Jon Magne Asmyr postet følgende innlegg på Aksjonærgruppens facebook-side:
Jag er inte besviken, jag er forbannad! Sa en svenske ifm OL tildeling til Lillehammer i 19 pil og bue 
Til info er jeg i tenkeboksen ift gårsdagens melding og veien videre.
Jeg er ikke fornøyd med prosessen ift de avtaler jeg opplever lå til grunn ifm med min lock up avtale. Det ble av flere indikert at jeg skulle få styreplass og at AG skulle involveres i utforming av avtale mellom TM og nytt AS. Jeg har hatt mistanke om dette en stund, men ligget lavt i påvente av faktum. I går ble dette bekreftet. Jeg vil vurdere det juridiske knyttet til lock up da det har skjedd flere avtale brudd ift hva jeg opplever ble avtalt.
Enkelte aktører i kulissene har i prosessen ikke anerkjent AG, vårt mandat og meg som representant. Jeg har opplevde kynisme og adferd jeg ikke trodde var mulig. Men så er jeg fersk og uerfaren i dette gamet. Det har blitt utnyttet.
De trofaste aksjonærene i NN var påtenkt invitert med som investorer i det nye selskapet og vi skulle være med å forme veien videre. Børsmelding mangler vesentlig informasjon som flere av dere har påpekt.
Spørsmålet er hvilken profitt TM har akseptert i dialog med Roy. Man kan ikke forvente stor andel til TM når vi vet det trengs mye penger for å utvikle Roy sine ideer rundt CD37. Samtidig ligger det muligheter der ifm utlisensieringsavtaler. Det kan gi inntekter på kort og mellomlang sikt. Selskapet har også en fremleie avtale på labb og kontorer. Dette er kjent informasjon. Jeg håper en avtale diverserer kortsiktig inntekstpotensiale og fremtid potensiale som vil kreve mye kapital. Vi har vært delaktig til utvikling for 2-3 mrd ift det som ligger i pipeline idag.
Om ikke annet håper jeg gårsdagens melding skaper engasjement i AG. Jeg ber om deres meninger og hvordan dere tenker vi skal bruke den makt vi har at vi samlet er i ryggen på Scatec Innovation som nest største aksjonær i TM.
Ift usikkerheten som spres på TI rundt TM sin teknologi er følgende å si. Alt det er henvist til er kjent for det gamle styret og de vi støttet oss på i prosessen. Jeg har full tillit til Alf og hans team, og de svar vi fikk i DD prosessen.
Ha en riktig god helg.