Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

JMA skriver "[quote=“JMA73, post:4516, topic:35268”]
Oranomed har selvfølgelig vært tema for DD.
[/quote]

Nei, det er ren løgn at OranoMed har vært tema i DD prosessen. Orano Med er ikke nevnt med et eneste ord i besvarelsen fra Thor Medical. JMA visste heller ingenting om Areva Med eller at Orano Med fremstiller th228 og behandlingsnuklidene pb212 pga ra224 fra naturlig thorium før jeg nevnte det i en telefonsamtale og postet det på Ti. Det er heller ingen ny informasjon av betydning fra Orano Med gruppen som er kommet etter DD som JMA hevder.

I forklaringene til Thor Medical står det derimot det motsatte av hva JMA forteller oss. Thor medical ledelsen skriver at de ikke har kjennskap til andre selskaper eller konkurrenter som fremstiller Th-228 uten bruk av reaktor(oak ridge). Thor medical har heller ikke kunnskap om andre selskaper som har en fremstillingsmetode basert på naturlig thorium med unntak av RadTrans sin patenterte metode. Det er bare å publisere alle svarene fra Thor Medical så ser vi at AG lederen tegner et uriktig bilde av faktum. Det er forsåvidt heller ikke noe nytt.

Når det er nevnt, så bygger OranoMed fabrikkene sine veldig nært de ulike sykehusene som har behov for pb212 og ra224 pga den korte halveringstiden. Det begrenser derimot ikke OranoMeds mulighet til selge th228 til de som ønsker å bruke en egen generator for fremstillingen av 212 og 224. Orano Med har et gigantisk nedslagsfelt og vil åpenbart være en potensiell konkurrent til Thor medical.

Jeg kan legge til at når JMA ble konfrontert med Areva eller Orano Med hadde han aldri hørt om selskapene. Orano Med er heller ikke nevnt med et eneste ord i svarene fra Thor Medical. Felles for medlemmene i AG er at de sitter med så store tap at de ikke kan eller evner å ta tapet. Det er livsfarlig folk å lytte til for gangsynet er helt borte.

Godt at the broromanse mellom selskapet og lederen av AG fortsetter. Det er en fin måte for ledelsen å holde avstand fra de mange småaksjonærer for ledelsen . AG lederen vil alltid holde tilbake negativ informasjon fordi han har tillitt til Alf og Roy, og nevner REC for å underbygger argumentet sitt. Ja, Alf solgte alle aksjene sine og forlot skuta før Jens Ultveit Moe tapte millarder, og hvor Kjell Inge Røkke plukket opp det fallerte selskapet til en krone og solgte det til Asia. Roy tapte nesten alle pengene sine på Nanovector, og den historien kjenner vi alle, men det er kun Algeta som blir nevnt i den sammenhengen.

3 Likes

Jeg får nesten tillate meg å korrigere JMA på de enkleste fakta der han skriver “Dessverre har det tippet over for glassmesteren fra Stabæk”. Jeg vil tro JMA forsøker å legge til en referanse til meg, men for siste gang så er jeg ikke glassmester og jeg er heller ikke fra Stabekk. Begge opplysningene er feil. Min far var glassmester og vi er fra Haslum. JMA skriver mye tull, men det er kanskje ikke så mye annet å forvente.

Det er som jeg alltid har sagt "går du inn i samme møte som JMA og begge skulle skrive et møtereferat i etterkant av samme møte, vil man tro at man har vært i to forskjellige møter når man leser referatet.

Tro kan du gjøre i kirka og tillitt kan du ha til presten, men det har ingenting med kalkulert risiko å gjøre. Jeg finner det bemerkelsesverdig at Scatec bruker tid på AG som er en gruppe uten penger, men det er vel for å kjøpe seg tid og AG fungerer som en katalysator for å holde støy på et minimum. JMA sier hva som helst for at kursen ikke skal kollapse. Jeg er ingen fan av Ludvik Sandnes, men av helt andre grunner enn JMA, derimot hadde Ludvik Sandnes en helt riktig beskrivelse av JMA.

Faktum er at ingen vet hvilken kromatografi metode Sindre H forsøker seg på og det er ingen mulighet til å ettergå utsagnet om at “de er de enest som har en metode som kan møte markedsbehovet”. Metoden er ikke spesifisert i DD prosessen, og at JMA har tillitt til at metodwn fungerer I storskala er tydeligvis alt hva sammenslåingen er basert på. Det hadde vært greit å kjenne til om det var HPLC eller Ion kromatografi bare for å ha en knagg å henge utviklingen på. Du vet rett og slett ikke hva man deltar på ved å kjøpe TrMed aksjen.

