Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Dem har ikke rent mel i posen…Alle kan kjøpest ’ det gjelder nok Dahle også…

2 Likes

Leser mellom linjene her, men tror dere planen var at Bluewave skulle kjøpe rettighetene til Betalutin fra Apim for nada? :anguished:

2 Likes

Det korrekte svaret må bli at så lavt tror jeg ikke noen er villige til å gå, men å smatte på teorien er innafor når man ser hvor fornærmet treer-banden ble av at de dumme aksjonærene ikke vet sitt eget beste.

At mangeårige styreleder derimot ikke vet hvem som er PI i studiet, DET er greit…

Det føles svært beroligende at styret har så god innsikt i det de skal selge. Vi trenger ikke å lure på hvor sterkt styret har møtt til de 25 ulike samtalene de har vært i.

Skal vi gjette litt videre, og se for oss noe sånt;

«My name is Jan Egbert, and with me is our CEO / CFO / IR. We are soon to become without engagement in todays board, so we will only ask for new positions in the merged board. You will have access to a listed company, tax withdrawals, a pipe and a lot of stupid shareholders. Don’t ask me about our clinical data, I don’t pay much attention to that, but if you like I can tell you about the clinical stages within biotech, I guess you are not familiar with those.

Regarding the price tag on your company you can pretty much decide what you prefer the most. Our shareholders has for many years shown that they dont understand such things.

Do we a have deal?»

10 Likes

Ja, det tror jeg!

2 Likes

Det er flere som tenker som deg hører jeg.

1 Like

Det tror jeg også Nocturne…at planen var at Blue wave skulle fortsette med Betalutin…litt for mange tilfeldigheter her ja. Dem har trodd dem var veldig smarte.men litt for smarte denne gangen…Og klart det er frustrasjon med Egget / malene…og dem andre involverte nå…

2 Likes

Hyggelig med kursoppgang da :grin:

1 Like

Prøver å summe meg etter gårsdagen….
Tenker på Betalutin, hvem og hvor skal det produseres?
IFEs produksjonslinje er vel lagt ned, og folk muligens oppsagt.
Enten Betalutin skal friskmeldesav opprørsgruppa, eller var tiltenkt å flyte ut bakdøra til blåbølgen, må Betalutin lages et sted. Tilbake til IFE eller utenlands?

Opprørsgruppa høres litt voldsomt og ufortjent ut. Nå stemte 60% av de som gadd å møte opp eller brur seg om selskapet imot fusjonen.

Tror for min del at man må være innstilt på at Betalutin og paradigme viser at det er god grunn til å ikke fortsette slik at aksjonærene også er innstilt på å fusjonere enten med APIM i et mye bedre bytteforhold eller med noen av de andre steinene som AGNV har klart å finne/snu.

Mao, det kan hende at Betalutin må legges dødt, men det må gjøres en grundig arbeid og dette må kommuniseres skikkelig.

1 Like

For meg er ikke opprør et skjellsord, var selv opprørsk i går. Lurer bare på hva som skjer med Betalutin.
Edit: Ved tidligere GF’r og EGF»r har jeg ikke aktivt stemt.

1 Like

F- Tosca…mulig dem får med ett bigpharma der…

1 Like

Ikke kompetent jeg heller så hvis noen kan korrigere og opplyse meg setter jeg pris på det. Men slik jeg forstår det er Radspherin et mye enklere produkt basert på Radium (i retning Algetas Xofigo som også er radium) , så jeg tviler på det.

2 Likes

Jeg tror heller målet her er og selge …

eller fusjonere, kanskje?

Ihvertfall og få til en mye bedre deal…Denne ‘opprørgruppen’ he he…Det er ikke en gjeng med tomsinger som driver på . Dem har allerede fått fatt i mye nyttig informasjon om studiet …og husk det med hjelp av fagmiljøet. Nå blir det endelig snudd opp og ned på en hver stein…Det har ikke blitt gjort …

En ekstrem strategisk bommert fra NANO å ikke eie produksjonslinjen selv. Alle pengene er øst ut av båten og over i IFE, og de sitter med lite annet en dokumentasjon av prosessen i dag.

Oncoinvent er vel basert på lærdommen at det å ha en reaktor gående for å holde et klinisk forsøk i live er galskap.

Vil tror de kunne satt opp egen GMP 4-5-6 ganger for kostnadene knyttet til IFE.
Og så startet CMC forberedelesene nærmere readout med en eller annen partner.

1 Like

Nordicnanovector har ikke gjort annet en tatt feil beslutninger…er ikke betalutinen det er noe feil med…det er valg ledelsen tok underveis da dem endret pasientgruppen som fikk betalutin.Resultat var extremly good før den tid. Og en skal aldri endre målgruppe under ett studie som dem gjorde …Så dem som fikk betalutin når alt slo feil’ dem var alt for syke allerede" dessverre og dem utelukket altså gruppen som hadde god effekt?’.så dette prøver dem dekke over…Så betalutin vil ikke bare svinne hen…

Min påstand: Katastrofal feilvurdering at ikke Roy Larsen har sittet i styret hos Nordic Nanovector og antagelig det største røde flagget av alle.

5 Likes

Han ville vel ut av styret selv? Da kunne han også selge aksjer i markedet uten å melde.

Har håp til at AG Nanovector vil gjøre det beste de kan, men det blir ikke enkelt nå. Med såpass lite i kassen og slik det virker relativt uerfarne ved roret(om de tar roret) skal det godt gjøres å få Nano tiltrekkende nok til å få inn frisk kapital i dette markedet uten å overkjøre dagens aksjonærer igjen. Spørsmålet blir da hvilken støtte de sitter igjen med etterpå i aksjonærbasen. Selv om alle vi forstår at emisjoner er nødvendig, så er det generelt hos småsparerne ikke godt mottatt. Så jeg har tillit til at de gjør det beste ut av det, men satan det blir vanskelig. Ønsker dem lykke til og håper de finner en bedre alternativ vei. Er mot Malene i det meste hun sier, men en ting er riktig. Det er ingen andre alternativer nå som vil bevare aksjonærenes verdier. Skal de kjøre selv må de ha mer penger, og dette er ikke en god tid for kapitalinnhenting. Muligheten ligger kanskje i aksjonærgruppen, hvis de vil stille 200M+ til disposisjon for selskapet.