Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

@ Bingo 123

Very interesting information.
The companies mentioned are top international companies, best in class in their field…Nuclear technologies and knowledge has a long history in France and has been and is a national project…!
Regarding TM this quote from Musk could be very actual ( I hope with the same result as Elon Musk) “ success is one of the possible outcomes, the probability is uncertain but it is above zero…”

Sanofi er vel største muligheten til Thor Medical og Orano har vel vært nevnt som en potensiell konkurrent

As I understand it they are “ konkurent” and a serious one !

Betyr det at dette var veldig negativt for Thor Medical ?

https://www.ventureradar.com/keyword/targeted%20alpha%20radiopharmaceuticals

@ Bingo 123

Utfordrende…?

Prosjektet til sanofi slår beina helt under ArtBio og de er mer eller mindre ferdig.

Den skjønte jeg ikke. Negativt for Thor Medical ?

Sanofi sikret seg levering av høyanriket th228 fra naturlig th232, og får levert det reneste pb212.

Orano Med ruller ut og åpner en rekke fabrikker on time, og har 22 000 tønner med th232 klare til å erobre markedet. Dette er åpne kilder og dette har orano med jobbet med i minst 15 år og har allerede brukt millarder I utviklingen.

Ledelsen i TrMed har påstått at OranoMed bare har produsert til eget bruk og kun pb212og ra224, og det var derfor Orano Med ikke var en konkurrent. Forklaringen til TrMed er tuftet på oppdiktede argumenter og har ingen holdepunkter fra virkeligheten. Avtalen med Sanofi beviser nettopp at ledelsen i TrMed kommer forklaringer som er helt uten troverdighet.

OranoMed har en patentert teknologi som utvinner th228, RA224 og PB212 fra naturlig th232. Dette har vært kjent i flere år, bare ikke hos TrMed liksom. Stålsett dere for forsinkelser og kostnadsoverskridelsene fremover.

1 Like

Kan jeg bruke tallene i posten din i noen videre beregninger, Eddie?

Gå på hjemmesiden til OranoMed så ser du alle tallene du trenger der. Til og med bilder av de gigantiske lagrene av tønner de har stående.

Om du leser hvor mye Orano Med får i støtte så går det nok opp for deg at dette prosjektet er sjanseløst. Jeg skjønner at din eneste interesse er å finne en kjøper av aksjene dine så du kan selge med 30 eller 70 øre I gevinst, men det endrer ikke konklusjonen.

Det er vel heller trolig at Oncoinvent og ArtBio får tak i hhv Ra224 og pb212 fra OranoMed.
De gjør helt sikkert det samme som Sanofi.
Skal du bli best, må du være hos de beste.

1 Like

Men aner du hvor mye 5000 (standard) tønner med Th-228 er?
Det er over 9000 tonn, det…

1 Like

Jeg vet nøyaktig hvor mye det er og jeg vet at de dekker hele det kliniske markedet. De 22 000 tønnene er bare lageret.

Det skulle stå 22000 og ikke 5000. ORANO MED har kontroll og de droppa hele samarbeidet med Nanovector pga normenne var pengelense og hadde ingenting å bidra med. Franskmennene gjorde det på egenhånd. Alle vet det.

1 Like

Hvor mye radioaktivitet tror du det er i 9000 tonn da? Jeg klarer å regne det ut selv, så klart, men vil gjerne ha det bekreftet fra deg.

2 Likes

Her er noe fiffig jeg har funnet ut:

1. Etter å ha sett på videoen med Sindre H så viser det seg at du ikke har skjønt hva han snakker om, Eddie. Du endrer desperat forklaringer når det gjelder separasjonsmetoder etter hvert som jeg tilbakeviser informasjonen din - jeg tenker at du prøver å trolle ned kursen.
  2. Jeg har kjørt en god porsjon av teksten din i KI med spørsmål om teksten din kan være en typisk KI-generert tekst. Ja, du bruker helt klart tekst fra KI, men du har ikke kunnskap til å kvalitetssjekke informasjonen KI gir deg, dessverre.

Men noe kreditt skal jeg gi deg, Eddie; franskmennene er gode på radioaktivitet, og du tvinger publikummet på Tekinvestor til å danne seg en mening om hva som er rett, galt, gode muligheter, og dårlige muligheter.

Lykke til med dine investeringer, Eddie!

