Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Stillingsutlysningene for EHS-manager og Sivilingeniør/Prosessingeniør er borte fra Finn.no, så da antar jeg disse snart er bemannet og vi er good to go.

7 Likes

Kommuneoverlegen som eier aksjer gjennom Sky High Risk AS, er sterk i troen på caset og fortsetter å øke.

Bullish.

2 Likes

Lurer på om “additional production site for Radspherin” har noe med Thor Medical sitt nye anlegg å gjøre. Tidslinjene ser noenlunde like ut i det minste

5 Likes

Tester halslinjen i OHS-formasjonen nå, har vel egentlig allerede brutt opp og over(1.45). Close over på bra volum, vil være veldig bullish, rent teknisk.

Heia heia!

6 Likes

Flott uke dette. Hvor er neste stopp? 1,75? Er det noen endringer i toppen?

1 Like

Ja, veldig bra uke så langt! Fint at oppgangen skjer på økende volum.

Er ingen nevneverdig motstand før 200DMA på kr 1.92.

1 Like

Tydelig at investorer sakte men sikkert forstår at Thor Medical ikke skal selge medisin.
Tvert i mot så er det selskapene med kreftmedisin som er avhengig av Thor Medical sine produkter
Vi nærmer oss hver dag start på pilotprosjektet på Herøya om det ikke allerede er i startfasen
Om vel ett år er produksjonen i gang. Kundene står allerede i kø.
Her er det ingen som venter på resultatet fra første andre eller tredje arm
Kjøper aksjer nesten hver dag. Kjenner også flere blant de større som kjøper. Hvorfor vente til kursen passerer 2 kr. D skjer fort. <jeg er med

3 Likes

Jaja, hverdagene kommer fort etter fest og høytid :sweat_smile:

Ja virker som noen vil ut, med en gang salgene uteble hoppet kursen opp. Hva tenker dere?

Kan ikke være så vanskelig å finne ut hvem som solgte mye i dag
Noen som har noen aksjer. North E kanskje??
D har de i tilfelle flere de kan bli kvitt
D beste var at alle ble kjøpt opp til en grei pris.
Jeg er like optimist

1 Like

Hverdagene har vi hatt i flere år med Nanov inkl storm og feilnavigeringer
Dette går framover uansett om noen vil selge seg ned/ut
Før selskapet tar av håper jeg å ha tjent så mye på gull, fosilfritt jern og kisel at jeg kan satse stort før fabikken er i gang. I mellomtiden gleder jeg meg over hver opptur for Thor Medical

1 Like

Til den prisen og med så lavt volum er det særdeles lite som skal til for å kjøre pris opp/ ned. Alt som er relevant her er hvorvidt det skjer noe fundamentalt.
Sannsynligvis gjør d det…
Og hvis man da treffer ett fremvoksende og reelt markedssegment så er det en vinner.

Da snakker vi fuglen føniks.
Dessverre for mange har den fuglen kostet så mye før asken ristes av at det utelukkende handler om å redusere tapet.

1 Like

Er det ikke noen som kan putte inn ett par mill her, jeg trenger noen prosenter :rofl:

Noen som har formening om når vi kan forvente noen nyheter? :grimacing:

2 Likes

2024

2 Likes

Tipper vi ser en LOI eller to før 31.12.23.

3 Likes

3,7 mil aksjer omsatt så langt - kuren har vært over 1,60
LOI eller salg av patenter eller bare noen som vil inn. har holdt på noen dager nå
Litt spenning i hverdagen

1 Like

Alltid hyggelig når en aksje man har tro på stiger; fredag trosset Thor Medical fallende marked og steg på brukbart volum. I dag fortsetter oppturen.

I går hadde den litt tvilsomme betalingstjenesten Investornytt en “hausseartikkel” basert på teknisk analyse for uke 43.

Jeg nekter å betale for å lese innholdet, men dagens opptur relaterer seg nok til det som fremkommer i “artikkelen”.

Dog står følgende i en teaser: " Neste ukes aksje blir nok gøy fremover – og timingen er helt perfekt, særlig i det tekniske aspektet. I noen aksjer bare venter folk på at noen tar første stikk – denne gangen er det Investech og Investornytt som sammen kommer til å sette i gang denne potensielle raketten!"

De har neppe opplyst at det skal være teknisk motstand rundt 1,5-1,6 (tidligere vendepunkt ved opp- og nedturer, samt et nivå der det tidligere har gått forholdsvis store volumer), eller satser de på at nivået brytes som følge av deres anbefaling?

Vi kan stille mange ??? men man må ikke alltid være mistenksom. LOI VET VI kommer

Hold
Hold på aksjen. Denne skal videre opp :relaxed:

2 Likes