Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Du er muligens inne på noe her med Roy Larsen og veien videre.
At det har vært vondt blod mellom Roy og Nordic Nanovector har blitt luftet flere ganger her i løpet av årene. Selv Jonas sa vel nylig at av dette burde man ta lærdom av viktigheten å ha med seg grunderene og oppfinnerene hele veien.
Godt mulig de har vært kontaktet som en av de 25 kandidatene uten at det har ført frem til noe.
Tenker Roy da ville ha fremmet krav om at lurveledelsen i Nano ikke skulle være med videre, noe Egget og Malene selvfølgelig ikke har villet høre noe av.

Hvis AGNV vinner frem 3 Jan og det er noe i dette med OncoInvent så hopper jeg med begge føttene inn igjen. :crossed_fingers:

8 Likes

Alles “investment banker” han der, spiller på lag med de som gjør han rikest over tid, tenker jeg…

2 Likes

Nesten ingen selgere igjen og etter uker med akkumulering kan det gå fort opp herfra.

Heia heia!

2 Likes

Ser en del av de proffe trekker seg ut til fordel for privatpersoner. Er nok AG mot North det faktisk blir her. AG ser ut til å ha styrket sin posisjon betydelig om disse private skal gi fullmakter. Kan også være lykkejegere som tenker det er noe å hente i mellomperioden.

1 Like

Hvem er de proffe som har trukket seg ut nylig for utenom Trygda?

Kjøpte mine første NANOV i går. Noen som vet hvordan man kan gi åpen fullmakt til AG? Har kjøpt gjennom Nordnet…

1 Like

Flott kurve i dag.

Vi får ta oss en velfortjent julefeiring.

Å håpe på at 2023 kan gi oss et etterlengtet løft :rocket::chart_with_upwards_trend:
Å gode nyheter :crossed_fingers:t3:

God jul :v:t5:

4 Likes

Og der avsluttet NANOV dagen over 50DMA for første gang siden april.

Ønsker dere alle en riktig god jul!

4 Likes

Måtte strekke meg litt for å få i sluttauksjonen :slight_smile:

2 Likes

Logg inn på myVPS (Euronext). Når du ser oversikt over din beholdning, trykk på de tre strekene øverst til høyre, velg Generalforsamling. Da vil se hvordan du melder deg på via fullmektig. Asmyr kan velges i nedtrekksmenyen.

1 Like

Takker, må vente til tirsdag antar jeg, T+2 osv…Fikser det da.

EDIT: “de tre strekene” = hamburgermeny :wink:

Hvorfor er beholdningen min plutselig borte fra nettbanken? (Sbanken)

Å hvorfor står kursen oppgitt til kun kr 1.13?
Stengte ikke kursen på 1.24 fredag?

Flere som har samme issue?

Ser riktig ut hos meg (Nordnet). Siste kurs 1,244

Samme hos meg i samme bank. Sikkert en oppdatering de gjør.

Alle mine aksjer er borte fra Sbanken :man_shrugging:t3:

Ikke bare nanov

Ingen beholdning på kontoen?.. Sbanken

1 Like

Alle aksjer borte. Totaloversikt viser tilsynelatende riktig saldo, men ingen aksjer å vise.

Kanskje det blir litt romjul action i aksjen

God jul til @alle medlemmer av AG Nanovector. Vi nærmer oss NE i størrelse. Slaget er ikke tapt, men alle må trå til.

I romjulspresang ønsker vi i arbeidsgruppa oss fullmakter. 9 dager igjen for å gjøre en innsats til felles kamp for en legendarisk snuoperasjon og mulighet til småaksjonærkontroll i et børsnotert selskap! Entusiasme, pågangsmot og et inderlig ønske om å skape gode resultater for FELLESSKAPET, bør seire over kynisk kapitalisme!

Over halvparten av dere i denne gruppa har ikke levert fullmakt til oss ennå. Tviler på at 140 av dere skal møte fysisk til EGF.

Hvis noen har sendt fullmakt uten å varsle oss på agnanovector@gmail.com så ber jeg dere sende en mail. Skal helst ha bilde av elektronisk fullmakt så jeg kan følge opp Nordea hvis navn er utelatt på listene jeg får. Videre må jeg ha kontroll på totalantallet nå diste virkedagene fram mot fredag 30 des.

Takk til alle som sprer budskapet, varsler venner og investorkolegaer, og støtter opp om vår sak.

4 Likes

Overførte fullmakt på de få aksjene jeg hadde i går. Men greit med presisering angående bekreftelse på mail til ham.

Alle elver små… osv :rofl:

1 Like