Tipper vi ser en LOI eller to før 31.12.23.
3,7 mil aksjer omsatt så langt - kuren har vært over 1,60
LOI eller salg av patenter eller bare noen som vil inn. har holdt på noen dager nå
Litt spenning i hverdagen
Alltid hyggelig når en aksje man har tro på stiger; fredag trosset Thor Medical fallende marked og steg på brukbart volum. I dag fortsetter oppturen.
I går hadde den litt tvilsomme betalingstjenesten Investornytt en “hausseartikkel” basert på teknisk analyse for uke 43.
Jeg nekter å betale for å lese innholdet, men dagens opptur relaterer seg nok til det som fremkommer i “artikkelen”.
Dog står følgende i en teaser: " Neste ukes aksje blir nok gøy fremover – og timingen er helt perfekt, særlig i det tekniske aspektet. I noen aksjer bare venter folk på at noen tar første stikk – denne gangen er det Investech og Investornytt som sammen kommer til å sette i gang denne potensielle raketten!"
De har neppe opplyst at det skal være teknisk motstand rundt 1,5-1,6 (tidligere vendepunkt ved opp- og nedturer, samt et nivå der det tidligere har gått forholdsvis store volumer), eller satser de på at nivået brytes som følge av deres anbefaling?
Vi kan stille mange ??? men man må ikke alltid være mistenksom. LOI VET VI kommer
Hold
Hold på aksjen. Denne skal videre opp
Vi kan jo la alle andre selge billig til oss?
Kursen kjøres ned på slutten av hver børsdag i det siste, og så kommer kjøperne tilbake i vanlig handel påfølgende børsdag.
Relativt store poster som går nå på stigende kurs, tror det er litt word on street rundt LOI’er som trigger posisjonering.
jajaja
Ikke bare holder jeg på aksjen men øker. 8 mil aksjer omsatt. På et aller annet tidspunkt skjønner man hva alpha emitters er - og at vi ikke skal utvikle medisin men at de store trenger oss for å utvikle sin medisin
Beklager alle sammen, jeg skulle sagt fra at jeg solgte meg ut her om dagen.
Etter å ha klamret knokene hvite siden 2016 med usigelig papirtap så var det selvsagt ett soleklart kjøpssignal…
Dagen etter begynte det å stige og idag opp kraftig på godt volum…
Espen Teigland som har skrevet artikkelen eller??
Så da skal alle supertraderne inn i dag.
Kanskje opp og snuse på 2-tallet før man definerer en topp for denne gang.
Lurer på om jeg skal starte ett sånn “investorsnytt” selskap selv.
Ser lønnsomt ut
Snakk om strikkmotor-oppgang til 1,64 intradag i går etter Investornytt-stuntet…
Nå er Thor Medical tilbake på lavt 1,30-tall, og jeg anbefaler langsiktig kjøp.
Jon Magne Asmyr har nå i ettermiddag kommunisert dette til Aksjonærgruppen Thor Medical [tidl. Aksjonærgruppen AGNV]:
Vi får vente på substans fra selskapet og første analysen som vi må forvente kommer fra tilrettelegger etter 90 dager karantenetid. Ikke noe jeg vet, men forventer som ren sedvane. Jeg har hatt dialog med både Alf Børseth og Roy Larsen. De er klar over at AG etterspørr info, og jeg har stilt en rekke spørsmål både ift TM og vår egen gamle pipeline.
Selskapet har meldt 400 [millioner, red.anm.] ebit i året om 3-4 år, og forhåpentlig ingen skatt på første 8 år. Selskapet skal prises til 4-5 mrd + hvis alt går veien. Kurs 16-20. Emisjonen kommer etter FEED beslutning og sikter på et betydelig byggelån. Jeg tror og håper emisjonen ikke blir stor, og på et mye høyere nivå. Hvis piloten bekrefter potensialet er vi på et helt annet sted.
Men jeg er som mange av dere andre både partisk og blodfan av Alf
Han hevder selv å ikke eie noen aksjer før idag… javel ja… det har han vel sagt før om andre aksjer.
Noen som kan avkrefte/bekrefte?
Forøvrig endte kursen på 1,45 idag…
Gyllen mulighet til å kjøpe insider+ og finne ut
Jeg var litt hard mot Espen Teigland på mandag. Det viser seg at han i artikkelen sin i “Investornytt” hadde en disclaimer om at han ikke eide aksjer i Thor Medical da han skrev den. Ifølge aksjonærlistene oppdatert tirsdag kveld var han ikke blant de 50 største aksjonærene, så det han sier medfører sannsynligvis riktighet.
Derimot har Teigland opplyst at han tirsdag kjøpte 500.000 aksjer, noe som i tilfelle vil vises i aksjonærlistene som kommer torsdag kveld.