Jeg har riktignok Googlet meg frem til veldig mye, og fant en rapport hvor det står at disse kromatografi metodene må utvikles for å fungere industriell skala. Dette skrev jeg om i et innlegg for et år siden. Men om man hadde brukt det ene eller andre verktøyet forandrer ikke det konklusjonen eller hva som ville blitt skrevet. Hvem JMA har tillitt til er i det minste helt uvesentlig i denne sammenhengen.

Et godt eksempel er verdivurderingen av gamle nanovector og cd37. Min påstand var at disse prosjektene var verdt null og selskapets verdi var børsnotering, kontanter og muligens et fremførbart underskudd. Påstanden ble møtte et vilt sinne fra menigheten. Skulle nesten tro man deltok på et halleluja møte og bannet i kirken. Allikvel, ingen har lært noe og resultatet var Nuclithera. TrMed ga bort disse angivelig verdifulle prosjektene vederlagsfritt. Menigheten er kun farget av de store tapene de har dratt med seg og evner ikke å selge før selskapet delistes.

1 Like

Dette blir for dumt Eddie. Selvfølgelig var Oranomed kjent under DD. Roy som vår rådgiver og Oncoinvent har jo forsøkt kjøpe Thorium 228 fra Oranomed lenge før DD. Selvfølgelig visste vi om dette, det ble konfrontert Thor Medical, og vi var fornøyd med svarene vi fikk. Du kan jo ringe din bestevenn Ludvik, Roy som du er så glad i, eller din tidligere kollega Tina. Eller kanskje du skal be om et møte med John Andersen, Alf eller Sindre. Så kan du få stilt alle dine spørsmål og heller komme med en analyse når du har diskutert caset med de som sitter tettest på og har fagkunnskap?

Glassmester fra Stabekk er vel et ironisk svar på alle dine fornærmelser til høyre og venstre. Du viser ikke respekt for noen andre enn deg selv, og fasit sitter du på i ett og alt. Ren skjær narsissisme. I en periode var du saklig og mer nyansert. Nå er det mer Trump takter i ett og alt du skriver. Men det er vel skuespill og underholdning. Jeg vet du er “god på bunn”. Gå tilbake til det saklige og vis evne til å nyansere, så blir du tatt mer seriøst her inne på tråden. Men det tjener nok ikke ditt formål å fremstå nyansert og positiv til Thor Medical akkurat nå. Men håper å se deg på aksjonærlistene før det er for sent :slight_smile: Da tenker jeg vinden snur også hos selskapets største kritiker :slight_smile:

4 Likes

Takk JMA for at du kom på banen! Helt umulig å kjempe med Eddieb både i forhold til menge meld og innhold. Han er en person med et extremt forhold til selskapet og enkeltpersoner som har vært/er involvert i selskapet. Jeg har påpekt betydelig manglende troverdighet hos Eddieb med bakgrunn i personfokuseringen og historikken. Jeg som mange andre avventer de neste månedene før vi avgjør vår aksjonærstatus, Eddieb påvirker ikke dette ser det ut som. Og så kommer det helt sikkert flere betydelig lange innlegg fra han…who cares!

2 Likes

Det som blir for dumt er å tillegg meg egenskaper jeg ikke har som for eksempel
“du er god på bunnen”. Snakk om fornærmelse istedenfor å ta påstandene og svarene fra Thor Medical I kronologisk rekkefølge. Det er kopi av setninger som kommer fra Thor Medical. De påstandene er helt uten troverdighet. Snakk om å skyte seg selv i foten.

Konspirasjonsteoriene kan du svare for selv. Jeg har lest hele DD besvarelsen og mange av e postene mellom Selskapene. Det er et makkverk uten sidestykke og vil i fremtiden være gjenstand for granskning…

Om Sindre H ikke får bygget en fabrikk som spytter Th228 ut i et forrykende tempo er den informasjonen som ble forelagt generalforsamlingen vesentlig mangelfull.

Namedropping med Alf og Roy på toppen gir ikke kred i pharmasi bransjen. Dette er en veldig konservativ og regulatorisk bransje. Solkongen har ingen sjanser til å lykkes. Han feilet med Thor energi også.

Roy som har tapt alle pengene sine på Nanovector er bare en grådig selger og vil forsøke å tilbake pengene sine. Han er ikke noe anderledes enn oss andre , men burde kanskje hatt litt dårlig samvittighet etter å ha igangsatt et prosjekt som blåste 3 mrd kroner og så bidro han til at ThMed rappa de siste 50 mill I kassa.

