De fleste kjenner igjen skrivemetoden og skjønner hvem dette er.
Vedkommende har blitt kastet ut noen ganger tidligere fra TI, men har vært passe aktiv på HO back in the days også (nå har jeg ikke lest HO på et par år, men skribenten er kjent materie).
Med forbehold om at jeg tar helt feil da
Edit: Ser vedkommende fortsatt er på HO og baker kake der også
Siden TI-forumadmin slettet mitt innlegg på TI-supportertråden for Krigen i Ukraina blokkert meg på den (og satt meg på særlig observasjon på TRMED-tråden der), hvor jeg spurte om når Norges befolkning fikk vite at NATO og dermed Norge - som jo har NATO-sjefen; visste at vi har vært med på å “oppmilitarisere og utstyre 10.000-vis av ukrainske soldater de 8 årene forut for krigen” (Jens); så er det verdt å minne på innleggene på KOG-tråden i går med eksempler på redusert tillit ved at politikere (og forum-moderatorer) tar seg til rette - bevisst og ubevisst på en magefølelse av “hvorfor ikke - jeg har jo en posisjon”. Og tjener jeg ikke nok på den posisjonen, så må da jeg kunne tjene mer slik bedrifter og bedriftsledere gjør ved å ekspoandere - eller slette de innleggene jeg er uenig i på forum og tråder jeg bestyrer… Vel-vel (??), la oss se litt på bedrifters formuleringer om de kan være bedre enn Anniken Huitfeldts?:
Inneholder “, with sufficient cash to fund the Company’s activities through 2025.” aktiviteten emisjon?
Hvor lang tid er det igjen av steketiden vanligvis for denne baksten etter at man kan si at hevingen er gjennomført?