Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Ikke noe problem hos meg ihvertfall. Står bare at noe informasjonen mangler innledningsvis men kan lese prospekt og bestille :slight_smile:

1 Like

Thor Medical ASA: Final results of the Subsequent Offering

1 Like

Thor Medical ASA: Notification of trade for close associate of primary insider

1 Like

Nært fulltegnet 11 mill aksjer, men ser ut til at flere ønsker aksjer i selskapet da det ble forsøkt tegnet 3,14 mill av personer uten tegningsrettigheter.

Så hvis man overtegnet, så får man sannsynligvis det man la inn da?

1 Like

Fikk ikke alt jeg tegnet for, men ca dobbelte av rettighetene jeg hadde.

Hvor fikk du sjekket det? Ser ikke ut til at jeg fikk noe feedback så langt ihvertfall

Vps. Antall aksjer der var høyere enn i banken🤷🏻‍♂️
Men sto ikke spesifikt oppgjør., så det er min antakelse.

1 Like

Ja, det vil jeg tro du fikk. Du skal kunne sjekke det på vps nå.
Jeg overtegnet litt og fikk det jeg tegnet for ihvertfall.

Ahh, ingen endring på beholdning, ingen endring i konto så jeg er fortsatt i det blå :smiley:

Det er en plass du skal kunne se hva du får tildelt.
Kommer vel ikke inn på vps-konto før pengene skal trekkes fra konto, tror jeg.

1 Like

Ser på tegninger, så står det status: Godkjent, så mulig det indikerer at det har er i boks, men kan for alt jeg vet være at det er godkjent innsendt forespørsel.

Det som står i Vps er det Carnegie har sendt melding om. Står det godkjent så er det antallet du er tildelt.

1 Like

Det stemmer ikke. Godkjent står kun for at søknaden er mottatt, og verifisert at en kan delta i emisjonen. Informasjon om tildeling er ikke offentlig ennå. Men emisjonen ble ikke fulltegnet så derfor bør alle få tildelt det antallet en har tegnet for.

Du finner hvor mange aksjer du er tildelt under allotments

Bare jeg som har problemer med å komme inn på MyVPS - Euronext Oslo børs? Fikk ikke sjekket min allotments…

Krysser fingrene for at Thor M ikke får for mye juling i dag :100:

2 Likes

Kommer emi aksjene på konto i morgen?

Det er vel 5. februar som er datoen selskapet har operert med. Dvs onsdag.
(Men det er ingenting som forbyr dem å være tidlig ute, så det kan være de kommer i morgen… har uansett ingen praktisk betydning.)

Hva er den neste store meldingen fra selskapet vi venter på?

• Vi har AlphaOne fabrikken med oppstart 2026.