Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Svaret med 2 år er farget av å snakke ned pipen for å selge merger.

Svaret i podcast er fra når man trengte å snakke opp.

Sannheten er vel i midten et sted.

Men så drar de plutselig dette estimatet opp av hatten sånn uten videre:

  1. Humaniserte antistoff åpner opp for bruk i autoimmune sykdommer samt onkologi.
    Hva er anslått kostnad for å få sikkerhets- og preliminær effektdata i mennesker på disse?

Kostnaden for dette anslås til 300 millioner kroner

Om det stemmer såeh, jaja.

3 Likes

Fra @Bruskus på chatten, dette fra en Q presentasjon for ikke lenge siden :sweat_smile:

Lukter skikkelig fis av dette jazzet om +2år før IND :poop:

12 Likes

Og den 4. mai 22 så sendte jeg en mail til skullerud ang Alpha 37 og hva som gjenstår før det er IND ready. Spørsmålet var som følger :

Jeg lurer på om det har blitt noen utvikling i forbindelse med ALPHA37 og IND readiness? Det ble gjennomgått på Q4 at dere skulle ha et møte med FDA kring GMP manufacturing i løpet av Q1.

Med overnevnte “in mind” så tar jeg meg den frihet med å spørre om hvilke spesifikke milepæler som gjenstår?

Fikk dette som svar

2 Likes

Hvem juger? Marlene? egbert? skullerud? noen? alle sammen? :poop:

4 Likes

Man må jo anta at ingenting har skjedd med Alpha37 siden denne kommunikasjonen iom at alle ressurser har blitt brukt på PARADIGME, så;

Ferdigstillelse av tox-studier, GMP og planlegge et klinisk proof-of-concept-løp → 6 måneder
Siste rest av IND → 3-6 måneder
Lage avtaler med sites/studieleder + REK og andre søknader → 6-12 måneder

Hva sier du @Roc?

2 Likes

Dum som jeg er så tror jeg faktisk Skullerud IKKE lyver.

2 Likes

Skullerud utdyper at alle disse 3 milepælene jobbes det med og skulle være ferdig Q3 eller Q4? Betyr ikke i nærheten av 2år som nåværende ledelse skisserer

7 Likes

Hva er det egentlig folk vil frem til?

Det var close to start i mars 2021. Close betyr faen meg ikke 3-4 år i noen som helst sammenheng😝 Bortsett fra i astrofysikk muligens

6 Likes

Jeg bare skisserer hvorfor jeg kan tenke meg at de kan ha ryggdekning til å si “to år” nå som de trenger å si to år. Man er jo så klart også klar over at selskaper også kommuniserer i overkant positivt når de har behov for det, men alltid med “best case” ryggdekning. :slightly_smiling_face:

1 Like

Vanskelig å si noe konkret uten å vite hva de har allerede gjort. Av det som er begrensede på tid er GMP-CMC siden dette er vendor avhengig og usikker på hvor NNs CDMO ligger an. Tox og planlegge PoC burde være innenfor de tidslinjene. Trolig noe som kan gjøres parallelt her. Til sist er innsendelse av IND/CTA.

2 Likes

Er det ikke f.eks enda en backlog i bestilling av tox-studier i større dyr? Mulig det er fikset, men hvis de har gitt fra seg en del slots pga omprioriteringer kan man jo lett se for seg de har havnet bakpå.

Dette vet du uansett bedre enn meg så jeg lytter til hva du tror :slight_smile:

Joa, du har rett. Det har vært en backlog på aper på GLP tox. Skal ha blitt bedre, men fremdeles etterslep. Spørs om de har gjort noe eller om de kan gjøre noe i minigris eller hund?

Mange tilgjengelig fra ledelsen i NANOV.

Sorry, kunne ikke dy meg.

5 Likes

Fader, trykket meg inn på feil forum her på TI, trodde det var et forslag til det nye navnet:

4 Likes

Så lenge de får låne aksjene er det vel ikke noe galt i det, gjør de ikke det er det ulovlig (naked short).

Alle sammen. Tidligere løy de med overoptimistiske prognoser og holdt tilbake negativ informasjon for å hente penger. Nå lyver de for å redde rævva si og undergraver aksjonærverdiene for å tvinge gjennom en fusjon med elendig bytteforhold for NANOV-aksjonærene.

2 Likes

Er for øvrig overrasket over at aksjekursen ikke falt mer tirsdag, sett i lys av fremkommet informasjon om at milepælene både for Humalutin og Alpha 37 er mye lengre unna enn tidligere kommunisert, samtidig som det også ble kjent at avviklingskostnadene (i tilfelle det blir nei til fusjonen) er mye høyere enn tidligere antatt.

Jeg tror det blir trangt ut døra på torsdag uansett utfallet av generalforsamlingen.

3 Likes

Jeg tillader mig at dele en opdatering fra JMA

Vært jobbet dag og nattskift siste uka i AGNV arbeidsgruppe. Kommer forklaring på hvorfor det har drøyd fra vår side. Vi har ikke tenkt til å svikte dere. Venter på avklaring fra advokat vedrørende juridiske forhold knyttet til fullmaker og gyldighet påmeldingsfrist EGF. Vi kommer med utspill i 12 time, men mye har skjedd i 12 time. Jeg tror vi skal klare å få snudd de tvilerne Malene hevder har gått til hennes side. Have faith in us!

5 Likes

Tenker de skal vær ute tidlig i dag om det skal ha noe for seg for å snu noen av de store. De aller fleste små har vel forhåndsstemt allerede.

6 Likes

Mtp AG. Det er ikke lett å legge frem et godt alternativ på så kort tid. Dette er noe Carnegie og styret i NN har har et halvt år på å forberede. La oss vente og se hva som kommer. I det minste har AGs spørsmål bidratt til å få mer klarhet i fusjonen og denne informasjonen har vært nyttig.

AGs arbeid, slik jeg ser det, har potensielt bare en oppside. Vi kjenner til alternativet med APIM og hvis man legger med sjappa. Det som gjenstår nå er å få et reelt alternativ.

Full disclosure: jeg vet ingenting utenom at de jobbes intens.

5 Likes