Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Er det neste trigger ?

Jeg spør, er det noe vi kan forvente før den tid?

Dette er stort!

Vår kunde Advancell har hatt milliardemisjon idag. Se på investorgruppen. Store investeringsfond spesialisert på biotech.

AdvanCell var første kunde til å motta og bekrefte vareprøven til Thor medical. Selskapet
har etablert et sterkt partnerskap med AdvanCell som kunde.

8 Likes

Nuclithera, som vel har Nanos gamle pipeline nå, ansetter gammel nano-ansatt. Har Roy funnet noe i pipelinesn som kanskje kan føre til noe? (Thor eier vel ennå noen prosenter av den pipelinen, så på lang sikt kan det kanskje bli noe der også)

1 Like

Dette er jo svært gode nyheter. Ada tok PhD på Nano’s teknologi og velger å gå tilbake til Nano’s patenter og forlate Artbio’s lovende fremtid og store pengesekk. Med Roy, Øyvind og Ada i samme selskap må vel de beste hodene være i gang med å finne en fremtid for Nano’s gode patenter. Så vidt jeg husker hadde Betalutin og de andre patentene meget god effekt og meget lave bivirkninger på de tidlige pasientene? Hvordan kan man bli aksjonær i Nuclithera?

1 Like

emiaksjene mine er ikke på konto enda, er det andre som har samme problem?

Har heller ikke fått mine enda, de kommer nok etterhvert.

De bearbeides i Brønnøysundregistrene

Markedet derimot har ikke akkurat respondert på at det er positiv nyhet. Ref kursen til TM.

Thor Medical ASA: Share capital increase in relation to Subsequent Offering registered

Vår kunde Advancell teamer opp med Big pharma selskapet Eli Lilly ift å fortgang på TAT utviklingen ved bruk av PB-212!

67a9274ac1331b7cfdb1675e_Advancell Lilly PR _2025_0204_ADVC (1).pdf (67,4 KB)

3 Likes

Er det håp om en melding med litt krutt i nærmeste fremtid? Liker ikke at den daler nedover.

2 Likes

Hva skjer?

Hadde vært gøy om beslutningen på å bygge Alpha One kom tidlig i løpet av Q1 og ikke helt på tampen.

Invitation to presentation of Thor Medical ASA’s second half and full year results 2024

1 Like

Veldig bra at kursen løftet seg opp igjen. Bare å glede seg til kvartalsrapporten.

Kan vi forvente noe nytt den 26 Februar?

Thor Medical ASA interim and full-year 2024 results - closing in on commercial launch

2 Likes

Noen som har noen tanker rundt dagens kvartalsrapport?

Ser ut som markedet ser at de har god tid på seg til kjøpe seg inn på et senere tidspunkt.

De har vertfall ikke fått betalt for noe enda…

Mulig det, men beslutning om fabrikk kommer om 2 uker…alt ser ut til å gå etter planen!