Tipper Oncoinvent er sugen på denne porteføljen av antistoff
Skulle vi fra TI fått inn noen observatører i styret også eller
Mistet litt tilliten til JD men sikkert ikke dumt med noe kontinuitet
Skeptisk
JD spiller muligvis kortene således at han opnår støtte og senere kan stemme for at smide Malene ud af styret … ganske spekulativt, men personligt et stort ønske; bliver stram i ansigtet, når jeg hører Malenes stemme.
Ganske sterk og klar mr Asmyr altså, parkerer glatt forslaget til Malene
Jeg kan ikke helt følge den dårlige lyd og forslaget om styremedlemmer … kan nogen præcisere, hvem der reelt er forslået?
Strategien til NE fremlægges:
- Imponerende med så stort et engagement fra AGs side (og dennes aktionærer)
- Fakta er at selskabet ikke har kapacitet til at genstarte kliniske forløb - kræver tung kapital at føre pipeline videre
- Argumenterer for at en lav procent af radiopharma tages ind i reelle kliniske studier
- Absolut ingen intentioner om at ødelægge selskabet v. rettede emissioner
- Maksimering af aktionærværdier er benytte selskabets kapital og situation til at skabe en ny virksomhed, der giver større afkast end dét aktionærerne normalt har til kapitalen (…?) gennem partnering og licensmodeller (u. brug af kapitalen)
- Detaljerne i strategien kan ikke deles i offentligheden af hensyn til konkurrencesituation og modparterne (…?) … der refereres til aktører “uden for markedet”
fordi?
Hvem er det som prater nå?
Bendriss i NE
Rachid Bendriss
Synes han redegjorde godt her og ga uttrykk for at North blir med videre.
Så bra at NE bekrefter at de tror på partnering og lisensiering for å realisere verdier
Da kan de jo jobbe sammen for målet, noe som nytt styremedlem Berglund fra AG bekrefter etter talen til Rachid.
Målet er å lande slike ting før sommeren, penger skal IKKE sløses bort.
Jeg er ganske enig; der må findes et perspektiv på vejen videre, der kan deles og understøttes af NE og AG. Jeg vil dele mine tanker med JMA efter dagens webcast på en call senere i aften.
Ganske spændende udvikling og bestemt noget der gør, at jeg personligt vil øge købsprisen på 100.000 ekstra til 1,05 NOK inden markedet åbner i morgen.
Elendig dårlig lydkvalitet på den streamen… Vanskelig å få med seg alt.
Kanskje det logiske hadde vært om både AGNV og NE kom inn i styret/innsiden og la frem en plan om før sommeren. Begge eier betydelig og har interesser i å skape verdier.
Så kommer teite Malene på banen igjen og forteller at det er vanskelig å finansiere NANOV…
Ja, hvorfor det mon tro? Kan det ha NOE med tillit å gjøre?
Enig. Jeg synes også det er svært positivt at JD tydeligvis ønsker seg inn i styret, hadde jeg fått bestemme ble det AGNV: 3, NE: 1, og JD i tillegg.