What about a bottle of tequilla and a pillow fight ? To settle it…
game on
Jeg henviser til presentasjonene rundt alpha37, altså prekliniske resultater. Enhver idiot forstår at prekliniske- og kliniske resultater ikke trenger være like.
Hvorfor du bruker “årsaksammenheng”?
Enten så er det verdt å gå videre med, eller ikke. På de pasientene der uttrykket av CD37 fortsatt var bra så kunne Alpha37 vært en rimelig mild og effektiv behandling, som kunne gjentas, for pasienter. Hva ledelsen i Nano og OranoMed var enige eller ikke var markedet helt i mørket om.
Og det nytter ikke å kjøre milevis lange innlegg med generell informasjon, selv om de er lange betyr det ikke at de er hverken rett eller bra. Rett og slett litt Trump fakter rundt fremtoning, men det er kanskje litt hipt og kult om dagen. Det finnes andre måter å være et nyttig individ(eller idiot, som du selv kaster rundt deg)
Seriøst?
Du er helt på villspor. OranoMed og avtalen som lå til grunn er helt tydelig. Dette er allikvel historie og glemt, og det skrives et nytt kapittel. Du har hausset og lurt folk til å beholde noen verdiløse aksjer jfr. psa avtalen med NT. Det er gitt bort gratis til RL. Dette vurderte du til hundrevis av millioner. Og så bruker du fortsatt premissene for presentasjoen for studiet for å støtte dine egne syn. Du må forstå at ledelsen I selskaper holder tilbake informasjon som gjør at det kulminerer i store utvanninger eller konkurser. Kunsten er å finne de bristende forutsetningene i forklaringene til ledelsen.
Ta et hint og gå tilbake i hiet ditt. Det er tid for selvransakelse på din side. Får håpe du gjør bedre nytt av deg selv i samfunnet enn på vurderingen av NanoVector.
Da får du nesten tydeliggjøre det som var helt tydelig. Jeg har aldri sett eller hørt detaljer rundt avtalen, det jeg referer hva som ble sagt på kvartalspresentasjoner. Du må slutte med denne hagleskudd strategien, det nytter ikke å kaste rundt seg med hva som helst.
Og om jeg har hausset så kan vel optimisme fort misforstås som dette? Se om du gidder å tråle nanovector trådene tilbake til 2019/2020 så ser du at jeg er veldig positiv i noen tilfeller, og ikke minst særdeles skeptisk i andre. Det ligger også en mailstreng med spørsmål til ledelsen som det gikk to år før jeg fikk svaret jeg antok, men ikke handlet på.(for ref. Nedgang i blodplater ved forskjellig mengde 177lu, hvor en egen arm på 12,5mmbq ble opprettet sent, uten å informere markedet). JMA fikk frem dette, at tidligere (men med styret som ansvarlig) underkommuniserte, og/eller lot være å kommunisere. Hadde et håp, men skjønte fort at løpet var kjørt når rekruttering avtok og studiet stoppet. Mange ting å skylde på, men det endrer ikke realiteten.
Jeg har ikke hatt noe som helst med Nuclithera å gjøre, på samme tid forstår jeg at det må tenkes nytt for at pasientene som er cd20 refraktære skal kunne ha nytte av 177-lilotomab statetraxetan. Nyere artikler viser at det kan være sammenheng mellom lavt uttrykk av cd20 og lavt utrykk av cd37. Det koster penger. Kapitalmarkedet er mildt sagt stramt for biotechs om dagen.
Fifteen months safety and efficacy were presented at American Society of Clinical Oncology (ASCO 2023, abstract number 3518). Here we present mature safety and survival data at the pre-specified 18 months end of study visit, also presented orally at the Peritoneal Surface Oncology Group International (PSOGI) congress in Venice, 2023.
A further expansion cohort of 24 additional patients given 7 MBq of Radspherin have been completed, and are now in follow-up. The study reported here has shown safety data and documented promising signals of efficacy that warrant further exploration of Radspherin as a novel treatment principle in a planned multicenter, randomized controlled trial (IND no 168540/EU CT no 2023-508496-37-00).
Hva sa KI til hvorfor det ble gjort en utvidelse på 24 pasienter på høyeste dose, tro?
