Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Ja altså, har man hengt på gjennom ukeslutt og til nå, så er det bare å vake i vannskorpen.
Det blir hvertfall noe bevegelse mot GF igjen, mulig de drar en eller annen «VERY encouraging» opp av hatten der som evner å skape noe optimisme…
Hvem vet i disse tider.

Det kommer hvertfall nye bølger, det er jo magien som har funnet sted i oppkjøpet.
Så får tiden vise om det er tidevann eller plaskebasseng vi snakker om

De aksjene jeg har igjen skal være helt i ro, har troen på dette så langt!

2 Likes

1,50 muligt støtteområde; ellers må 1,25 forsøge sig … der er desværre akkumuleret mange aktier omkring 0,75, da aktien bevægede sig sidelæns og var fundamentalt uafklaret, men situationen er jo anderledes positiv efter den seneste opdatering.

1 Like

“Skal du investere i bioteknologi må du forstå at det kommer svingninger, og tåle at de kommer…” Hilsen DnB

1 Like

Selv om North oprindeligt var med på merger, så kan det vel ikke udelukkes at de har brugt muligheden til at reducere betydeligt?

I så fald burde North vel flagge til markedet?

Ingen tegn til reduksjon foreløpig på listene ihvertfall uten at det er noen garanti for noe som helst

Var det ikke endel av dealen at North ikke skulle selge noe før GF ?

Muligt markedet p.t. handler på hourly MA. OHS under opbygning?

Som sædvanlig synes nedsalget at være kontrolleret af tekniske signaler. Spørgsmålet er nu om vi skal tilbage på 1,25 - 1,30 før etabling af varig støtte.

Slik tolket jeg også avtalen

1 Like

Er det noen nye på topp 50 eller gamle som øker?

En som lå topp 15 ish droppet 400k (40%) ca ellers relativt små bevegelser. Noe økning blandt noen 30-50 og noe reduksjon. De største sitter stille i båten

Hvordan er det mulig med 150mnok (45+95) i samlet dagsomsetning for den/de to dagene?

Hvorfor skulle ikke det være mulig?

Bra bounce back idag.

Hvordan? (Kan aksjonærer under topp 50 stå for 50% av de 140 mnok, topp 50 15% og tradere inn og ut (pot. flere ganger) ila. dagen 45% - det er premisset).

Rolig dag på forumet til å være 60% opp på 36 mnok omsetning.

Jeg skjønner ikke premissene for spørsmålet ditt. Er det noe som skulle tilsi at det ikke skulle være mulig?

" Skal du investere i bioteknologi må du forstå at det kommer svingninger, og tåle at de kommer…” Hilsen DnB

Derfor er det vel relativt rolig her :slightly_smiling_face:

Mange av de som sitter i NANOV har vært ute en vinternatt før tror jeg du trygt kan påstå :wink:

Når det gjelder volum og økning tror jeg rett og slett at det er posisjonering i påvente av hva som kommer. Tror det er mange med fornyet tillit til caset og vil heller vente på nytt enn å selge. Det er forøvrig “ganske” sterke finansielle muskler på vei inn her nå.

1 Like

Lurer du på om aksjen blir tradet ( pumpet)?

Siden nye store aksjonærer uteblir?

Pang, rett opp til 2,70 igjen på 1,9 mill aksjer omsatt første 5 minuttene ! :sweat_smile: :rocket:

3,02 faktisk, da bryter vi om mulig et motstandsnivå her og begever oss inn i ukjent territorium, eller thorium for å være litt tørr :wink:

4 Likes

Kan fort skyte forbi den motstanden der i løpet av kort tid!

1 Like