Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Det er alfa-emitter til radioaktiv kreftbehandling Thor Medical tar sikte på å levere med god fortjeneste til selskap som skal forske på slike behandlingsformer og eventuelt får kommersielt gjennombrudd og dermed vil trenge mye av dette. Det vil kunne bli et enormt marked for Thor Medicals produkter i fremtiden.

Thor Medical har dermed ikke direkte risiko knyttet til eventuelle studier som mislykkes, og vil etter hvert kunne nyttiggjøre seg det fremførbare underskuddet til tidligere Nordic Nanovector.

Da Nordic Nanovectors oppkjøp av Thor Medical ble kjent kom det en opptur til over 3 kroner per aksje fra i underkant av én krone per aksje. Oppgangen var på høyt volum og nedgangen til rett i overkant av én krone per aksje kom på forholdsvis lavt volum. Ingen av de store aksjonærene har solgt under denne nedturen. Aksjen viste torsdag og fredag forholdsvis friske takter, og vi får håpe at bunnen er inne, og at oppturen fortsetter fremover.

3 Likes

Ikke få fra ArtBio som likte innlegget til MedWatch på LinkedIn som omhandlet Thor Medical sin pilotfasilitet på Herøya. Noen potensielle synergier her?

1 Like

Vil vel tro at selskapene til RHL er selvskreven kunder om Thor medical lykkes :crossed_fingers:t3:

Med mindere Thorium isotoper har noe begrensinger iforhold til andre isotop materiell?
Noen vett noe om dette?

1 Like

Ingen som vett noen ting, dessverre.

Men doktorinho vett hvem på topp 50 som kjøpte og solgte på avisnyheten om …ja hva var den om - artbio eller trmeds pilotfaxsilitet?? Hvem var det på topp50 som handlet?

Hva sier du doktorinho?

Å fy flate: https://www.finansavisen.no/industri/2023/09/12/8035260/norsk-titanium-gjor-en-strategisk-gjennomgang-etter-kursras
Halve styret der er halve styret her.

(10 mnok til NANOV-dødaren Carnegie fra mai2022 for jobben RHL gjorde for å slå sammen NANOV+TRMED. Var det ikke mulig å reforhandle det? Det lukter.)

Strengt tatt litt annerledes industri. Norsk Titanium bedriftsplan er å drive med 3D printing av titan.

Denne kakebakehage har utelukkende postet negative innlegg på denne tråden. Og alt er bare svada og surr, med ørten edits for hvert innlegg.

Glad han holder liv i tråden dog, det skal han ha creds for!

1 Like

Etter å ha lest alle innleggene dine, tar jeg tilbake det jeg skrev om at du bare kommer med svada og surr, @Kakebakehake

Du har noen veldig interessante innlegg fra juni, men i det siste har det vært mye rør.

Istedenfor å harselere med grammatikk(f.eks vett), kan du ikke heller helt spesifikt si hva du tenker om caset?

Det ville blitt satt stor pris på, og på forhånd takk!

3 Likes

Rør? Mener du pipen eller produksjonsannlegget på Herøya? Stod det virkelig noe om det i artikkelen om Artbio slik du skriver?

Hva med topp50 endringene ifm den siste sterke oppgangen fra 1,04?

(Det er klart det blir veldig relevant med hvor mange ganger man redigerer et innlegg, det skjønner jo alle. Så det er relevant at du tar det opp - om ikke for mer enn å holde liv i tråden.)

“Rør? Mener du pipen eller produksjonsannlegget på Herøya? Stod det virkelig noe om det i artikkelen om Artbio slik du skriver?”

Her må du utdype, for jeg aner ikke hva du snakker om.

Okei, svarer du på det andre mens du venter?

Doktorinho294INSIDER

Freddys

2d

Ikke få fra ArtBio som likte innlegget til MedWatch på LinkedIn som omhandlet Thor Medical sin pilotfasilitet på Herøya. Noen potensielle synergier her?

Skal jeg omformulere meg slik at du forstår hva jeg skrev?

MedWatch la ut et innlegg på LinkedIn som handlet om Thor Medical sin pilotfasilitet på Herøya, og denne posten ble likt av en del ArtBio ansatte.

