha-emittere er noe enklere/billigere å kjøre uttesting på (uten at jeg er sikker)…
Men om man skal følge Artbio-sporet, så tror jeg alpha37 er den mest naturlige kandidaten å forfølge videre/inkludere i pipelines deres slik situasjonen er nå.
Det er noen områder det er viktig å ikke ta negative erfaringer personlig.
Penger er et slikt område hvor det er viktig å ta lærdom og gå på videre. Det virker som det er noen bio investorer som har blødd som lar de tidligere erfaringer styre nåtidens følelser. Det kan koste gode muligheter for å få pengene tilbake.
Det finnes mange eksempler på to avtaleparter som akkurat har avsluttet en langvarig rettstvist om økonomisk oppgjør som skriver ny avtale over en middag samme dagen.
Hvis det blir slik at Artbio og NANOV fusjonerer så er det ikke mange med bedre erfaring av å både lykkes og feile enn de som da vil være involvert i det nye selskapet.
Bare at de har søkt og lykkes med å hente penger utenfor Norge er en god indikator på at de har lært av å gå i seng med de kjipeste man kan dele seng med når det gjelder administrasjon og finans i norsk bio som er formet av flere år med innavl.
Hvis det ender opp med fusjon vil jeg si at det er all grunn til å være fornøyd så lenge godtgjørelsen pr aksje blir akseptabel.
Realistisk så er vel en pris rundt forrige forsøk ok da jeg anser Artbio som et veldig mye bedre alternativ for fremtiden.
Anbefaler forøvrig alle som vil vite hva dette kan bety for NANOV å lese presentasjon som @SpotNrol la ut link til over.
Det meste som Skullerud og Brondberg lirte av seg var sannheter med store modifikasjoner, på grensen til bedragersk i flere tilfeller.
Ut fra oppdateringen 18. april i år fremgår den brutale sannheten; at alle studier enten er pauset eller avbrutt. Jeg har store problemer med å se at det er sannsynlighet for å hente partner på noe av dette, i alle fall ikke under nåværende nitriste regime for bioteksektoren. Et bytteforhold ved en eventuell merge innen samme bransje blir nok deretter. Største aktivum er det fremførbare underskuddet i den grad noen under riktige forutsetninger kan nyttiggjøre seg dette, enten fordi de er i skatteposisjon nå (vanskelig å få til ut fra gjeldende skatteregler) eller en gang i fremtiden (vil sannsynligvis være lettere å få til, men det forutsetter jo igjen at det nye selskapet på et tidspunkt går med overskudd).
Jævla svindelselskap, enkelt og greit. En trenger ikke finne noen halmstrå lenger for og prøve og overtale andre til og begynne og investere i møkka. Stay away er mitt klare tips. Etter Jostein kjøpte hus har det gått nedove. Heldigvis skjønte jeg da at noe ikke stemte, en selger ikke en 200 lapp for 100.
Var med en liten tur ned også fra 20 til rundt 15, prøvde og holde motet oppe, men fant da ut at dette er bare tull, norsk biotek er stort sett basert på emisjoner og lure til seg småspekulanter som oss.
Det finnes ikke noe relevant i det du skriver om nåværende situasjon, du passer godt inn i beskrivelsen jeg hadde i mitt forrige innlegg.
Når du i tillegg drar med deg resten av norsk bio som kun baserer seg på å lure norske småsparere så finnes det lite håp for deg. Håper du oppsøker og får den hjelpen som trengs, men kanskje vurder helsevesenet i utlandet da mange som jobber i Norge er involvert i forskjellige prosjekter i norsk bio. De vil du ikke møtte på…
«Det virker som det er noen bio investorer som har blødd som lar de tidligere erfaringer styre nåtidens følelser.»
Selv har jeg tjent gode penger på Nano, men det finnes mange som har tapt og de føler jeg med. Grunnen er at selskapet har holdt tilbake viktig info om tingenes tilstand. Mao. svindel.
Det var den gamle ledelsen og ikke nåværende. Regner med at du skjønner selv at det blir for dumt…
Hyggelig at du tjente penger , veldige mange som ikke har gjort det
Hva tror du den nye ledelsen kan klare ? Vanskelig og skape gull av gråstein.
Tja… Nå er det vel de som er blant de få som faktisk har gjort det. Så troen er der ja hvis det blir slik
Ikke enkelt å si. Dem har stort press ellers kommer North til å kuppe styret.
