Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Gratulerer! Kapitaliseringen av selskapet på nåværende tidspunkt lukter litt svidd… Etter sammenslåingen er det nå kapitalisert til hele 652 millioner kroner.

For øvrig er jeg helt enig når det gjelder Asmyr.

652 millioner? Har dem gått ut med det?..jeg går vistnok glipp av en del informasjon her:)og det gjelder også etter dobling av aksjer

Enkel matematikk. 116ish millioner nåværende aksjer multiplisert med aksjekursen multiplisert med 2 (det blir dobbelt antall aksjer i det sammenslåtte selskapet og der NANOV-aksjonærene får 50 prosent).

Hva som blir endelig kapitalisering ved tidspunktet for sammenslåing er så klart avhengig av hva aksjekursen er da.

Det er alltid det jeg stusser litt med er at dem går utifra aksjekurs!? …Som Egget la til grunn ved Apimfusjonen…'blir jo temmelig feil…

Et relief rally er alltid spenstig og morro. Veldig hyggelig med en etterlengte oppgang :slight_smile:

Caset med Thor Medical ble født av Roy Larsen og Ludvig Sandnes beskrev transaksjonen før han ble ansatt som CEO for min del. Det var forsåvidt arbeidssøknad til Ludvig Sandnes og 212 bly ble beskrevet som kongstanken til Roy Larsen. Ludvig Sandnes har rett i at den største asseten til Nordic Nanovector er menigheten med Highlander og co i spissen. Håper du fikk kjøpt på relief rally og kontoen er fylt opp. Om vi er heldig så går kursen til 4 kroner og blir der :slight_smile: Volumet er imponerende de siste to dagene.

Eddie

Kapitalisering av et selskap = aksjekurs x antall aksjer - alltid.

Det som var feil i Apim-forslaget var at aksjekursen ble lagt til grunn i Nordic Nanovector, mens når det gjaldt unoterte Apim ble det lagt til grunn opphaussede verdier som ikke hadde rot i virkeligheten, noe som neste Apim-emisjon i klartekst dokumenterte.

3 Likes

Ja, bare 618% igjen nå så er jeg i 0. :rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket:
:sob::sob::sob::sob:

3 Likes

Takk for det :blush:
Ja, Mcap begynner å bli høy, å cash pos, samt framtidig cash flow er pr nu uvisst.

Men mulig denne fortsetter litt til i morgen, umulig å vite.

Men ikke nok info i markedet til å foreta en reel prising av det «nye» selskapet.

Ok…ikke rart Roy Larsen ikke ønsker oncoinvent på børs da…Ett selskap blir helt smadret av trading og det norske folketrygdfondet.’ …Merkelige greier…

2 Likes

Rent teknisk sett så må den vel komme etablere brudd forbi motstanden på rundt 2,90-3,-, og da kan den potensielt stige videre. Personlig tror jeg det har en del å si hvor den åpner i morgen. Dersom den åpner og får momentum over 3,- kan den få fart på seg. Starter den feks -10-20% ned vil jeg anta det utløses en del stop loss og at vi har sett toppen for en stund…

Dette er INTET.MINDRE.ENN.IMPONERENDE!!!

Hvordan de har klart å få fuglen føniks til å begynne å flapre på kyllingvingene sine igjen er ikke helt enkelt å se ennå.
At Larsen fortsatt tror det er mulig å kapitalisere på pipen i ett nytt selskap med utlisensiering er også ett sterkt signal.
Mulige inntekter om 2-4 år - meget pent

Whats not to like. Potten er uforandret, venter nok litt til med å cashe ut aksjefradraget her tenker jeg :sweat_smile:
Noen har allerede tjent alvorlig mye penger her… dessverre er ikke det de samme som finansierte den italiensk/sveitsiske champagnefesten de foregående børsår. Men ikke pokker om jeg kaster kortene umiddelbart her.
Når man har vært i null er dette nærmest som å ra eurojackpotten, men det er likefullt forunderlig hvordan den samme psykologien spiller inn.

Tar man 300% nå før virkeligheten setter inn?
Følger man oslobanen til neste stasjon?
Skal man ri hesten inn i solnedgangen og satse på at man finner regnbuen denne gang?
:rofl::rofl::rofl:

Champagne-problems

Men «we are VERY encouraged by these results» levert av nytt styre!

3 Likes

541% på meg :rofl:

Du bør lese børsmeldingen.

Ifølge ssr ser det ut til at gsa dekket inn 0,1% av shorten sin i går, og er nede på 1,39%.

Ref Details - Short Sale Register

Planen er ikke at føre kliniske studier, men producere radiopharma baseret på isotoper til øvrige biotekselskaber. Man placerer sig som leverandør i andre selskabers pipeline - frem for at blive et regulært biotekselskab med forskning i egne indikationer.

Andre må korrigere, hvis jeg er helt på bærtur.

Takk for svar :100:

Selskapets kommende CEO

Uten tvil en dyktig, å spennende mann :+1:t4:

1 Like

Men er pipelinen til nanov helt ute av bildet nå?

Målet er å lisensiere ut pipen til et privat selskap som kan starte på nytt, uten oslo børs bullshit.

Blir som de som solgte spader i gullrushet

1 Like