Hva gjelder topp 50, så postet jeg skjermbilder av oversikten fra dagene etter oppkjøpet ble meldt.
Bare å bli Insider om du ønsker å dypdykke i den oversikten, Kakebakehake.

Du ble medlem her på TI få dager etter at NANOV annonserte oppkjøpet av Thor Medical, og siden den gang har du utelukkende postet her på denne tråden.

Hva er din agenda? Kan du ikke være litt mer tydelig på det?

De fleste kjenner igjen skrivemetoden og skjønner hvem dette er.
Vedkommende har blitt kastet ut noen ganger tidligere fra TI, men har vært passe aktiv på HO back in the days også (nå har jeg ikke lest HO på et par år, men skribenten er kjent materie).

Med forbehold om at jeg tar helt feil da :wink:

Edit: Ser vedkommende fortsatt er på HO og baker kake der også :joy:

Siden TI-forumadmin slettet mitt innlegg på TI-supportertråden for Krigen i Ukraina blokkert meg på den (og satt meg på særlig observasjon på TRMED-tråden der), hvor jeg spurte om når Norges befolkning fikk vite at NATO og dermed Norge - som jo har NATO-sjefen; visste at vi har vært med på å “oppmilitarisere og utstyre 10.000-vis av ukrainske soldater de 8 årene forut for krigen” (Jens); så er det verdt å minne på innleggene på KOG-tråden i går med eksempler på redusert tillit ved at politikere (og forum-moderatorer) tar seg til rette - bevisst og ubevisst på en magefølelse av “hvorfor ikke - jeg har jo en posisjon”. Og tjener jeg ikke nok på den posisjonen, så må da jeg kunne tjene mer slik bedrifter og bedriftsledere gjør ved å ekspoandere - eller slette de innleggene jeg er uenig i på forum og tråder jeg bestyrer… Vel-vel (??), la oss se litt på bedrifters formuleringer om de kan være bedre enn Anniken Huitfeldts?:

Inneholder “, with sufficient cash to fund the Company’s activities through 2025.” aktiviteten emisjon?
Hvor lang tid er det igjen av steketiden vanligvis for denne baksten etter at man kan si at hevingen er gjennomført?

Dårlig innlegg Observer, for det ansporer til ikke å se skogen for bare trær.

Doktor: Jeg tenkte ikke på de aksjonærlsitene som du allerede har postet. Rakk for dem, forresten. Jeg tenkte på de som jeg sist spurte om og som du nå nest sist har gitt tilsvar på uten lister denne gangen.

Går det an å skrive mer tydelig enn dette? Hvorfor faller dere 2 av - fordi dere vil? Eller må ens “agenda” være forhåndsgodkjent, inndisiplinert og ensrettet før man skal skrive elelr få svar? Er det den nye ytringsfriheten på aksje"forum"?

“Hva med topp50 endringene ifm den siste sterke oppgangen fra 1,04?”

Ingen endringer av betydning på topp 50 på den oppgangen. Høy spread og lavt volum, så ikke overraskende nok kan slike rekyler lett oppstå.

Noe mer jeg kan bistå med, unge herr Kakebakehake?

Hvem handlet mest/poster du aksjonærlistene?

Nei, de er såpass ferske at det vil være imot retningslinjene her inne, tror jeg.
Ønsker du disse, får du kjøpe Insider medlemskap, det burde en holden mann og forum-legende som deg ha råd til.

4 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

And so it begins: Sivilingeniør/Prosessingeniør - utvikle og drifte Thor Medicals pilotfabrikk | FINN.no

“Thor Medical har utviklet en proprietær produksjonsteknologi for radionuklider basert på naturlig thorium. Kandidaten vil få ansvar knyttet til sammenstilling, oppkjøring, drift og videreutvikling av pilotanlegget. Erfaringene fra denne piloten vil være avgjørende for utviklingen av konseptet for en fullskala industriell produksjonsfabrikk, og kandidaten vil derfor også få en sentral rolle i arbeidet med oppskalering til industriell produksjon”

6 Likes