Alf og Roy minner meg mest om Reidar Michalsen. Fort opp og fort ned, og lever på gamle bragder.

3 Likes

Godt du har trua for du har ikke registert kursutviklingen det siste 1,5 året og de siste 3 og 5 årene. Stå på, Moron.

1 Like

Endelig et beviselig korrekt utsagn fra din side…

Har du tapt så mye penger at du har mistet helt fatning og ikke klarer å realitetsorientere deg ?

Jeg har faktisk brukt vanvittig mye tid på å lese meg igjennom ulike kromatografi metoder og rapporter, samt alle e poster og DD besvarelser fra Thor Medical. Når det er sagt, så er kommentarene om Google, chat pgt og Ki argumenter for å gjøre verdien av innleggene mindre. Om jeg så hadde brukt dette verktøyet eller ikke er det helt uvesentlig for konklusjonen og innholdet ville sannsynligbis blitt det samme. Det er en ren hersketeknikk fra menigheten, men jeg bare brukt Google og funnet en rekke rapporter. En del av rapportene har jeg også sendt til Jma og henvist til i innleggene. Det er allikvel helt nytteløst. Det kommer alltid en avsporing med hersketeknikker.

2 Likes

Snart snur skuta.

Snart snur vinden.

Snart går toget.

Snart er stormen ferdig.

Snart smeller det.

Jeg synes å ha hørt dette før…

Dette illeluktende selskapet LEVER av falske premisser og løgner. Og med den mest naive aksjonærbasen jeg noensinne har vært vitne til. Tror dere på julenissen også?

Fakkeltog med høygafler mot Skøyen er det som må organiseres av AG & Co. Kommer ingen vei med tomme ord. Denne nåværende NANO-ledelsen er intet forskjellig fra Luigi Costa.

4 Likes

Og det kommer i fra KONGEN av hersketeknikker :joy: Da har AG hatt en god læremester isåfall :wink:

1 Like

Det er helt korrekt og så har de en nyttig idiot som liksom er på innsiden og som forer de med informasjon om at det skjer snart…sånn har det vært i 1,5 år nå.

2 Likes

Det er om ikke annet underholdende å svippe innom Eddies Trollehjørne i blant, selv om man ofte må bla forbi en del av rabling… sorry, innleggene :sweat_smile:

1 Like

Kurs fra 100 til 1… også holder man på som om ingenting har skjedd. Det er faktisk helt utrolig. Jeg klarer ikke å fatte det. Vi lever i forskjellige dimensjoner. Virkelig…

2 Likes

En kort oppsummering av virksomheten til AG.

Kunnskapsløshet .
Gudsdyrkelse.
Pastor JMA

Andre kaller det fanatisme det JMA omtaler som tillitt. Det har skjedd mange ganger før. Ren dumskap kombinert med grådighet og store tap.

3 Likes

Det ble påstått fra AG lederen at Orano Med gruppen hadde vært en del av svarene fra Thor Medical og tatt med i vurderingen i DD prosessen. Ordlyden i svarene fra Thor Medical forteller at OranoMed ikke var en del av vurderingen. Alvorlig.

Jeg kan legge til Smolecule, Laboratoire Maurice Tubiana og ArcoLab som et mulig alternativ til Thor Medical. Smolecule er enormt stort selskap og en konkurrent til OranoMed. Ble dette vurdert ? Nei, det ble det ikke.

Det hadde i minst vært lurt å ha lest den 79 lange rapporten fra QY Research før man begynner å finne på argumenter for å devaluere undertegnede. Denne rapporten tar for seg produsenter, markedet og fremtiden. Kunnskap er makt.

Nå har vi altså fått bevist at selv AG lederen lyver sammen med Roy og Co, og at de tydeligvis er helt uvitende om helt faktiske forhold. Svarene fra Thor Medical I DD besvarelsene er rett og slett svært unyanserte, og tegner et veldig feil bilde av virkeligheten. Grunnlaget som sammenslåingen var tuftet på var designet for å villede aksjonærene og målet var 50 mill I kassa.

Tallene om % fordeling om produksjon er slettet da rapporten er veldig kostbar. Rapporten koster ca 55000. Jeg ser ingen grunn til dele de faktiske tallene på nåværende tidspunkt. Det får komme som en overraskelse, Tallene skal vel JMA allerede kjenne da dette åpenbart er en del av DD prosessene, men det gjør verken JMA eller trioen. Dette har aldri vært vurdert fra JMA sin side.