Drømmescenariet er at North kupper styret og får til noe med det framførbare underskuddet uten å ta veien via konkurs for å realisere de verdiene. Tenker det er litt dårlig gjort å ikke si ifra om at base case her er konkurs og 0 kr tilbake for alle eiere. Alternativet, som nå er lite sannsynlig, men fortsatt mulig, er en fusjon, hvor Nanos aksjer kommer til å få en relativt stor rabatt på seg, så det alternativet vil eierne også tape på. 0 eller rabatt, ser ingen andre alternativer her i slutt-sum. Men selvsagt er det tradere som kan fyre opp aksjen kortsiktig, da volum er lavt og få følger med. Så at man uansett taper penger på å kjøpe Nano nå er ikke sant, men at case skal gi mer verdi enn dagens kurs her er tull. Eneste alternativ for det er en løsning via North, som de ikke ville fortelle oss hva var.
Enig. Jeg håper selv North skal kuppe styret. Med mindre Roy Larsen og nåverende styre får tryllet fram noe uventet. Ellers tror jeg att North vil ha kontroll over resterende cash og børsnotere Wind Catching Systems i nano skallet. WCS har bygd en solid organisjasjon og hver million kommer godt med i videre utvikling av selskapet. Vi er vel nærmere ett svar enn noen gang. Nanov må vel snart kjøre GF??
Tror du tar rungende feil i din analyse av mulighetene…
Kom gjerne med alternativer jeg har oversett/ikke vet om. Jeg har ingen magnus opus-analyse for Nano, kan godt være ting som gjør at det ser bedre ut enn det jeg vet.
Det er bare mye spennende jeg har hørt om ønskene til ledelsen, men ingen av tingene har vært noe som fører til penger.
Bare å lese noen innlegg over så ser du det
[Nadeno Nanoscience] nadeno. com/#programs)
Bruland :
"Men å drive med medisinsk innovasjon er ikke enkelt. Ikke alle forsøk på å kommersialisere forskningen, lykkes. Kliniske studier har mange trinn og det er mange potensielle fallgruver underveis. Dette har Bruland smertelig erfart med sitt andre selskap Nordic Nanovector.
– Der feilet vi beklageligvis, men først helt på oppløpssiden etter svært positive tidlige kliniske studier. Det var helt feil bruk av konsulenter og vi ble fullstendig utmanøvrert som gründere. Det tok for lang tid å fullføre studien slik at det kom andre produkter som ble godkjent i mellomtiden. Disse vil jo da få førsteprioritet til pasientene. Ledelsen i Nordic Nanovector endret også, mot våre råd, på inklusjonskriterier, det vil si typen pasienter som ble inkludert i den siste delen av studien, sier han.
– Og alt dreier seg jo om å få ideene fra laboratoriet ut til pasientenes nytte. Det er dette som hele tiden har vært min motivasjon, påpeker den erfarne professoren."
Ser Jostein Dahle har startet sitt eget konsulentselskap i Norge for noen uker siden, jeg tenker det kanskje ikke rimer med tro på en spennende og busy fremtid i Nordic Nanovector.
Gud jeg skulle likt å vite hvorfor - og hvordan - de klarte å støte fra seg de fleste de kom i kontakt med, både grundere, PI (Kolstad), ett utall nøkkelansatte og mer eller mindre “alle partnere i alle program”.
Tør å spørre om det noen gang var reelle gode resultater eller om det var håndplukkede pasienter som lagde grunnlaget i Lymrit før Paradigme, og så raste korthuset når pasienter som befant seg innenfor teoretiske inkluderingskriterier ble innlemmet av sitene uten noen tilknytning til forskningsmiljøet i Norge.
Plutselig sluttet behandlingen å virke i Paradigme? Nesten ikke til å fatte. Med de resultatene som de endte opp med så kan de ikke ha respondert noe særlig de som kom inn før de endret inkluderingskriteriene heller.
Skulle nok ikke skrevet noe her lengre da det ender opp med eder og galle men jeg bærer på ett ønske om å en dag få vite om vi på noe tidspunkt ble løyet til.
God Lørdag
Det kan jeg svare deg på i dag om du vil endret doseringsarm i 2020 uten melde markedet, samme manus helt til fjellveggen stod i veien… all in between er guilt by association. Braun er med andre ord en smart mann, så en ting hadde vi rett i
Lavere arbeidsgiveravgift og bruk av JD ved behov og ikke kontinuerlig avlønning i lavintensitetsperioder - når det forskes unødvendig på biomarkører og periferi ift. kjerneproduktene. Lønnskostnadene har vært forferdelige. Særlig fra tiden med reell inaktivitet begynte.
Kan skuta ha blitt styrt i senk av BP, som eier FDA? BP har et visst krysseierskap med skutas utenlandske eierskap og trofaste deltagere på “overtegnede” emisjoner.
Det hybrid nevner, i tillegg til underlige guidinger over lang tid, tyder på piratvirksomhet/loppe set-upen når først amerikaskuta ikke når fram - men lar den holde stå kurs på rimelig høy steam så lenge musikken spilles.
Hvem er konsulentene Roy nevner?
Hvordan antas forholdet mellom Roy og Jostein å være?