Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Lurer på hva Skullerud tenker om dagen, når han ser gjengen herjer og danner nytt selskap. Bare en nyttig idiot på veien for andre

  • Det vil ta cirka to år til klinisk utprøving av Alpha37.

Alpha37 har vært “rett rundt svingen” så lenge allerede at aksjonærene har vært overrasket over hvorfor den ikke allerede har startet.
Og så sier de nå at det er 2 år igjen?

Skamløse bedragere. punktum

10 Likes

JMA er på sagen og der kommer efter sigende en melding efter close i dag; jeg talte med ham på telefonen for ca. 60 minutter siden og der er ingen tvivl om, at han (samt en række andre interessenter) er på ballen og lægger en massiv indsats på vegne af samtlige aktionærer.

15 Likes

Ser her at de har hentet aksjer tilbake tidligere før EGF ja:


Men ser ikke tegn til det hittil denne gangen i hvert fall.

1 Like

Noe mer info ang Bluewave en den personalkabalen vist over?

De kunne i det minste kostet på seg en forklaring om hvorfor kliniske studier er 3-4 år forsinket

3 Likes

Han ene labteknikeren ble ansatt i juni 2022 ref. egen LinkedIn, så det må enten være årets største kalddusj eller så har han tatt jobben med svært kort horisont.

Men jeg betviler ikke at det er flinke folk.

Presentert senest 19/1-2022: Ref dette så er både Humalutin og Alpha37 “klar for klinisk utprøving” (riktignok fase 1, men klinikk like fullt.) Så her er det tatt mange skritt tilbake siden de sist var ute for å hente penger…

1 Like

Fake it to you make it, utrolig at de har turt å kjøre dette løpet når det er så transparent det de har holdt på med.

Styret VET at dette ikke er innafor.
Styret har det overordnede ansvaret for det ledelsen presenterer overfor aksjonærene. Og de kan bli stilt personlig ansvarlige for slike brudd.

Merk at vi snakker ikke her om disclaimers og risiko, det er binært, men å fremstille ting som fakta for å hente penger og holde selskapet i videre drift har en mindre positiv betegnelse over seg som ikke er bra.

13 Likes

Tror de skal være glade de ikke er notert i USA.

bilde

5 Likes

Ikke vet jeg, men dette 2,5mrd korthuset falt i hvert fall i fisk raskere enn man kan si “very encouraging”.

5 Likes

Noen som vet hvilken verdi som ble satt på Nanos spennende “undisclosed discovery projects in solid tumor indications”?

Ting tar tid i Biotek, men jeg tror det er under 150 dager siden vi fikk dette presentert. Fokus var naturlig nok nedslående info om Paradigme, men og at de skulle fokusere på resten av pipeline. De skulle også undersøke andre muligheter med Betalutin. Så har det kommet annen info etter det, men pipeline til Nano er ikke verdt noe i morgen. Ikke underskuddet heller, og Betalutin er dødt.

Men om vi merger med APIM - da kommer vi til himmelen igjen. Det er bare å gi det litt tid, så er vi der. Egberts og Malene skal naturlig nok lede denne fantastiske reisen gjennom å være styreleder og styremedlem i nytt selskap.

Jeg tror ikke de er supergode på Biotek, ikke jeg heller. Men de nærmer seg rævva på business og kommunikasjon.

5 Likes

Årets understatement! :sweat_smile:

NN minner mer om en con job, bare å snakke positivt, vise store drømmer, hente mer penger helt til det en dag krasjer.

Jaja, ingen skal i det minste si at norsk biotek ikke betaler gode lønninger. Ikke er de betinget i performance heller.

3 Likes

Altså, styremedlemmer med erfaring fra utvikling av radioterapi vokser jo ikke akkurat på trær, så at den gjengen samles for å være i styret i et nytt selskap er ikke så damning isolert sett.

2 Likes

Joa, Blue Wave er sikkert bra, men hvordan NN har kommunisert og lovet opp igjennom vs hva de har levert er ikke så bra

1 Like

Blir vi ikke bare så j$%&#$ forbanna av å bli løyet for :rage:

Humalutin er IND ready!
Alpha 37 er IND ready!

Lytt til denne:
E Skullerud - fra 9 Feb i år.

16 Likes

Alt vi har sittet og kastet bort tid på meg hausing og løgner ifra nordicnanovector…Og never ending story…nå løser dem dette med en fusjon og starter på blanke ark…" håper denne fusjonen blir nedstemt"uansett utfall…

7 Likes

Jøss, fra (mulig mindre) enn ~10 måneder til 24 måneder just like that :performing_arts:

1 Like

Du kommer ikke nærmere en “smoking gun” som gir grunnlag for søksmål enn det der.

10 Likes