Lol…ja, påstanden din er like riktig som resten av det du skriver. Det er tull at jeg bruker KI, men om så skulle være, forandrer ikke det konklusjonen heller. Det er derimot et argument for å “sverte” meg eller trekke mitt synspunkt i tvil. Tvertimot, om jeg skulle virkelig ha brukt KI svekker iallefall ikke det innholdet eller budskapet. Jeg ville tenkt at KI støtter mine påstande on det skulle være hentet derifra siden når du bringer det på banen. Faktum er at jeg kjøpte en rapport hvor jeg henter det meste fra. Så da vet du det. Det kan JMA bekrefte også for jeg har vist han den. Jeg måtte ut med 4900 dollar. Forskjellen mellom deg og meg er at jeg ikke bløffer, og mye av det ieg skriver ble skrevet for 2 år siden også. Påstanden din er rett og slett piss preik og feil
Men nå kom du inn på meg som person igjen. Var det ikke sånn at vi fikk beskjed om å holde oss til selskapet og persongalleriet i ledelsen ? Jeg var inne på å begynne å bruke KI, men stakkars dere, men det har jeg holdt meg for god for
Start heller med å stille de riktige spørsmålene og let etter de riktige svarene før du prøver å tjene 30 øre på småpenger.
Det eneste som kommer fra deg med angivelig 30 års erfaring er at det ikke er ionebyttekromatografi, ikke HPLC og GC eller loen av de andre metodene. Du har ikke kommet med et eneste forslag om hva som blir brukt.
Er det fordi TrMed er svindel ? Det er ingen metode bortsett fra et lab forsøk som ikke var godt nok?
Vi må vurdere riskioen for kostnadsoverskridelser, utstyrsanskaffelser og forsinkelser. Kom med et tips du luringen eller stille deg i kø sammen med resten av menighetsmedlemmene. Frem til nå har du bare kommet med svada og det lille du løftet opp er helt ut relevans i det som allerede er tatt opp i tidligere tråder. Du må i det minste følge med for å bli tatt seriøst.