Her driver du med stråmannsargumentsjon. Det som ble stilt spørsmål til var verdsettelsen til APIM når nano satt med et stort fremførbart underskudd(og selvsagt teknologi, hvordan kan man glemme den…), hvorfor aksjonærer i NNV skulle bli mektig forfordelt i transaksjonen. En transaksjon der preklinisk data var mer verdt enn data fra nesten 200 behandlede pasienter.
Du må kvesse blyanten din, for nå ser du ut som en tulling.
Eddie Berglund, trolling er ekstremt skadelig. Det er Goebbels prinsipp om 60% tillitskapende sannheter og 40% ondsinnet propaganda. Norske Barents Observer ble ødelagt på den måten. Du forsøker å ødelegge Thor Medical med trolling. Trolling har blitt sentralt i mye av verdens elendighet.
Selv om du nylig har skrevet to innlegg uten personangrep, er løgnene du sprer, ondsinnet trolling. Det er først når kompetente personer motsier deg faglig, du utvider trollingen med stygge og usaklige personangrep i stedet for å ta en faglig diskusjon.
Et faglig eksempel: I din trolling om Thor Medicals teknologi har du blandet inn direkte isotopseparasjon mellom Th-232 og Th-228, bruk av fluorider og alfa-capture. Det innebærer en kompleksitet hinsides all fornuft for fagpersoner som kan noe om dette. Om skriveriene dine i dette tilfellet er bevisst løgn eller bare inkompetent bruk av AI, vet jeg ikke.
Derimot vet jeg at du farer med direkte løgn i ditt personangrep på meg når du hevder jeg ikke har et grunnfag i fysikk. Dette er facts som enkelt kan dokumenteres av Universitet i Oslo.
Har egentlig ikke så lyst til å blande meg inn her, men føler for å si fra om at jeg synes det er ganske upassende slik Hybrid blir omtalt.
Hybrid - du har bidratt solid opp gjennom årene på Nano-trådene - takk for det!
Takk for det, Nordpolen. Setter pris på det.
Takk til hybrid og mlande for å ta til motmæle mot Eddieb. Metningspunktet er forlengs nådd, og jeg orker ikke gå inn i noe retorikk med den mannen. I tillegg utvises forakt for personer som har årelang erfaring og utdannelse i fagfeltet.
Jeg formidler offentlig informasjon, publikasjoner og selskapets uttalelser/rapporter til aksjonærgruppen. TM sitt management er profesjonelle fagfolk, i tillegg har jeg god kontakt med Roy og Alf.
Det er synd Eddieb aldri klarer nyansere sine innlegg. Alt er negativt i hans øyne. Faktum er at situasjonen ser svært lys ut, og selskapet jobber knallhardt for å lykkes med piloten.
Vi venter på melding om at produksjon starter etter innkjøringsperiode. Dette vil ta noen uker.
Legger ved en artikkel som viser potensialet hvis vi lykkes med piloten. Sanofi har skutt inn 300 M€ for 16 % av Oranomed!!! Det er Thor Medicals primære konkurrent i produksjonen av Pb212-precursors. En vanvittig prising, men også et frempek om hva som kan skje med Thor Medical hvis vi fortsetter den gode utviklingen selskapet er inne i nå. Skal sies at Oranomed også har medisinsk utvikling, men dette indikerer en retning.
Bra at det har kommet noen på banen som kan utfordre Eddieb med et mere faglig fundament som undertegnede ikke har. Mitt utgangspunkt har vært at det er helt uakseptabelt at en person har som motiv å prøve å bryte ned et selskap ene og alene av personmotiverte årsaker/hevn motiv! Et selskap som hvis de lykkes vil være viktig for fremtidige kreftpasienter og for aksjonærene. Det at Eddieb ikke skjønner dette selv, står frem med navn og med det bygger ned sin egen profil, er helt uforståelig. Nils Arne Eggen beskrev enkelte personer som han mente ikke hadde fornuften med seg som “at de må være asfaltert mellom øran”…fristene å bruke det begrepet her…Få slutt på dette nå Eddieb, du er avsørt for lenge siden!
Hvor mange milliarder må det til i Norge før det blir produksjon av annet enn forsøksmedisin ?
