Indeed!
Går vel ikke lang veldig lang tid før dette blir en realitet nå
Indeed!
Går vel ikke lang veldig lang tid før dette blir en realitet nå
Må da være lettere å bare klippe strømmen til heisen når det er på vei opp til møterommet
Er dere klare? 5 min igjen
Mens dere venter; noen som har kikket litt på ASH-posteren for NNV024, a Humanized Anti-CD37 Antibody with Enhanced ADCC and Extended Plasma Half-Life
for Treatment of B-Cell Malignancies?
Preclinical results support further development of NNV024, a potential mAb candidate for treatment of B-cell
malignancies or B-cell driven autoimmune disorders:
• The humanization, affinity maturation, and introduction of V110D mutation resulted in a low immunogenicity risk
score (IRS) of NNV024.
• The glyco-engineering increased affinity of NNV024 to FcgRIIIa and FcgRIIIb which resulted in enhanced ADCC
signalling.
• NNV024 demonstrated ADCC activation superior to that observed with obinutuzumab, rituximab, and DuoHexaBodyCD37 in vitro in various NHL cell lines and especially in patient-derived CLL samples.
• NNV024 exhibited a 2-fold statistically significant prolongation of plasma half-life in mice compared to obinutuzumab
and DuoHexaBody-CD37.
• Mice survival was enhanced up to ~ 30% when treated with NNV024 compared to obinutuzumab.
Hvis det nå går veien, er jeg utrolig spent på om det snart kan deles noe konkret om veien framover. Men jeg er tålmodig, har levd med “kortene tett til brystet” i 6 år. Så jeg stoler på at AGNV timer dette til aksjonærenes beste.
Fram mot EGF nå, har de i hvert fall demonstrert at de til fulle forstår når “taushet er gull”. Men denne gangen til aksjonærenes beste!
… deltag i webcasten online; aktuelt bliver NE udspurgt om deres planer og ønsker til styret.
https://events.webcast.no/viewer-registration/x8udpub0/register
Præsentationen vinder dog hurtigt norgesmesterskaberne i dårlig lydkvalitet.
49,noe % stemmeberettigede aksjer representert, med 25% totalt for AGNV er vel saken da klar? Eller hørte jeg feil?
Voksent av North Energy å IKKE foreslå styremedlemmer når de får ordet…
Og å nekte å snakke om sine planer… Kanskje det var interessant å vite før man stemmer og velger retning??
Ja, og der kom heldigvis RO Invest på banen og sa at han er åpen for alt, han må bare få høre planene de ulike har.
Oncoinvent inn i styret.
Jepp, Chief Scientific Officer i Oncoinvent og har vært med siden starten i det selskapet.
Sier hun kjenner godt til pipen i NANOV
Blir interessant å se bytteforholdet
Bytteforhold NANOV - ONCOI?
Kan jeg bytte Chrkini mot Oncoinvent?
Post covid burde webmøter og webcasts være noe advokatfirmaer skal klare å fikse.
Malene vil ha JD inn i styret. Det syns jeg er fornuftig.
JD vil ha Malene inn i styret… Det syns jeg er…