Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Og legger til: En fabrikk som er fullfinansiert, et marked i betydelig vekst og salg/samarbeidsavtaler med flere store internasjonale aktører; Hva mere kan vi forlange - Dette ser svært lovende ut!!

4 Likes

Og til slutt må det også nevnes en pilot som leverer et produkt som tilfredsstiller kundenes krav/forventninger!

2 Likes

"-Thor Medical akselererte sine operasjonelle evner, kommersielle beredskap, og finansiell styrke i 2024.

Pilotanlegget Herøya produserer kvalitetsmateriale som oppfyller forventningene til kundene våre, og vi har allerede sikret flere faste salgsavtaler som vil fylle det meste av planlagt kapasitet hos AlphaOne de første årene.

Vi fortsetter å oppleve positiv markedsetterspørsel og vil nøye vurdere mulighetene for å fjerne flaskehalser og potensielt øke produksjonskapasiteten ytterligere på en kostnadseffektiv måte, sier administrerende direktør Jasper Kurth i Thor Medical."

Spørsmålet er vel om dette oppfattes som nøytral melding (noe det ser ut til pt ref kursen), men samtidig er det også et signal om at man faktisk jobber målrettet og tilpasser seg markedsbehov fremfor altfor rask vekst. Noe som burde tast i mot positivt.

4 Likes

Men hva tenker dere om ev. beslutning om fabrikk. Er det innbakt i kursen eller er det det som holder kursen nede ?

Jeg har ikke sett kvartalsrapporten. Men nemnte de 2 uker der? Begynner å bli bekymret for en kollaps her kursmessig.

Yes, vi har jo tidligere blitt informert om beslutning i løpet av mars, under presentasjonen ble 2 uker nevnt

1 Like

Den sagnomsuste beslutningen…

Selskapet har allerede kommunisert at vareprøver var god kvalitet og godkjent av kundene.

Selskapet er også kapitalistert opp.

Hvorfor skulle det ikke bli bygd?

3 Likes

Dessverre tror jeg vi små aksjonærer som handlet oss inn på siste emisjon handlet for tidlig.

Uro i verden og en stund til de gode pengene kommer inn.

1 Like

Man kan begynne å lure på om utbyggingsplanene er utsatt.

Investeringsbeslutning fra styret som er planlagt i slutten av mars er jeg usikker på hvor mye den vil påvirke kursen. Jeg tror heller markedet vet at det er over 1 år til anlegget står ferdig som gjør at kursen går nedover.

Det er trasig å se kursen. Men klart, er man med på leken må man tåle steken.

1 Like

Investeringsbeslutning fra styret er planlagt å komme i slutten av Mars.

Men jeg håper at beslutningen går raskere og meldingen kommer tidligere en forventet.

Får unngå videre kurs kollaps tror jeg markedet trenger denne meldingen snarest og helst ikke helt på tampen i Mars.

Utsettelse på beslutning vil ikke bli pent. Men velger å tro på en pos. melding denne måneden.

1 Like

Da er det bare å gratulere meg selv og andre som kjøpte på siste emisjonen. Beklager negativiteten min. Men dette blir bare tragikomisk. De som har mest dystert syn på kursen på forumet på Finansavisen er også de som får rett. Slik var det også med Nordic Nanovector.

Nok fra meg for en stund. Får ta meg tur ut å nyte solen :sun_with_face:

2 Likes

Aksjekursen faller som en stein og ikke en eneste lyd fra ledelsen. Det er tydelig noe som ikke går som det skal og de som greier å se de røde flaggene selger.

1 Like

Nytt biotek case betyr nye håp og drømmer, men så går det på tryne hver gang

2 Likes

Fått mange hendvendelser fra urolige småaksjonærer. Alt er i rute og investeringsbeslutning VIL komme i slutten av måneden. Ingenting er endret og valgkomiteen jobber knallhardt med å sette sammen et nytt og høyt kvalifisert styre! Få endringer blant topp 50. De øker! Nedsalg og volum skyldes spekulanter som ønsker å utnytte det dårlige segmentet i biotech etter Bergenbio fallit, og markedsuro skapt av mr. Trump.

Managment holdt en fantastisk presentasjon på dagens helsekonferanse i Stockholm. Høydepunkter fra presentasjonen:

3 Likes

:blush:

1 Like

Bidtrader her og Seriøs på Hegnar Forum. For noen klovner som oppretter nick for å drive markedsmanipulasjon!!

2 Likes

Altså, hva er det de skal beslutte siden det blir så mye blest rundt denne avgjørelsen? Selskapet meldte jo i øst og vest med gode vareprøver og alt det der, så en investeringsbeslutning vil gjerne gå mot størrelse da, eller?

Selskapet er jo kapitalisert opp, det skrytes av god kvalitet, hva er det de venter på?

2 Likes

Det er ingeniørteknisk. Hvor mange muttere, tanker og dimensjon . Alt skal bestilles. Står bedre forklart i presentasjonen fra igår. Og det sies langt på vei at alt er klart og bestillingen går i slutten av mars

6 Likes