Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Tjener bare penger i NANOV jeg, ingen sak…

Vis handlene etter overnevnte kanskje? :slight_smile:

4 Likes

Jau jau. Da er det bare å sette i gang et bredt program med kliniske studier i fase 2 og ditto emisjoner.

Er jo det man klassiskt gjør, altså skyter bredt med “flere shots on goal”, når man ikke har noe tydelige holdepunkter for at legemiddelet fungerer.

2 Likes

Åpenbart at jeg fleipet litt eller? Ettersom jeg er på denne tråden 6 år senere…

image

3 Likes

Fikk faktisk ikke plass til alle de røde flaggene :joy:

10 Likes

Iflg denne reportasjen fra nrk juni -20, har Apim medisinsk produkt “som kan brukes på mennesker” klar sommeren-24. Hvilket sier artikkelen lite om: Norske forskere med oppsiktsvekkende oppdagelse – kan ha funnet ny antibiotika – NRK Trøndelag

For min del så er det “sur melk” for ca 1,2 millioner som er sølt ut, så at man blir litt muggen sjøl er nok ikke til å unngå :stuck_out_tongue_winking_eye::sweat_smile:

4 Likes

hehe skjønner det :wink: :sweat_smile:

1 Like

Det må jo mer penger inn skal det forskes. Blir det da en “Flyr”-emisjon til 0,01kr pr. aksje? Og der tidligere aksjonærer som ikke blir med på moroa vannets ut til 1/96?

4 Likes

Malene hos Finansavisen idag :

4 Likes

@Fornybar tar du imot twitteroppdrag for oss?

Er vel ikke noen tvil om at FTF har bidratt til å senke kursen mellom alle emisjonene i Nano ved å hensynsløst låne ut aksjer til shortaktørene.

Det alene (i mange sine øyne) har bidratt til at beløpene vi har kunnet få inn i 20% emisjonene har vært så lave at det ikke har vært mulig å holde liv i mer enn ett program i pipelinen.

Nå som det ene beinet knakk har ikke selskapet noen andre ben å stå på (ref Jostein Dahle) og da er vi der vi er - bankerott og forlatt som en våt mopp utenfor FTF lokaler.

Skammelig at de nå stiller seg bak fusjonsforslaget som om at de ikke har hatt noe med veien hit å gjøre.

11 Likes

Stakkar Marlene har ikke hatt 1 dag fri siden juli :cry:

4 Likes

Ikke glem å gjøre i dag:

1 Like

Du stemmer altså mot at det skal velges et nytt styre, da fortsetter vel dagens styre?
Regner med at du er godt fornøyd med dem :crazy_face:

3 Likes

Hadde blitt ekstremt overrasket om ikke styrets planer går igjennom, men lykke til. Er bare for mange som ikke følger med, så uten de aller største med på laget er det 0 sjanse.

1 Like

Management og styret jobber for aksjonærene.

Litt upofesjonelt at styret/managment i denne situasjonen ikke har kommet med noen alternativer eller valg. Det er kun APIM og ikke noe annet som ligger på bordet. Hadde gitt mening å få 2-3 valgmuligheter slik at eierne kan vekte det ene opp mot det andre.

I dette tilfelle, slik som Malene sier på TV, det er ikke noe annen farbar vei og de har snudd alle steiner. Det er kun APIM som gjelder - de tar i praksis valget for eierne.

2 Likes

Beggars can’t be choosers…

1 Like

Trust me, man kommer til å forbli beggers selv etter denne fusjonen :slight_smile:

5 Likes

Malene: “Vi har snudd alle stener” + “jeg er også aksjonær” (ja, du har blitt tildelt gratisaksjer, red.anm.) + bla bla bla

Jeg blir kvalm av å se og høre på denne overbetalte regnskapsdamen. Skremmende at Folketrygdfondet “kjøper” denne argumentasjonen og støtter forslaget.

Det er meget svakt at ingen fra North Energy eller aksjonærgruppen AGNV stilte til intervju/debatt, til tross for at de ble invitert av Finansavisen tv.

Det øker sannsynligheten for at fusjonen går igjennom, og da er det game over mht nevneverdige restverdier for de opprinnelige NANOV-aksjonærene.

7 Likes

FTF har ikke råd til å bry seg da dette vepsebolet fort kan kreve tid, ressurser og omdømme. Tror det samme gjelder endel andre institusjonelle aksjonærer. Dette er kjørt til grøfta til at de bryr seg.

Det som ligger i sivet å venter er APIM.

5 Likes