Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

North Energy synes å ha tatt en liten pause med sine nedsalg i TRMED, noe som bidro til en liten opptur på 2,71 prosent til 1,666 kroner tirsdag.

Tirsdag kveld fikk de opprinnelige Thor Medical-aksjonærene sine aksjer inn på sine respektive VPS-konti. Så gjenstår det å se hvilken tidshorisont de aksjonærene som ikke har binding har…

3 Likes

Liten aktivitet her, som vanlig. Skulle ønske jeg kunne invitere dere på et glass leskedrikk, men hva med å lese den heftige disputten Russland/Ukraina tråden i går, hvis du vil være in the know? Det er mest grovbrød mellom mitt første og siste innlegg i går. Før og etter det går det mest i kneipp og noe loff.

Hva er kursen nå? Noen som har noe nytt, aksjonærlister eller annet?

North Energy har solgt ytterligere 200k og Skyhigh risk as har kjøpt 100k ved siste oppdatering på aksjonærliste.

4 Likes

D betyr at lege Lorgen har kjøpt seg ytterligere opp.
Veldig positivt uansett

2 Likes

Det er ferietid men Lege Lorgen /Sky High Risk kjøper. Har nå 1 565 445 aksjer
God medisin for meg

4 Likes
6 Likes

Opp på greit volum, skjer ?
Liten interesse å spore for selskapet for tiden

1 Like

Sommer

2 Likes

Førstkommende onsdag har det gått 6 uker siden generalforsamlingen stemte gjennom fusjonen og Carnegie avsluttet tilretteleggeroppdraget.

Blir derfor ikke overrasket om vi før helgen ser den første analysen på selskapet. Håper de har i så fall har gjort en grundig jobb med å evaluere spesielt tilbuds- og etterspørselssiden ved alfaemittere. Det er vel ganske så upløyd mark for de fleste vil jeg tro, så en grundig research hadde gjort seg.

10 Likes

Thor Medical synes å ha god støtte på mellom 1,5 og 1,6. Herfra har det kommet flere oppturer til alt fra 2 til 3 kroner.

Blir neste opptur trigget av for eksempel en analyse fra Carnegie, slik TheObserver indikerer mulighet for…?

1 Like

Vil det bli en Q2 presentasjon den 31 August? Slik det var planlagt av NN?

Ville vært Nice å fått noen tall snart,
Samt svar på hva dagens utgifter er pr måned.

1 Like

Ja, hvis de rekker det.

TRMED er nå helt i nedre del av det nevnte støtteintervallet 1,5-1,6. Sist omsatt: 1,52. Anbefaler kjøp her.

Kursmål: >2
Stop loss: 1,38

1 Like

Takk for anbefaling, fylte på litt ja :wink:

1 Like

Noen som husker denne karen ? … :slight_smile:

Fra Photocure melding idag … Photocure melder også at styreleder Jan H. Egberts har besluttet å trekke seg som følge av forpliktelser til sine private selskaper.

3 Likes

Synd han ikke dro med seg Brondberg ut døra 🥲
Hun stiller nok garantert til gjenvalg #noShame

1 Like

Mao. “private årsaker”.

Dette er en pinsam ikke-seilas for tiden. Hadde jo vært om Bjørseth lettet bare littegrann på skjørtene snart. En liten hofteholder bare?

status her? hva venter man på? triggere?

Vanskelig å si.

Kjøpte litt på 1.4 i dag…

2 Likes