Det som ødelegger for Thor medical er primært det manglende tillit som markedet har for den aksje og den prosjekt som lyse med mer spørsmål en svare!!! Det er komisk å se at EddieB får skylden for en ansvar som falle på TM og en elendig tillit…( hvis tilliten hadde vært aktuell med den behovet som Norge har for å diversifisere sin økonomi og den « gjeng» med milliarder som dere er i reserve det hadde ikke vært en problem, ekte gründer som Røkke, Fredriksen, Salmar etc etc……hadde sikkert stått i queue for å tar en «lodd»). Verden elendighet kommer fra greedy folk som gjøre hemmelig avtaler blandt annet, dette mye mer en å prøve å finner « hekser»…!
Eddie får skylden for driten han kaster og de eventuelle egenproduserte usannhetene som må ligge der, gitt at det er noen. Ikke at kursen går opp eller ned.
@ Hybrid
quote=“hybrid, post:4767, topic:35268”]
Eddie får skylden for driten han kaster og de eventuelle egenproduserte usannhetene som må ligge der, gitt at det er noen.
[/quote]
Without “disagreement” there is no forum, nothing wrong with it or at least for me… Both sides are courteously “ insulting each other” and there is certainly from both sides the same amount of errors consciously or unconsciously ( the subject is complicated for most of us )… It is part of the game to a certain extend, we are trying to investigate, TM does not give us many more other options ( “being à sheep” is the other option?…)
Personally I would prefer a good technical debate ( I am not able to do it, since I am only trying to investigate, that is more than normal for investors in the stock market, and Nuclear technology is not my speciality…) , nobody goes into the “ ring” except Mister Nicknack…
The diversities of opinions animate the debate and is fundamental for an interesting forum that s why I value as much your opinions as well as any other in this public forum compile by many kind of background and experiences…I thank you and I wish you a nice day !
Altså, hallo. Uenigheter er en ting, bevisst feilinformering i de tilfellene det skjer, feilrepresentering av andre, feilrepresentering av formål og resonnement, personangrep.
Slikt har ingenting i noen forum å gjøre, hverken på nett eller ute i samfunnet.
Investigeringen du sikter til stopper med uklarhet i finansieringsplanen(som ikke er konkret representert såvidt jeg har fått med meg, men har kanskje ikke fulgt med så godt heller) etter mitt syn, forskjellen er vel at jeg ikke driter på andre som måtte mene det motsatte.
Jeg kjenner ikke til separasjonsprosessen eller logistikk, så pr nå blir meldingen fra TRMED til markedet den dagen det skjer “funker/funker sånn halvveis/ funker ikke”. Ikke helt binært med andre ord. De bygger ikke svær fabrikk før prosessen er bekreftet, og blir den det kommer nok markedet til å reprise selskap til en helt annen mcap enn det vi ser i dag. Finansiering blir sannsynligvis uproblematisk på dette punktet, da banker sannsynligvis er helt på ballen med å låne ut til industrielle aktører. Aksjonærene vil sikkert bidra med alt de kan + støvletter og allværsfrakken.
For MIN EGEN del blir dermed en investering i TRMED nokså høy risk, og binær. Om dette fungerer, noe jeg håper det gjør, så er det også mulig å kjøpe seg inn i fremtidige kontantstrømmer til en lavere risk men litt høyere pris. Men da vet man i det minste sånn noenlunde hva man kan forvente.
Igjen, kjenner ikke til teknologi og sannsynligheten for at dette funker. Dette er et komplisert felt og man skal være nokså faglig kompetent for å synse noe som helst rundt dette.
Oi, det bler lengre enn forventet. Beklager.
Fin dag til deg også.
Jeg kunne Ikke har sagt det bedre ! 100% enig ! Takk for ønskene din, i like måte
Det er slikt norsk biotech/bingotech fungerer.
Alle later som de vet hva de driver med.
Det ser ut til at så lenge du kler deg pent og lager fine PowerPoints får du egen lab og hvit frakk. De lettlurte fjottene i Innovasjon Norge vil da stå klare bak hjørnet med åpen lommebok. Du mottar millioner av kroner på bekostning av alle som betaler skatt. Neste dag sender sosialist-fjolsene fra Universitetet i Oslo en e-mail til deg og forklarer at du har vunnet en eller annen meningsløs pris innen forskning. Du tar med deg ett par hundretusener av kroner i baklomma og tar taxi tilbake til Skøyen eller Fornebu.
Nei, jeg angrer på at jeg ikke valgte realfags-linjen. Det er ikke vanskelig å berike seg selv i denne bransjen.
Denne er vel relevant her, ambisjoner om å bli stor produsent av Actinium-225, som en er populær isotop innen TAT.