Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Hmm… Dersom du ser reaksjonene på Asmyrs innlegg, så tror jeg du kan legge vekk formuleringen «… most of us…». Det stemmer da vitterlig ikke. Snakk for deg selv, og ikke inkluder «de fleste av oss» når du formulerer deg takk!

3 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Tydeligvis har momo lest et innlegg jeg ikke har skrevet. Det er jo interessant all den tid jeg kun har 2 innlegg og bare har gitt ros til involverte i transaksjonen. Det er lett å være et nett-troll når man er anonym. Tydeligvis leser momo norsk fint, og har fått melding fra andre brukere at Lady M og Momo er samme person og begge på Onco tråden også. Det snører seg inn hvem dette er. Men det betyr ingenting. Momo har rett i at jeg ikke er verdens mest intelligente, men rakke ned på mennesker har jeg ikke gjort. God sommer til dere alle, også haterne :wink:

20 Likes

Kanskje et dumt spørsmål jeg kunne ha funnet svar på andre steder. Jeg lurer på hva som skjer med aksjene jeg nå har i Nordic Nanovector etter fusjonen med Thor Medical. Må jeg gjøre noe, eller blir aksjene “konvertert” til Thor Medical med samme antall aksjer?

3 Likes

Du trenger ikke gjøre noenting.

4 Likes

Husker dere hvilken dag dette ble oppdatert:

POSITION HOLDER SHORT POSITION SHORT PERCENT POSITION DATE (DD.MM.YYYY)
GSA CAPITAL PARTNERS LLP - < 0,5% 26.06.2023

Fredag var 30. Var det oppdatert allerede 27.? Jeg så det først på fredag.

  1. kan etter kursgrafen se ut for å ha været en inndekkingsdag, dagen før GF.
    image
    Kanskje de ikke meldte inndekkingen hverken 27. eller 28. (ihht. reglene) for å få en høyere kurs på evt. nysatt short?

Hvem på topp50 har fått tilbake de 1+mill aksjene?
Ellers noen endringer på aksjonæroversiktene?

Det er vel i dag som Nanov skifter nevn. Hva blir tickeren til Thorium M.

The Company will also change its ticker to “TRMED”.

3 Likes

Spent på hvordan kursen i morgen påvirkes.

Mbjoh
Takk.

Ja men hva tenker folket, er det god stemning ?

Snakker vi fremtidig (hvertfall delvis) statseid operasjon eller er det «wishful thinking?»

Bjørseth i førersetet og RHL i bakgrunnen…
Føles ikke det som ett komfortabelt seilas da tro?

1 Like

Lite free float av de nye og også en del av de gamle aksjene.

JMA73 - takk for dine fine ord om Roy. Vi er mange takknemlige familiemedlemmer og venner her sørpå som mener han er familiens geni. Ikke alle dine AG venner har forstått det.

Lady M, trodde du hadde mer utvanna skarre R enn bløde konsonanter. Samme kan det være :wink: Du tar skrekkelig feil om AGs syn på Roy. Roy er og blir den genierklærte helten til alle trofaste aksjonærer i NN. Derfor ble Roy kontaktet av oss allerede i november i fjor.
Vi kan takke Roy for ideen, redningen og støtte underveis. Han har vært imøtekommende, delaktig og hjelpsom tiltross vanvittig arbeidspress i de andre prosjektene han har gående. La oss heie på Thor Medical sammen og ha fokus på felles interesser enn drittslenging. God sommer!

14 Likes

I og med at det er NANOV som er kjøper, så vil vel det fremførbare underskuddet 100% kunne nyttegjøres??

3 Likes

Når vil ny ticker med samlet antall aksjer erstatte NANO-tickeren?

3 Likes

Lite futt på melding i dag🥱 er det noen flere triggere her?

Havde du regnet med kurs 25,00 alene på baggrund af skift af tickernavn?

Ja det hadde vært fint