4 Likes

Lol…ja, påstanden din er like riktig som resten av det du skriver. Det er tull at jeg bruker KI, men om så skulle være, forandrer ikke det konklusjonen heller. Det er derimot et argument for å “sverte” meg eller trekke mitt synspunkt i tvil. Tvertimot, om jeg skulle virkelig ha brukt KI svekker iallefall ikke det innholdet eller budskapet. Jeg ville tenkt at KI støtter mine påstande on det skulle være hentet derifra siden når du bringer det på banen. Faktum er at jeg kjøpte en rapport hvor jeg henter det meste fra. Så da vet du det. Det kan JMA bekrefte også for jeg har vist han den. Jeg måtte ut med 4900 dollar. Forskjellen mellom deg og meg er at jeg ikke bløffer, og mye av det ieg skriver ble skrevet for 2 år siden også. Påstanden din er rett og slett piss preik og feil :slight_smile:

Men nå kom du inn på meg som person igjen. Var det ikke sånn at vi fikk beskjed om å holde oss til selskapet og persongalleriet i ledelsen ? Jeg var inne på å begynne å bruke KI, men stakkars dere, men det har jeg holdt meg for god for :slight_smile:
Start heller med å stille de riktige spørsmålene og let etter de riktige svarene før du prøver å tjene 30 øre på småpenger.

Det eneste som kommer fra deg med angivelig 30 års erfaring er at det ikke er ionebyttekromatografi, ikke HPLC og GC eller loen av de andre metodene. Du har ikke kommet med et eneste forslag om hva som blir brukt.
Er det fordi TrMed er svindel ? Det er ingen metode bortsett fra et lab forsøk som ikke var godt nok?

Vi må vurdere riskioen for kostnadsoverskridelser, utstyrsanskaffelser og forsinkelser. Kom med et tips du luringen eller stille deg i kø sammen med resten av menighetsmedlemmene. Frem til nå har du bare kommet med svada og det lille du løftet opp er helt ut relevans i det som allerede er tatt opp i tidligere tråder. Du må i det minste følge med for å bli tatt seriøst.

5 Likes

Begynn med å svare på disse 5000 / 22000 tønnene du, mengden radioaktivitet, isotoper av thorium, etc, etc, etc :slight_smile:
Fin lenke du sendte om Orano Med, forresten, men du tolker den ikke helt rett - akkurat som du ikke sjekker KI-svarene dine …

1 Like

NickNack

Jeg fant ut noe fiffig med teksten din, men før jeg avslører det så er jeg glad for at du lærte oss alle at 5000 tønner med th228 er tilsvarende 9 tonn med thorium.

Men premisset om 5000 tønner er feil. Det er 22 000 tønner. Det betyr at Orano Med sitter på nærmere 40 tonn med thorium 232.

Nå var det en god venn som ringte meg og fortalte mr NickNack sin identitet. Det var artig. Verden er ikke stor. Hvordan går dialogen med Morten Lande, NickNack? Jeg skjønner det stormer på bakrommet. Det er bare å levere det som er lovet, og dersom det ikke skjer har dette ikke vært noe annet enn en røverhistorie og luft.
Status nå er at Orano Med har annonsert sitt første leveranse av pb212 utvinner fra naturlig thorium uten akselerator eller bestråling. TrMed forklaring var tuftet på uriktige antagelser.

Ledelsens og menighetens eneste mål er å pumpe opp kursen på forventninger om suksess ved oppstart, og levering av vareprøver. Det er ingen stor greie. Dette blir som Quantafuel.

4 Likes

Haha…fin lenke til OranoMed :slight_smile: du er helt avkoblet fra virkeligheten. Dette er to år gammel informasjon som jeg har nevnt hundrevis av ganger og hver gang fornekter menigheten og ledelsen faktum

Sanofi gjør nettopp det som jeg har sagt hele tiden og får leveringer fra OranoMed.

For å sjekke KI svar må man bruke KI, men jeg har ikke 30 års erfaring med GC som du hevder du har. Jeg tror du kanskje har jobbet i nordsjøen, men at du har noe greie på kromatografi metoder slår meg som helt umulig. Du er lettvekter som forsøker å fremstå som klok, og du har ikke kommet med et eneste fornuftig forslag knyttet til selskapets metoder og oppførsel. Med Sanofi er dette en skikkelig bulk i døra til ledelsen og troverdigheten til forklaringene til ledelsen.

Ludvik Sandnes må bli kastet så blir lekkasjene snart tettet.

NB: Dette innlegget er KI generert :slight_smile:

3 Likes

Heldigvis så kan alle andre her på forumet også KI-sjekke KI-teksten din …
5000 tønner eller 22000 tønner, det er mye uansett. Og, som de selv sier; det gir dem en evigvarende tilgang til Pb-212. Men de har ikke tenkt å pælme 22000 tønner inn i produksjonsprosessen sin …
Kanskje de heller prøver å skremme vekk konkurrenter? Ikke et ukjent triks akkurat.

2 Likes