At dette på noen måte er vurdert er helt uten troverdighet. Det er listet opp en rekke produsenter og distributører. Det mest morsomme er at Thor medical er nevnt i rapporten også. Nei, JMA kjenner ikke dette tallmaterialet og det gjør tydeligvis ikke Thor Medical heller.

Innledningsvis står det følgende;
Globally, Thorium-228 key manufacturers include NIDC(DOE IP), Smolecule and Alpha Tau, etc. NIDC(DOE IP), Smolecule, Alpha Tau are top 3 players and held % sales share in total in 2022.

For production bases, global Thorium-228 production is dominated by and . The two regions contributed to % production share globally in 2022 and the proportion will reach to % in 2029.

When considering the consumption regions, % volume of Thorium-228 were sold to North America, Europe and Asia Pacific in 2022. Asia Pacific is estimated to experience fast growth, with the CAGR of % during 2023 to 2029 and the sales share will be % in 2029. Moreover, China, plays a key role in the whole Thorium-228 market and estimated to attract more attentions from industry insiders and investors.

Thorium-228 can be divided into 99.0%-99.5% and >99.5%, etc. 99.0%-99.5% is the mainstream product in the market, accounting for % sales share globally in 2022 and the proportion will be % in 2029.

Thorium-228 is widely used in various fields, such as Nuclear Medicine, Scientific Research and Others, etc. Nuclear Medicine provides greatest supports to the Thorium-228 industry development. In 2022, global % sales of Thorium-228 went into Nuclear Medicine filed and the proportion will reach to % in 2029.
Report Covers:

This report presents an overview of global Thorium-228 market from 2018 to 2029, aiming to help readers to get a comprehensive understanding of global Thorium-228 market with multiple angles. Items like regional production, sales, revenue from 2018 to 2029 and manufacturers’ capacity, sales, price, revenue and gross margin from 2018 tol 2023 are analyzed. In addition, sales and revenue of product type and application in each region from 2018 to 2029 are also highlighted.
Manufacturers, Type, Application and Regions Listed in the Report:

2 Likes

Laboratoire Maurice Tubiana (LMT), part of Orano Med, does indeed supply radium-228, but it is primarily used in the production of lead-212 (^212Pb) for radiopharmaceutical purposes, particularly for cancer therapies based on Targeted Alpha Therapy (TAT). LMT handles the upstream production of radium-228 and thorium-228, which are essential in the decay chain to produce ^212Pb. This isotope is crucial for clinical trials and emerging cancer treatments. They also provide radium-224 (^224Ra) in conjunction with ^212Pb generators for various radiopharmaceutical applications​(medical.orano.group)​(Nuclear Valley)​(medical.orano.group).

However, Smolecule and ArcoLab don’t appear to specialize in radium-228 production for radiopharmaceuticals.

Smolecule specializes in providing a wide range of chemical compounds and custom synthesis services, but there is no clear indication that they supply radium-228 specifically for radiopharmaceutical purposes. Their product catalog includes a variety of research chemicals, small molecules, and services that cater to the pharmaceutical, biomedical, and biochemistry industries. These include building blocks, isotopes, bioactive molecules, and custom synthesis solutions, but the availability of radium-228 for radiopharmaceuticals is not mentioned directly on their website.

Kilde: GPT

1 Like

Kanskje dumt å bruke gpt, men fremover må vi se på hvilken renhet 228 som blir brukt.

Oak Ridge leverer Thorium i enorme mengder, men riktignok fra reaktor. Og så er det et spørsmål om RITVERC JSC kan være en konkurrent.

https://www.smolecule.com/search?s=Thorium

2 Likes

RITVERC JSC supplies thorium-228 (Th-228) as part of their range of radionuclide products. RITVERC is a Russian-German joint venture specializing in the production and distribution of isotope products used in scientific research, medicine, and industrial applications. They offer a variety of radioactive sources, including isotopes like thorium, through partnerships with international distributors like ISOFLEX.

If you are looking to acquire Th-228, it would be best to reach out directly to either RITVERC JSC or ISOFLEX, one of their primary distributors, to discuss your specific requirements.

GPT

1 Like

Jeg leste kommentaren om bruk fra Smolecule på det produktet. Det fremgår derimot at RITVERV OG ISOFLEX er produsenter, men jeg er skeptisk.

Jeg tok kontakt med selskapene og ble ikke helt overbevist.